Daar kan ik een bevestigend antwoord op geven, ik vind dit altijd een zeer geestverruimend topic.quote:Op maandag 10 april 2006 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Je bent vannacht al psychisch gegroeid door hier te posten.
Laat je niet in de luren leggen. Dit is eerder een geestverruïnerend topic.quote:Op maandag 10 april 2006 02:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Daar kan ik een bevestigend antwoord op geven, ik vind dit altijd een zeer geestverruimend topic.
Jij slaapt in het stapelbed. Zet je hem zelf nog ff in elkaar? En ja, hij is van IKEA. Succes.quote:Op maandag 10 april 2006 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is wel een beetje krap zo met Biene er ook nog bij
Waar ik stapel met Arceequote:Op maandag 10 april 2006 02:25 schreef Biene het volgende:
[..]
Jij slaapt in het stapelbed. Zet je hem zelf nog ff in elkaar? En ja, hij is van IKEA. Succes.
Als Arcee schroefjes zou zijnquote:Op maandag 10 april 2006 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
Waar ik stapel met Arcee
Voor Arcee is me niets me teveel.
En schroeven kan iequote:Op maandag 10 april 2006 03:01 schreef Biene het volgende:
[..]
Als Arcee schroefjes zou zijn
Dan is dat niet fijn
*slapen gaat*![]()
Een compliment is dan ook op z'n plaats!quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:04 schreef R_ON het volgende:
Nou, dat was voor mijn doen best aardig.
Hoi, Mik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:02 schreef Mike het volgende:
Wat ben je allemaal aan het schrijven, IR?
Hallo, broer.quote:
Dank je. Dank je.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Een compliment is dan ook op z'n plaats!
M'n complimenten, kerel.
O, gelukkig. Ik was al bang dat je bepaalde, vreemde psychische problemen met die e had. Maar het valt mee, dus.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:06 schreef Mike het volgende:
IRs toetsenbord heeft gewoon wat problemen met de 'e'. Dat is het!
Inderdaad. Mijn psychische problemen zijn gelukkig niet vreemd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:10 schreef broer het volgende:
[..]
O, gelukkig. Ik was al bang dat je bepaalde, vreemde psychische problemen met die e had. Maar het valt mee, dus.
Niet bepaald? Of gewoon nog niet vastgesteld?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:12 schreef Mike het volgende:
Inderdaad. Mijn psychische problemen zijn gelukkig niet vreemd.
En al helemaal niet bepaald.
Intelligentie daarentegen is bijvoorbeeld weer wel erfelijk bepaald. Ken je bronnen, ik kan het niet vaak genoeg zeggen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn psychische problemen zijn gelukkig niet vreemd.
En al helemaal niet bepaald.
Bepaald nog niet vastgesteld. Denk ik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Niet bepaald? Of gewoon nog niet vastgesteld?
Wil je er toevallig ook *.mov-jes van maken en die met ons delen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:14 schreef Tijn het volgende:
Ik ben inmiddels bij seizoen 2 van Black Adder en dat is inderdaad *nog* grappiger. Hoera.
Ik wil niet asociaal zijn, maar euh, kun je het niet gewoon even allemaal zelf ergens downloaden?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Wil je er toevallig ook *.mov-jes van maken en die met ons delen?
Ja, in theorie wel. Maar dit leek me wel gemakkelijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:21 schreef Tijn het volgende:
Ik wil niet asociaal zijn, maar euh, kun je het niet gewoon even allemaal zelf ergens downloaden?
Daarvoor kom ik wel even terug van mijn vruchteloze arbeid. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:22 schreef Stranger het volgende:
Goedenacht iedereen.
En oh ja: ik ben jarig.
Ik meld het maar even in het topic waar nog wel users komen die me ook maar iets boeien.
Gefeliciteerd, Stranger.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:22 schreef Stranger het volgende:
Ik meld het maar even in het topic waar nog wel users komen die me ook maar iets boeien.
3 is volgens de 'kenners' het beste, maar ik denk dat de leukste aflevering die met het etentje met de strenge oom en tante van blackadder is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:14 schreef Tijn het volgende:
Ik ben inmiddels bij seizoen 2 van Black Adder en dat is inderdaad *nog* grappiger. Hoera.
Ja. Het lijkt mij echter nogal veel gedoe om al die DVD's te gaan rippen, om te zetten en naar je te uploaden, broer. Zoveel gedoe dat ik er geen zin in heb.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:22 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, in theorie wel. Maar dit leek me wel gemakkelijk.
Woei. Is dat een status, 'Blackadder-kenner'? Die status wil ik ook wel...quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
3 is volgens de 'kenners' het beste,
Hij niet, maar het totaalplaatje wel een beetje.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:31 schreef tong80 het volgende:
Jeetje MorriseyViel ie een beetje tegen Lamon ?:{
Jammer. Maar het blijft een held toch ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij niet, maar het totaalplaatje wel een beetje.
Te veel verwachtingen waarschijnlijk.
Dat is waar ook, ik was gelukkig al weg. Toch gefeliciteerd Stranger.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:22 schreef Stranger het volgende:
Goedenacht iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |