Jij slikt werkelijk alles van elke bron voor zoete koek zolang het maar aansluit bij jou mening he?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Alsof ik er wat aan kan doen dat die mensen, die ervoor geleerd hebben, beweren dat een horloge genoeg aanleiding is om een terrorist te zijn.
Het is ongeveer de meest voorkomende aanklacht voor mensen op Guantanamo, geen incident, dus mag ik?
Het staat in de Washington Post, is die onbetrouwbaar? Ik ben overigens weer afgekoeld hoor.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:46 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jij slikt werkelijk alles van elke bron voor zoete koek zolang het maar aansluit bij jou mening he?![]()
En dat is nog maar het begin van alle onzin die wereldwijd massaal gelooft wordt. De meeste mensen zijn nou eenmaal kuddebeesten en nadenken is helaas een uitzondering.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het staat in de Washington Post, is die onbetrouwbaar? Ik ben overigens weer afgekoeld hoor.
Ik geef gewoon aan dat je dat mag weerleggen hoor. Maar dan wel met een goede bron, zoals die krant, zoals de New York Times, zoals de BBC.
Mag ik?
De hele wereld slikte ook voor zoete koek dat Irak massavernietigingswapens had, 45% slikte voor zoete koek dat het banden had met Al Qaida.
Ja, en is dat van die horloge's nou waar of niet? Want dan neem ik het, met een goede bron, net zo makkelijk terug. Zo'n kuddebeest ben ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:11 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En dat is nog maar het begin van alle onzin die wereldwijd massaal gelooft wordt. De meeste mensen zijn nou eenmaal kuddebeesten en nadenken is helaas een uitzondering.
De mensen die blind achter Bush lopen zijn geen kuddebeesten?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:11 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En dat is nog maar het begin van alle onzin die wereldwijd massaal gelooft wordt. De meeste mensen zijn nou eenmaal kuddebeesten en nadenken is helaas een uitzondering.
Natuurlijk wel. Maar niet erger dan de "anti-American bandwagon".quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De mensen die blind achter Bush lopen zijn geen kuddebeesten?
Ja, en dat is maar net wat je perceptie is, denk je ook niet?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:15 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar niet erger dan de "anti-American bandwagon".
Het lijkt me onzin of in ieder geval overtrokken, maarja ik heb geen bron voor je.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maargoed, laatste keer over die horloge's, is dat nu een leugen waar ik in getrapt ben? Want dan zou ik mij wel gekrenkt voelen.
De hele wereld ? En dan zeg je tegen mij dat ik meer bladen moet lezen, Frankrijk en Duitsland waren fel tegen de inval in Irak.......En het begrip kuddebeesten zal ik niet zo snel gebruiken, je maakt gewoon deel uit van een groep "pro of anti amerikaans" ik ben duidelijk pro, en van yildiz, tja het doet me goed dat zijn werkgever USA is. Maardestemeer moet je dan niet te kritisch op Amerika zijn. Bij de Mcdonnalds waar ik heb gewerkt, waren ook zat moslims die niks van Amerika moesten hebben, gelukkig heb ik de meeste wat kunnnen overtuigen dat ze niet zo moeten zeuren, een USA werkgever en dan nog zeuren over van alles en nog wat. Ga dan lekker ergens anders werkenquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het staat in de Washington Post, is die onbetrouwbaar? Ik ben overigens weer afgekoeld hoor.
Ik geef gewoon aan dat je dat mag weerleggen hoor. Maar dan wel met een goede bron, zoals die krant, zoals de New York Times, zoals de BBC.
Mag ik?
De hele wereld slikte ook voor zoete koek dat Irak massavernietigingswapens had, 45% slikte voor zoete koek dat het banden had met Al Qaida.
Toppertje denk ikquote:naam film : We were soldiers
Actiefilm
Luitenant-kolonel Hal Moore krijgt de opdracht om in Vietnam een elitegroep te trainen. Hij heeft als plan om hen naar de Ia Drang-vallei te sturen waar in de geschiedenis Amerikaanse troepen werden overmeesterd door de Vietcong. Moore blijft trouw aan zijn plan en is ervan overtuigd dat zijn elitegroep goed getraind i
Zender: RTL 5
Datum en tijdstip: 8 april 2006, 22:30-00:59 uur
Genre:
Film
Jaar van premiere:
2002
Acteurs:
Mel Gibson
Madeleine Stowe
Greg Kinnear e.a
Regie:
Randall Wallace
Laat ik het eens omschrijven.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het lijkt me onzin of in ieder geval overtrokken, maarja ik heb geen bron voor je.
Lees ook het hele bericht eens, voor de gein.quote:http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4708946.stm
Among the criteria reportedly used to define an enemy combatant are these: possession of a rifle; possession of a Casio watch; and wearing olive drab clothing.
In Afghanistan it has long been regarded as normal for every adult male to have a gun, because there was so much violence in the country.
Sorry, maar ik zie geen georganiseerde groep die denkt de waarheid in pacht te hebben. Wat ik zie zijn een hoop mensen met theorieen, die sterk van elkaar verschillen, sommige zijn absurd, anderen zijn moeilijker te weerleggen. Er zijn een hoop mensen die door de arrogante, slordige, semi-criminele regering aan het twijfelen gebracht. Laten we wel weten er zijn twee feiten die een normaal mens sowieso aan het twijfelen brengt:quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:15 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar niet erger dan de "anti-American bandwagon".
Nouja, het witte huis, pentagon, dat soort dingen.quote:
Ik dacht dat je wel eens van olie-contracten gehoord had.quote:En dan zeg je tegen mij dat ik meer bladen moet lezen, Frankrijk en Duitsland waren fel tegen de inval in Irak.......
Niet te kritisch? Als ik dat in m'n werk ga doen, overleef ik het niet hoor.quote:En het begrip kuddebeesten zal ik niet zo snel gebruiken, je maakt gewoon deel uit van een groep "pro of anti amerikaans" ik ben duidelijk pro, en van yildiz, tja het doet me goed dat zijn werkgever USA is. Maardestemeer moet je dan niet te kritisch op Amerika zijn.
Ik werkte voor een industriële leverancier voor General Motors, dat zijn er velen trouwens.quote:Bij de Mcdonnalds waar ik heb gewerkt,
Ik zal eens kijken.quote:waren ook zat moslims die niks van Amerika moesten hebben, gelukkig heb ik de meeste wat kunnnen overtuigen dat ze niet zo moeten zeuren, een USA werkgever en dan nog zeuren over van alles en nog wat. Ga dan lekker ergens anders werken.....
Btw vanavond is ook een goede film @ TV, ik weet niet hoe pro USA hij is, het zal wel geen rambo achtige trekjes aanneemen. Maar hij schijnt toch erg goed te zijn. Niet dat er een film is die "black hawk down" beats maar toch....
[..]
Toppertje denk ik![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:30 schreef Evil_Jur het volgende:
Maar nu zie ik nog niet dat het merendeel van de Gitmo gevangenen daar zit slechts op basis van een Casio....
Er staat inderdaad niet dat het de énige aanklacht is nee. Maar ik erger me er gewoon aan dat men dat als aanklacht beschouwd, dat zeg ik ook al eerder.quote:The charge of wearing a Casio watch appears frequently, as if that is evidence of terrorist ties. Names of detainees appear on mysterious lists of those ``associated with'' al Qaeda, but some of these seem to be fraught with error. ``When I looked at the name, I told the interrogator it was not my name. The name on the list was Salah Al Awfi. That was the name I saw on the list, but my name is Mazin Salih Musaid.''
Kerel, ik studeer Amerikanistiek in Nijmegen, als ze ergens kritisch zijn over de VS is het daar wel. Een cursus relativeren lijkt me trouwens wel wat voor jou...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie geen georganiseerde groep die denkt de waarheid in pacht te hebben. Wat ik zie zijn een hoop mensen met theorieen, die sterk van elkaar verschillen, sommige zijn absurd, anderen zijn moeilijker te weerleggen. Er zijn een hoop mensen die door de arrogante, slordige, semi-criminele regering aan het twijfelen gebracht. Laten we wel weten er zijn twee feiten die een normaal mens sowieso aan het twijfelen brengt:
1. Mensen in de Bush regering en connecties hebben geprofiteerd van de aanslagen.
2. Met het buitenland beleid van de neocons kon binnen een maand na de aanslagen begonnen worden dankzij de aanslagen.
Er is niks met twijfelen aan de voorgeschotelde waarheid van mensen die bewezen hebben niet te vertrouwen zijn, toch? Of laat jij je twee keer door dezelfde naaien?
Zonder een alternatieve verklaring te hebben voor hetgene waar je aan twijfelt kun je een mening hebben als: deze regering speelt een spelletje, gewoon omdat het een optelsom is van falen, leugens, 'toevalligheden'. Weet je wat het grappige is? Dat je ook een sterke afwijkende mening kunt hebben over een land zonder dat je daarbij een hekel hebt aan dat land. Maar er zullen altijd mensen blijven die je dan anti-dit of anti-dat noemen simpelweg omdat ze zo naief zijn en op geen enkele andere manier de discussie kunnen winnen dan je een fantast te noemen. Soms hebben ze gelijk, er bestaan complottheoriegekken die alles aannemen wat past in hun plaatje... maar je ziet zelden dat deze mensen los worden gezien van de serieuze gezonde twijfelaars
Heb het artikel gelezen en nu ben ik er wel van overtuigd dat er onschuldigen daar zitten, en dat is inderdaad niet goed. Over de percentages twijvel ik daarentegen......quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Laat ik het eens omschrijven.
Eerst dacht ik, ja bullshit, dat kan niet.
Toen dacht ik, ik ga het nog eens lezen.
Toen geloofde ik het nog niet.
Daarna ging ik het nog een keer lezen, en wat meer bronnen zoeken. En verdomd als het niet waar is, die waren er.
Google (amerikaans, en ik gebruik het)
Washington Post group:
http://www.postwritersgroup.com/archives/cocc0309.htm
en na wat filteren:
BBC, zou dat anti-amerikaanse onzin zijn? Zo ja, dan hoor ik dat graag hoor, dan zoek ik een andere bron.
[..]
Lees ook het hele bericht eens, voor de gein.
Ik heb sowieso al nooit gesnapt hoe vreemdgaan een schandaal zo groot moest worden, als in vreemdgaan, maar als de huidige president toestemming geeft tot het illegaal af laten luisteren van miljoenen amerikanen, is er niks aan de hand...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:35 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Kerel, ik studeer Amerikanistiek in Nijmegen, als ze ergens kritisch zijn over de VS is het daar wel. Een cursus relativeren lijkt me trouwens wel wat voor jou...
Clinton viel Irak aan om de aandacht af te leiden van een sex-schandaal, zoveel crimineler is de Bush administratie niet bezig geweest....
Waar heb ik het in godsnaam over Clinton?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:35 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Kerel, ik studeer Amerikanistiek in Nijmegen, als ze ergens kritisch zijn over de VS is het daar wel. Een cursus relativeren lijkt me wel wat voor jou...
Clinton viel Irak aan om de aandacht af te leiden van een sex-schandaal, zoveel crimineler is de Bush administratie niet bezig geweest....
Het gaat er mij om dat jij doet alsof de huidige regering zo vreselijk bezig is. Verassing: regeringen over de hele wereld liegen, bedriegen en soms nog veel erger. Dat hoort bij politiek, helemaal als je land een wereldmacht is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waar heb ik het in godsnaam over Clinton?![]()
Ja, maar dan hoef je de heropening van Auschwitz nog niet toe te juichen. Schaam jij je nou ook niet met terugwerkende kracht ergens voor of zo?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:42 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat jij doet alsof de huidige regering zo vreselijk bezig is. Verassing: regeringen over de hele wereld liegen, bedriegen en soms nog veel erger. Dat hoort bij politiek, helemaal als je land een wereldmacht is.
Maar waarom doe je dan net alsof alles wat de VS doet legitiem is?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:42 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat jij doet alsof de huidige regering zo vreselijk bezig is. Verassing: regeringen over de hele wereld liegen, bedriegen en soms nog veel erger. Dat hoort bij politiek, helemaal als je land een wereldmacht is.
Dat doe ik absoluut niet, dat ik pro-Amerikaans ben betekent niet dat ik niet kritisch ben.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Maar waarom doe je dan net alsof alles wat de VS doet legitiem is?
Omdat ze nogal selectief zijn wat betreft geschockeerd doenquote:Waarom vind jij het dan vreemd dat er mensen zijn die zich verzetten tegen deze regeringen, als je weet dat het allemaal boeven zijn?
Omdat ik vind dat Bush een daadkrachtige president is die in deze tijd niet wegloopt voor wat nodig is uit politieke correctheid. Of dat in de praktijk veel uitmaakt betwijfel ik want zoals ik al eerder in een ander topic stelde is een president niet veel meer dan een pop, een symbool.quote:En last but not least, waarom verdedig jij Bush?
En om on-topic te komen, vind je het nu nog steeds walgelijk dat Amnesty die advertentie heeft gemaakt betreffende CIA?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:38 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Heb het artikel gelezen en nu ben ik er wel van overtuigd dat er onschuldigen daar zitten, en dat is inderdaad niet goed. Over de percentages twijvel ik daarentegen......
Dat is dus weer zo'n compleet uit het lood geslagen vergelijking die een reactie niet eens waard is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:53 schreef Mikado het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je de heropening van Auschwitz nog niet toe te juichen. Schaam jij je nou ook niet met terugwerkende kracht ergens voor of zo?
Nee, dat dacht ik al, daarom vindt jij Bush zo'n daadkrachtige president. je ziet precies wat er achter z'n rug gebeurt qua mensenrechten, martelen enz. En wat hij doet kan je ook beoordelen, maar hij wandelt van schandaal naar schandaal naar schandaal en toch steun je 'm. Op geen manier reserveringen of opmerkingen dat die minderheid wel eens minder lomp behandeld kan worden.... kortom, een Bush-adept.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:01 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is dus weer zo'n compleet uit het lood geslagen vergelijking die een reactie niet eens waard is.
Ik vraag me af of iemand die zich bezig wil houden met Amerikanistiek wel zo subjectief kan/mag zijn. Of is objectiviteit, niet van belang?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:58 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat doe ik absoluut niet, dat ik pro-Amerikaans ben betekent niet dat ik niet kritisch ben.
[..]
Omdat ze nogal selectief zijn wat betreft geschockeerd doen
[..]
Omdat ik vind dat Bush een daadkrachtige president is die in deze tijd niet wegloopt voor wat nodig is uit politieke correctheid. Of dat in de praktijk veel uitmaakt betwijfel ik want zoals ik al eerder in een ander topic stelde is een president niet veel meer dan een pop, een symbool.
Een academicus mag geen mening hebben?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik vraag me af of iemand die zich bezig wil houden met Amerikanistiek wel zo subjectief kan/mag zijn. Of is objectiviteit, niet van belang?
Ik verwacht van academici vooral een genuanceerde mening en niet eentje die geherkauwd wordt door dezelfde mensen die je als leugenachtig bestempeld. Hoe slim ben je dan? Nuance, dat is tegenwoordig een vies woord want voor je het weet ben politiek correctquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Een academicus mag geen mening hebben?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik verwacht van academici vooral een genuanceerde mening en niet eentje die geherkauwd wordt door dezelfde mensen die je als leugenachtig bestempeld. Hoe slim ben je dan? Nuance, dat is tegenwoordig een vies woord want voor je het weet ben politiek correct![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:50 schreef Evil_Jur het volgende:
PffGebrek aan nuance is wat de discussies hier zo leuk maakt.
Voor de discussie is het natuurlijk fantastisch... vooral de extreme gevallen natuurlijk, maar je komt meestal geen stap verder dan het moddergooien op het einde van zo'n discussie. Vind het vaak beetje jammer van mijn tijd als blijkt dat ik zelf niks wijzer ben geworden.quote:
Ik neem ook aan dat je op de uni toch genoeg verschillende meningen hebt?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Voor echt serieuze discussie ben ik over het algemeen niet op Fok! Niet dat ik nooit meen wat ik zeg, maar het is vaak een soort van uitlaatklep. En daar zit geen filter op
Zeker, maar daar zijn er weinigen die zonder filter meedoen, waarschijnlijk maar beter ookquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat je op de uni toch genoeg verschillende meningen hebt?![]()
Bij de meeste discussies tussen mensen met een duidelijke mening en wat goede argumenten is het niet zo dat je de ander kan overtuigen, vooral niet bij dit soort kwesties. We bespreken niet een conflictwaarbij er 1 oplossing is. Zelf denk ik dat het makkelijk eindigt in een "hmm ok jij vind dat, en ik vind dat " Neemt niet weg dat het interessant is om er over te discussiëren, ook neemt deze topic onzerkehden weg, mensen kunnen zien met wie ze zich kunnen identificeren, ik schuif het dan ook niet onder de bank dat een subdoel van deze topic dan ook is om bondgenoten te vinden.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Voor de discussie is het natuurlijk fantastisch... vooral de extreme gevallen natuurlijk, maar je komt meestal geen stap verder dan het moddergooien op het einde van zo'n discussie. Vind het vaak beetje jammer van mijn tijd als blijkt dat ik zelf niks wijzer ben geworden.
quote:Op zondag 9 april 2006 05:10 schreef DionysuZ het volgende:
ik snap niet hoe iemand een president die liegt en bedriegt, lekt, lukraak mensen af laat luisteren, zichzelf tegenspreekt en waarvan het beleid mensenrechtenschendingen, inperking van vrijheden en privacy, wereldwijde spanningen, een nieuwe wapenwedloop, terroristen kweken en illegale oorlogen starten gebaseerd op leugens inhoudt, kan steunen. Of het bezuinigen op kritische punten als onderwijs, gezondheidszorg en sociale zekerheid om geld vrij te maken voor de oorlogsindustrie een extra punt in dit rijtje is is een volgende vraag.
Er is wel degelijk verschil met voorgaande regeringen !!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:42 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En als de Dems met een goede kandidaat komen over twee jaar zullen ze de republikeinen zonder veel problemen verslaan, en die zetten het weer naar hun hand toch?quote:Op zondag 9 april 2006 07:12 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Er is wel degelijk verschil met voorgaande regeringen !!
Universiteite hoogleraar politieke en economische instituties: [quote] 'In de Verenigde Staten heeft een machtsovername plaatsgevonden. De instellingen die voorheen de Amerikaanse buitenlandse politiek bepaalden, zoals het State Department (ministerie van Buitenlandse Zaken) en het Pentagon, zijn geneutraliseerd. Het avontuur om het Midden-Oosten om te ploegen is bijvoorbeeld door de militaire top altijd verafschuwd. Deze traditionele elite, door de jaren heen een groot voorstander van een evenwichtige buitenlandse politiek, is nu uitgeschakeld. De neoconservatieven, een relatief klein groepje sterk-ideologisch gemotiveerde personen, vult die ruimte nu op. Zij hebben vooral toegang tot Bush gekregen, omdat die de complexiteit van de wereld niet aankan. Dat was al duidelijk vóór 11 september 2001. Na de aanslag op het World Trade Center ontstond niettemin de vreemde situatie dat de president veel meer macht kreeg, omdat het land zogenaamd in een staat van oorlog verkeerde. Je zou kunnen zeggen, dat de neoconservatieven vooral door ongelukkige omstandigheden op machtige posities terecht zijn gekomen.
In feite voeren ze een plan uit dat zij al jaren geleden hebben opgesteld. In 1997 werd in Washington The Project for a New American Century opgericht. Bij de eerste ondertekenaars van dit utopische project zaten bekende namen uit de hedendaagse Amerikaanse politiek: vice-president Dick Cheney, Minister van Defensie Donald Rumsfeld, onderminister van Defensie Paul Wolfowitz en de invloedrijke Defensiespecialist Richard Perle. In tegenstelling tot wat veel commentatoren zeggen, streefde deze groep géén Amerikaanse hegemonie in de wereld na. Die hadden ze namelijk al! De rest van de wereld, inclusief China en Rusland, aanvaardde die heerschappij ook. De Verenigde Staten werden gezien als de belangrijkste architecten van een internationale wereldorde, die door iedereen wel comfortabel werd geacht. Elk land kon erop vertrouwen dat de Amerikaanse buitenlandse politiek gebaseerd was op goede bedoelingen. Dat vertrouwen heeft Bush met de onrechtvaardige oorlog in Irak in één handomdraai vernietigd.’[quote]
De economie draait nu als een tierelier en werkloosheidscijfers zijn lager dan ze in 40 jaar geweest zijn. En dát geeft de democraten de ruimte die ze nodig hebben om straks de andere zaken aan te pakken.quote:Op zondag 9 april 2006 05:10 schreef DionysuZ het volgende:
ik snap niet hoe iemand een president die liegt en bedriegt, lekt, lukraak mensen af laat luisteren, zichzelf tegenspreekt en waarvan het beleid mensenrechtenschendingen, inperking van vrijheden en privacy, wereldwijde spanningen, een nieuwe wapenwedloop, terroristen kweken en illegale oorlogen starten gebaseerd op leugens inhoudt, kan steunen. Of het bezuinigen op kritische punten als onderwijs, gezondheidszorg en sociale zekerheid om geld vrij te maken voor de oorlogsindustrie een extra punt in dit rijtje is is een volgende vraag.
Doe niet zo zielig, jij beweert dat je zeker weet dat jij als Duitser goed was geweest in WO2? Leg eens uit. En dan zeggen ze dat ik gebrek aan nuance toon...quote:Op zondag 9 april 2006 11:20 schreef Mikado het volgende:
Maar ik mag dus veilig samenvaten dat Bush-adepten onder 1 van de volgende 4 categorien vallen?
Mensen die gewoon de boel willen verstieren op discussiefora, mensen die in bv WO2 gewoon fout zijn, mensen de geen enkele hersencel bezitten en zo de brainwash vand e CIA geloven of mensen die dermate hoge motieven hebben dat ze gewoon echt totaal onnavolgbaar zijn.
Op Fok zitten blijkbaar een hoop mensen uit de eerste categorie, maar dat zal dan wel een Fok-probleemje zijn. Maar stiekem zegt iets mij dat de tweede categorie het leeuwendeel beslaat.
Hoezo, alles over 1 kam scheren ? Alle bush adepten zijn natuurlijk hetzelfde ? de hele cia is verantwoordelijk voor die vluchten, iedereen bij de cia is het daar mee eens. Op fok zijn de meeste die in die categorie zitten het er ook mee eens, nee mikado hier sla je de plank volledig mis ..quote:Op zondag 9 april 2006 11:20 schreef Mikado het volgende:
Maar ik mag dus veilig samenvaten dat Bush-adepten onder 1 van de volgende 4 categorien vallen?
Mensen die gewoon de boel willen verstieren op discussiefora, mensen die in bv WO2 gewoon fout zijn, mensen de geen enkele hersencel bezitten en zo de brainwash vand e CIA geloven of mensen die dermate hoge motieven hebben dat ze gewoon echt totaal onnavolgbaar zijn.
Op Fok zitten blijkbaar een hoop mensen uit de eerste categorie, maar dat zal dan wel een Fok-probleemje zijn. Maar stiekem zegt iets mij dat de tweede categorie het leeuwendeel beslaat.
En jij bent zo alwetend en je hebt het natuurlijk als 1 van de weinige wel bij het goede eindequote:Op zondag 9 april 2006 13:31 schreef Mikado het volgende:
En daar zijn de heren het weer ongegeneerd eens met martelvluchten. En zo is de cirkel weer rond.
We weten iig wat voor volk er rondslingerd op aarde.
* Mikado zou als duitser in 1942 naar Australie zijn afgereist.
Ik heb geen idee hoe slim/dom ik ben, maar blijkbaar sta jij een comfortabel stuk lager ingeschaald. Dat zet je reacties tenminste weer aardig in perspectief.quote:Op zondag 9 april 2006 13:58 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
En jij bent zo alwetend en je hebt het natuurlijk als 1 van de weinige wel bij het goede einde![]()
Aan je reacties te zien denk ik dat je eenzijdig en slecht geïnformeerd bent, weinig kaas gegeten hebt van internationale politiek en relativeren. Maar vertel eens, wat doe je voor werk, wat is je opleiding? Wat maakt jou boven ons allen moreel superieur en waarom heb jij meer gelijk dan wij? Ik ben echt nieuwsgierig nu.quote:Op zondag 9 april 2006 14:05 schreef Mikado het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe slim/dom ik ben, maar blijkbaar sta jij een comfortabel stuk lager ingeschaald. Dat zet je reacties tenminste weer aardig in perspectief.
Ik scheer jou over een kam bij de achterlijke over-emotionele hypocrieten ok?quote:Op zondag 9 april 2006 14:14 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, Bush-adepten kan je wel over één kam scheren, ja: mensen die hun ogen eens moeten opendoen en dienen te aanschouwen hoe dit regime in Washington zo ontzettend faalt en gefaald heeft.
quote:Op zondag 9 april 2006 11:21 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
De economie draait nu als een tierelier en werkloosheidscijfers zijn lager dan ze in 40 jaar geweest zijn. En dát geeft de democraten de ruimte die ze nodig hebben om straks de andere zaken aan te pakken.
Je voelt je dus echt beterquote:Op zondag 9 april 2006 14:05 schreef Mikado het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe slim/dom ik ben, maar blijkbaar sta jij een comfortabel stuk lager ingeschaald. Dat zet je reacties tenminste weer aardig in perspectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |