Ja! Dat was precies wat ik niet bedoelde...quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hier brandt nog licht.. Dus ik ben nog wakker!
Slaap lekker, Wickedangel.quote:
*autosleutels klaar heeft liggen..quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ja! Dat was precies wat ik niet bedoelde...
Ja, masseren is leuk. Maar prikken met autosleutels is niet mijn ding, geloof ik.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*autosleutels klaar heeft liggen..
Ach, je kunt je wel meer afvragen, maar dat doen we toch ook niet?quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:18 schreef broer het volgende:
Je kunt je trouwens afvragen of bikkel wel met een hoofdletter moet.
Ik wel. Dat is de tragiek nu juist.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ach, je kunt je wel meer afvragen, maar dat doen we toch ook niet?
Mmmm, je moet nog veel leren merk ik!quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:18 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, masseren is leuk. Maar prikken met autosleutels is niet mijn ding, geloof ik.
O, ja? Wat moet ik zoal leren, dan?quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mmmm, je moet nog veel leren merk ik!
En met die gedachte ga ik nog even genieten van een sateetje en wat nutteloze televisie.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
En niet te veel posten, mensen.
Ach, voor één keer mag dat wel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is toch niet de bedoeling dat dit een opsom-topic wordt??
Jij had een hekel aan truste-posts, maar toch: slaap lekker!quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:23 schreef Lamon het volgende:
En met die gedachte ga ik nog even genieten van een sateetje en wat nutteloze televisie.
Ja, en dan direct uitgekost worden zekerquote:Op zaterdag 8 april 2006 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, voor één keer mag dat wel.
Leef je uit!
Het wordt er niet vriendelijker op, Vikingsmeisje...quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja, en dan direct uitgekost worden zeker
Sorry, zal het schakeltje weer even naar lief zettenquote:Op zaterdag 8 april 2006 03:29 schreef broer het volgende:
[..]
Het wordt er niet vriendelijker op, Vikingsmeisje...
Neuh, dat hoeft niet. Maar alleen maar suggereren is flauw. Noem dan ook man en paard.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sorry, zal het schakeltje weer even naar lief zetten
Okey.. Eerst maak je de opmerking dat Fryslân misschien vijf kwartier rijden is.. Dan zeg ik dat ik nog wakker ben, omdat ik denk dat je een massage nodig hebt.. Dan zeg je dat je dat niet bedoelt. Ook goed, dan leg ik mijn autosleutels klaar om jouw kant uit te komen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Neuh, dat hoeft niet. Maar alleen maar suggereren is flauw. Noem dan ook man en paard.
Voor een struise boerenvrouw moet dat toch geen probleem zijn.
Nu herhaal je gewoon wat we al eerder hebben gezegd. Dat is bepaald geen lijstje van mijn onvolkomenheden. (Of, wacht: misschien tóch wel...)quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Okey.. Eerst maak je de opmerking dat Fryslân misschien vijf kwartier rijden is.. Dan zeg ik dat ik nog wakker ben, omdat ik denk dat je een massage nodig hebt.. Dan zeg je dat je dat niet bedoelt. Ook goed, dan leg ik mijn autosleutels klaar om jouw kant uit te komen!
Ik zit al lang en breed in de auto.. Nu het seintje nog dat ik de motor mag startenquote:Op zaterdag 8 april 2006 03:38 schreef broer het volgende:
[..]
Nu herhaal je gewoon wat we al eerder hebben gezegd. Dat is bepaald geen lijstje van mijn onvolkomenheden. (Of, wacht: misschien tóch wel...)
Hoe dan ook: zit je al in de auto hiernaartoe om me te masseren of zit het er niet meer in?
O, je neemt zelf geen initiatief?quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zit al lang en breed in de auto.. Nu het seintje nog dat ik de motor mag starten
Ik zou zeggen: rijd eens anderhalf uur weg en bel dan eens ergens aan. Misschien kom je wel precies hier terecht...quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Tuurlijk wel, maar ik weet zo nog niet welke kant ik uit moet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |