Gatverdamme!!! Ik heb medelijden met je!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan het ook ruiken, echt heel ranzig. Het is onderdaad al erg genoeg dat je het van jezelf ruikt op de wc, maar om sommige vrouwens hangt een menstruatielucht. Ik heb het ook regelmatig dat ik een damestoilet inloop en dan hangt er ook zo'n lucht. Bah!
Mijn fysio had het ook zo erg. Ik kwam daar voor mijn nek dus ik moest op mijn buik op die tafel met mijn hoofd in het gat. Zij zat dan aan het hoofd van die tafel, ik was dus 15 centimeter verwijderd van haar meurende poes.....
De vieze manquote:Op zaterdag 8 april 2006 09:47 schreef milagro het volgende:
"eh eh, durf het bijna niet te vragen, maar eh.. mag ik effe...eh...ruiken"
[afbeelding]
ow men, vrouwen doen altijd zo scherp en kleinerend tegeonver anderen he.quote:Op zondag 9 april 2006 19:30 schreef Seauphie het volgende:
[..]
Dus jíj bent dat ongure mannetje dat altijd aan de fietszadels stond te ruiken! Altijd als we je wilden bedanken voor je uitgebreide analyse scheurde je hard weg op je blauwe Loekie-fiets.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:04 schreef Salsagirl het volgende:
Nou moet er niet aan denken dat men het kan ruiken bij me
Hygiene is zeker als je ongesteld bent noodzaak.
Idd. Ongesteld = hormoongedoe, heeft invloed op talgproductie, soms geeft dat puistjes etc, maar het kan ook zijn dat je het kan ruiken aan haar haar.quote:Op zondag 9 april 2006 20:04 schreef Leegle het volgende:
Maken de mensen die hier reageren tussen de echte menstruatielucht (wat ja als dame zelf wel 'ns ruikt op het toilet, zeg maar) en hormonen? Heb nl ooit een man ontmoet die beweerde dat ie t kon ruiken aan je kruin (mits je haar niet net gewassen was oid) en ik kan me voorstellen dat hormonen daar ruikbaar zijn ofzo. Dat mannen de 'echte mensturatielucht' kunnen ruiken lijkt me zwaar sterk, zo niet onmogelijk.
lolquote:Op zaterdag 8 april 2006 03:28 schreef broer het volgende:
Maar verder functioneer je wél normaal?
Wat ruik je danquote:Op zaterdag 8 april 2006 03:25 schreef JoPiDo het volgende:
Ik heb al meerdere malen geroken dat een meisje ongesteld was. Vroeger op de middelbare school rook ik het continu en waren het inderdaad meisjes die verdacht vaak naar de wc gingen. Net was er een chickie op bezoek hier, waar ik hetzelfde rook. Later ging ze inderdaad met haar weekendtas (!) naar de wc
hebben meer mensen dat?
je bedoelt menstrueren?quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:37 schreef SeLang het volgende:
Ik ruik het altijd als meisjes ovuleren![]()
Ovulerende meisjes
Wat ik wel ruik bij veel meisjes is dat ze afentoe zo een ouwe-takken geur hebben..quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Idd. Ongesteld = hormoongedoe, heeft invloed op talgproductie, soms geeft dat puistjes etc, maar het kan ook zijn dat je het kan ruiken aan haar haar.
Die geur ontstaat als ze geen maagd meer zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:20 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
Wat ik wel ruik bij veel meisjes is dat ze afentoe zo een ouwe-takken geur hebben..
En dat op zo;n jonge leeftijd
Met ouwe-takken bedoel geen takken met bladjes, maareen oude-wijven geur.
Zo een die je ook ruikt bij oma's en bejaarden...
naar bloed dus gewoon?quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:22 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die geur ontstaat als ze geen maagd meer zijn.
Heeft iets met hormonen te maken.
Houd die scheur ff dicht wil je, ik ruik 't hierquote:
Hmm ja bloed naar hoe bloed waarschijnlijk ruikt na een paar uur of zo schat ik. Bloed dat begint te rotten om het even extreem te zeggen (ja wat, als je een tampon een paar uur te lang inhoudt, ga je ook van je stokje, krijg je koorts en vergiftiging. Daarom moet je maandverband ook niet te lang inhouden.)quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:36 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
naar bloed dus gewoon?
bloed heeft een hele sterke nat-metaal geur.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:28 schreef Sessy het volgende:
[..]
(ja wat, als je een tampon een paar uur te lang inhoudt, ga je ook van je stokje, kun krijg je koorts en vergiftiging krijgen.
Nog even een paar kleine toevoegingen op de post van Heaven 7.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:28 schreef Sessy het volgende:
[..]
Hmm ja bloed naar hoe bloed waarschijnlijk ruikt na een paar uur of zo schat ik. Bloed dat begint te rotten om het even extreem te zeggen (ja wat, als je een tampon een paar uur hele tijd te lang inhoudt, kun ga je ook van je stokje gaan, en kun krijg je koorts en vergiftiging krijgen. Daarom moet je maandverband ook niet te lang inhouden.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |