Hij niet, maar het totaalplaatje wel een beetje.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:31 schreef tong80 het volgende:
Jeetje MorriseyViel ie een beetje tegen Lamon ?:{
Jammer. Maar het blijft een held toch ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij niet, maar het totaalplaatje wel een beetje.
Te veel verwachtingen waarschijnlijk.
Dat is waar ook, ik was gelukkig al weg. Toch gefeliciteerd Stranger.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:22 schreef Stranger het volgende:
Goedenacht iedereen.
En oh ja: ik ben jarig.
Ik meld het maar even in het topic waar nog wel users komen die me ook maar iets boeien.
Je bent nog steeds dezelfde.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:39 schreef Stranger het volgende:
Bedankt mensen
Verder wil ik ook bedanken: mijn wireless verbinding, die toch zeker 1 pageload per 10 minuten toestaat, en mijn wekker, die over een uurtje of 5 weer geplanned staat af te gaan.
Heerlijk.
Ik ben in bezit van een fiets en woon in Nijmegen, dus het is zeer goed mogelijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:40 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou laatst een keer in Nijmegen zien fietsen. Kan dat?
Pfffew, ben ik net op tijd verhuisd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben in bezit van een fiets en woon in Nijmegen, dus het is zeer goed mogelijk
Serieus, wat een kutkloonquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:04 schreef Tijn het volgende:
Mijn fiets is stuk. De achterband loopt de hele tijd van m'n wiel af en het rode kapje van m'n achterlicht is gestolen.
Ik had 'em naar de fietsenmaker willen brengen, maar ik was te lui en nu staat hij nog altijd stuk voor de deur
Een kapotte fiets geeft me echt het gevoel van armoe. Ik denk dat ik 'em deze week maar snel laat maken.
quote:
ik ben geen kloohoooonquote:
hoi trouwens gardequote:Op dinsdag 11 april 2006 02:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
Jij bent een kloon van Yvonne iemand anders![]()
Nou, er heeft zich een nieuwe fietsenmaker bij mij in de straat gevestigd. En zelfs zo laat ik het verder weg klinken dan het is, want het is praktisch m'n buurman. Dus ik denk dat ik 'em daar even heen breng.quote:
Maar je hebt tenminste een fiets. De mijne is een half jaar geleden gestolen, en sindsdien loop ik elke dag een kwartier naar het station.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:04 schreef Tijn het volgende:
Mijn fiets is stuk. De achterband loopt de hele tijd van m'n wiel af en het rode kapje van m'n achterlicht is gestolen.
Ik had 'em naar de fietsenmaker willen brengen, maar ik was te lui en nu staat hij nog altijd stuk voor de deur
Een kapotte fiets geeft me echt het gevoel van armoe. Ik denk dat ik 'em deze week maar snel laat maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |