Wat mij betreft sterk je jezelf niet in je theorie met dergelijke posts.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:53 schreef Resonancer het volgende:
Trails in tekenfilms
http://www.overthehedgemovie.com/main.html
Gelukkig hecht ik weinig tot geen waarde aan jouw mening. Bedoel je met mijn theorie dat de media ons brainwashed en ons doet geloven dat massa's persistente trails heel normaal zijn en dat ..? ach.. laat ook maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:09 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wat mij betreft sterk je jezelf niet in je theorie met dergelijke posts.
bekijk de trail(er), of de free d-load pagina.quote:
Nooit verondersteld dat de contrails misschien ook.....heel normaal zijn??quote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Gelukkig hecht ik weinig tot geen waarde aan jouw mening. Bedoel je met mijn theorie dat de media ons brainwashed en ons doet geloven dat massa's persistente trails heel normaal zijn en dat ..? ach.. laat ook maar.
Ik denk dat jij het verkeerde filmpje gekeken hebt, want het beeld dat ik kreeg was dat het beestje in een vliegding wegvloog en een heel spoor dikke rook achterliet.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:33 schreef Thrilled het volgende:
ik zag de trails pas als ik er echt op lette, en niet als ik naar de trailer keek (aandacht was moeilijk bij te houden, lijkt me best leuke film) en dan nog ja, het is gewoon een normaal verschijnsel en om het dan op brainwashen te steken
...
Gaan we weer persoonlijk worden? Niet Fris in de maatschappij staan?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:26 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen laten eerder zien dat je achterdochtig bent en niet fris in de maatschappij staat dan dat je daadwerkelijk een goed punt maakt. Je gaf eerder aan dat je kinderen hebt, mogen jouw kinderen tekenfilms kijken?
ja met die grasmaaier die het luchtruim koos door middel van de glijbaan toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het verkeerde filmpje gekeken hebt, want het beeld dat ik kreeg was dat het beestje in een vliegding wegvloog en een heel spoor dikke rook achterliet.
Waarschijnlijk had hij ook al een rondje gevlogen voor het punt vanaf waar deze clip geknipt was, want overdwars op de achtergrond liepen er ook al wat.
De trails waren overduidelijk aanwezig... je hoefde dus niet "er echt op te letten".
't is even heel erg off topic, sorry for that, maar ik ben op zoek naar dat topic waarin frames te zien waren van boodschappen die door tekenfilms heen zouden zitten...ik kan het in mn AT lijst niet terug vinden...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:28 schreef Mirage het volgende:
Ik ben het absoluut eens dat wij worden gemanipuleerd via de tv (hell daar draait het op !),
ik was net te laat...thnx!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:37 schreef Resonancer het volgende:
http://www.momo-developme(...)minals/subs.htm~main
Ik vroeg het me af, no offence.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:37 schreef Resonancer het volgende:
Gaan we weer persoonlijk worden? Niet Fris in de maatschappij staan?
HOU DAAR NOU TOCH S MEE OP!
Mij kinderen kijken i.i.g niet hiernaar.
http://www.momo-developme(...)minals/subs.htm~main
Doodskoppen? sigaretten in KetNET trailer.. waarom?
[afbeelding]
Precies zoals het werkt ja, je ziet het niet echt, maar het is er wel. Onbewust neem je alles in je op.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:33 schreef Thrilled het volgende:
ik zag de trails pas als ik er echt op lette, en niet als ik naar de trailer keek.
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Precies zoals het werkt ja, je ziet het niet echt, maar het is er wel. Onbewust neem je alles in je op.
Als dat je sterkt in je mening dat het allemaal normaal is, is het doel bereikt.
Toch even een linkjequote:Op woensdag 12 april 2006 14:39 schreef YuckFou het volgende:
[..]
't is even heel erg off topic, sorry for that, maar ik ben op zoek naar dat topic waarin frames te zien waren van boodschappen die door tekenfilms heen zouden zitten...ik kan het in mn AT lijst niet terug vinden...
[..]
ik was net te laat...thnx!
om te kunnen concluderen dat hij achter alle dingen iets zou zoeken is het nog veel te vroeg hoor...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:44 schreef Thrilled het volgende:
[..]
wordt je niet moe van jezelf om achter alle dingen wat te zoeken?
Mooizo, die ga ik onthouden. Het is dus ook in TRU van belang dat er bewijs over de brug moet worden gekomen voor je iets roept. Ik ben benieuwd hoe dat valt in de discussies waar ik in reageer hier in TRU.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:49 schreef Mirage het volgende:
Kom dus eerst maar eens met bewijs, wil je zo''n uitspraak neerzetten.
Doe jij eens even normaal zeg !quote:Op woensdag 12 april 2006 14:52 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Mooizo, die ga ik onthouden. Het is dus ook in TRU van belang dat er bewijs over de brug moet worden gekomen voor je iets roept. Ik ben benieuwd hoe dat valt in de discussies waar ik in reageer hier in TRU.
Hop, snel in je sig die quote.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:52 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Mooizo, die ga ik onthouden. Het is dus ook in TRU van belang dat er bewijs over de brug moet worden gekomen voor je iets roept. Ik ben benieuwd hoe dat valt in de discussies waar ik in reageer hier in TRU.
Nee, ik word vnl moe van mensen die GEEN vragen stellen.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:44 schreef Thrilled het volgende:
[..]
wordt je niet moe van jezelf om achter alle dingen wat te zoeken?
onder alle dingen bedoelde ik dus de trails in het echt, en de trails in de tekenfilms, en het brainwashen dmv tekenfilms..quote:Op woensdag 12 april 2006 14:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
om te kunnen concluderen dat hij achter alle dingen iets zou zoeken is het nog veel te vroeg hoor...
hagelslag
waarom shampoo vaak een lekker geurtje heeft
het spoor dat je achterlaat als je je voeten niet afdroogt
etc etc.... er is nog veel niet besproken.
Jij weet dus nog helemaal niet waar hij overal iets achter zou zoeken.
Kom dus eerst maar eens met bewijs, wil je zo''n uitspraak neerzetten.
Goh, toeval of niet.. maar heb dit nu al 'n paar x tegen dezelfde persoon gezegd. De eerste paar keer dacht ik dat het stuk wat tussen haakjes staat op hem van toepassing was, maar nu weet ik wel beter.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Doe jij eens even normaal zeg !
Ik heb nu al meermaals meegemaakt dat jij opzettelijk (? of mis je werkelijk een stuk vaardigheid tot interpreteren ?) mijn woorden anders maakt dan ze zijn.
Ik denk een of ander bedrijfje wat kekke leadertjes maakt voor programma's.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:57 schreef Resonancer het volgende:
Wie o Wie is verantwoordelijk voor die doodskoppen in kinderprogramma's
Ik denk omdat die mensen wel betere dingen te doen hebben zoals het land besturen e.d.quote:Waarom zijn hier kamervragen over gesteld, maar word er verder niks uitgezocht?
Ik denk omdat het merendeel paranoide gebazel niet echt interessant leesvoer vind.quote:Waarom worden mensen die hier wel onderzoek naar gedaan hebben, en uitkomen bij personen als Ruppert Murdoch genegeerd?
Bijzonder niet, wel vreemd.quote:Denk je echt dat ik zo bijzonder ben omdat ik hier wel iets achter zoek?
http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=10711
quote:Bij het door TMF op televisie uitgezonden optreden van de Engelse band Orbital op Dancevalley 2001, werd het publiek 20 minuten blootgesteld aan een visueel bombardement met woorden als Satan, Devil, Lucifer, Murder, Rape, Kill, Chaos – en het festival eindigde in een onvoorstelbare chaos.
Ik ben niet bij Orbital geweest toen, ik was gelukkig op tijd weg, maar een VJ die dance valley afsluit met dat soort beelden is natuurlijk niet goed bij z'n hoofd op 'the woodstock of the dance'quote:Op woensdag 12 april 2006 15:02 schreef LostFormat het volgende:
Iets als dit:
[..]Ooit wel eens van een VJ gehoord?
Het klinkt me ook sterk in de oren maar dan alsnog. Stel als het zo was, ja dus? Gewoon een overijverig ventje achter de knopjes van de dvdspelers.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik ben niet bij Orbital geweest toen, ik was gelukkig op tijd weg, maar een VJ die dance valley afsluit met dat soort beelden is natuurlijk niet goed bij z'n hoofd op 'the woodstock of the dance'
Ik ga in mn vriendenkring ff navragen of er iemand is met filmpjes of foto's daarvan..je weet t niet....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |