Niets mis met thuishangen hoor, kan erg lekker zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:31 schreef svann het volgende:
Blijf dan vooral niet thuis rondhangen, Lamon.
In tegenstelling tot al die amusante rechtse rakkers met hun ''druk, druk, druk en oh wat ben ik succesvol"-verering heb ik het oprecht erg naar mijn zin op mijn werk.quote:Heb je niet zoals ieder mens geregeld een weekje vakantie? Ben je zo'n werkfreak?

Geen probleem zo groot of de medicijnkast weet wel raad.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gewoon geen slaap. Zelfs van MTV val ik niet in slaap.

Wanneer kunnen we de eerste proefprint verwachten?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gisteren (broodnuchter) verliep het schrijven voor geen meter, maar vandaag (4 halve liters Smithwick's) ben ik uitstekend op dreef. Angstaanjagend.
Een luizenleven is het, speciaal op maat gemaakt.quote:Oh Lamon, de trouwe lezers weten natuurlijk wel wat voor werk je doet, maar klopt het beeld dat ik er van heb ook echt en hoef je dagelijks pas ergens in de namiddag te beginnen?

Helaas zit de medicijnkast nog in één van de 25 dozen die ik nog moet uitpakken. En jawel! Daar had ik dus de kracht nog niet voor verzameldquote:Op woensdag 12 april 2006 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geen probleem zo groot of de medicijnkast weet wel raad.

Vertrouw op Murphy en neem als eerste de onderste doos.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Helaas zit de medicijnkast nog in één van de 25 dozen die ik nog moet uitpakken. En jawel! Daar had ik dus de kracht nog niet voor verzameld.

Ik heb meestal wel slaap maar slaag er dan toch niet om in slaap te vallen. Het enige dat helpt is opstaan, iets doen, en het dan nog een keer proberen.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gewoon geen slaap. Zelfs van MTV val ik niet in slaap.

Het zit diep, of niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eerst broer al met z'n internetscharrel

Oh, welnee. Het was alleen uit liefde voor dit topic.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:21 schreef broer het volgende:
[..]
Het zit diep, of niet?
Komt dat nou omdat ik PC met GS vergeleek? Of is er een andere reden?

Ah, dan is het goed. De liefde voor dit topic is de enige ware liefde, volgens mij.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, welnee. Het was alleen uit liefde voor dit topic.
Ja, hoi. Van Lamon mogen we hier niet groeten.quote:En hallo..

Je hebt mij nooit horen zeggen dat je niet mag zeggen wat je wilt.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens, broer, als ik HIER al m'n mening voor me moet houden...
Het is en blijft S-B he, uitlaapklep voor alles.

Nou, hoewel ik Lamon ontzettend waardeer ligt het imo iets complexer. Groeten mag volgens mij best om een conversatie op gang te brengen. Maar groeten om het groeten is natuurlijk uit den boze.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed. De liefde voor dit topic is de enige ware liefde, volgens mij.
[..]
Ja, hoi. Van Lamon mogen we hier niet groeten.

Ja, natuurlijk. Maar ik vind dit wel een suggestieve vraag.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:35 schreef broer het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit horen zeggen dat je niet mag zeggen wat je wilt.
Maar dat houdt tegelijkertijd in dat ik mag vrágen wat ik wil. Toch?

Ah, dat is duidelijk. Ik zal geen welterusten zeggen, dan.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, hoewel ik Lamon ontzettend waardeer ligt het imo iets complexer. Groeten mag volgens mij best om een conversatie op gang te brengen. Maar groeten om het groeten is natuurlijk uit den boze.

Het wás ook een suggestieve vraag.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, natuurlijk. Maar ik vind dit wel een suggestieve vraag.

Nee, dat vind ik ook belangrijk. Dan weet je wie er weer weggaan uit het topic (voor je met van die onbeantwoorde vragen blijft zitten). Maar ach, wie ben ik he.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, dat is duidelijk. Ik zal geen welterusten zeggen, dan.

In dat geval: nee, het zit me niet diep. (voor zo ver ik kan beoordelen, wat is diep zitten?)quote:Op donderdag 13 april 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Je hebt de vraag nog niet beantwoord, trouwens.

Nee, door dat soort posts scroll ik. Maar ironisch flirten lijkt me helemaal tijdverspilling. Dat is net zoiets als imaginair bierdrinken.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:47 schreef broer het volgende:
Het grappige is dat het volstrekt geen geflirt was. Het was meer een ironische variant van geflirt.
Of anders was het gewoon slap geouwehoer. Maar van serieus flirten was geen sprake. Las jij dat erin?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |