Sick.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:25 schreef JoPiDo het volgende:
Ik heb al meerdere malen geroken dat een meisje ongesteld was. Vroeger op de middelbare school rook ik het continu en waren het inderdaad meisjes die verdacht vaak naar de wc gingen. Net was er een chickie op bezoek hier, waar ik hetzelfde rook. Later ging ze inderdaad met haar weekendtas (!) naar de wc
hebben meer mensen dat?
kom maar een keer langs, dan vertel ik of je ongesteld bent of nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:39 schreef MoreMini het volgende:
De vader van mijn beste vriendin ruikt het ook altijd als vrouwen ongesteld zijn. Hij heeft alleen maar zussen. "En dan waren ze allemaal tegelijkertijd ongesteld, verschrikkelijk, de hele tijd naar de badkamer."
Ik kijk er niet van op dus... Ruik mezelf godzijdank nooit. Hoop ook dat ik niet te ruiken ben.
Stinkt het?![]()
Wat denk je zelf? Hoe kan je nou horen dat iemand ongesteld is?quote:Op donderdag 20 april 2006 03:08 schreef STAIRWARES het volgende:
Nou dat gaat wel heel erg ver. Maar wat knap zeg.
Of ben je nu leuk aan het doen?
Ja shit. Dus je kan het helemaal niet horen. Ze zijn ongesteld als ze overstuur zijn OF als ze opgewekt zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 03:30 schreef STAIRWARES het volgende:
Ja of net ff het tegenovergestelde he..
Ik wil niet weten wat je allemaal met je kat doetquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn kat ruikt het bij mij.
Zodra ik ongesteld word, is ie niet bij me weg te rammen en humpt ie me.
Het schijnt dat een vrouw andere feromonen verspreid als ze ongesteld is dan wanneer ze dat niet is.
Ook bij geilheid komen er weer andere feromonen vrij.
Sommige mensen hebben een gevoeligere 'neus' voor feromonen dan anderen.
TS, in mijn theorie zou jij het dus ook moeten 'ruiken' als een meisje sexueel opgewonden is.
Ruiken heb ik in quotes gezet, omdat het hier om onbewust ruiken gaat zeg maar.
Onze kater, die niet uit onze tuin kan doordat we schokdraad hebben aangebracht, rook het als de kat van de over-over-overburen krols werd... Die beesten hebben echt een neus man.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je allemaal met je kat doet![]()
Ik doe niks, hij belaagt mequote:Op maandag 8 mei 2006 18:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je allemaal met je kat doet![]()
Or he digs red headsquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:17 schreef AlohaXa het volgende:
Zal wel aan zijn kaneel fetish liggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |