uitgaan als hobby noemen is ook erg raarquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:22 schreef LennyKravitz het volgende:
Topic Dingen die je op een datingsite afschrikken... was al snel vol... (onverwacht aantrekkelijk topic) en dus maar verder met een deel 2.winkelen als hobby opgeven
Wie weet er nog meer... of heeft andere rare ervaringen...
Game on!![]()
Taalvouten, definately ... zie OP.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:51 schreef Gehaktbal het volgende:
Geen foto's... daar zullen ze dan wel een reden voor hebben....
Of foto's van de zeikant of vanuit enig andere niet representatieve hoek....
volslank toch?quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:29 schreef Beurlap het volgende:
Termen als mollig, dan kan je beter gewoon gezet of stevig ofzo zeggen. (dik hoeft natuurlijk ook weer niet)
waarom ben je niet kansloos als je er voor betaald? vind ik juist zielig eigenlijk...quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:24 schreef rasor1 het volgende:
de meeste datingsites zijn commercieel dus zo kansloos zullen de klanten wel niet zijn als ze dat er voor over hebben,
ik bedoel dan kansloos als persoon niet als kansloos op relatie hoewel dat ook zo sneu klinkt
Kortom: mensen met een enorme traumatische bagage. Doe mij maar niet.quote:Na een aantal keren teleurgesteld te zijn in de liefde ben ik nu op zoek naar iemand die wel eerlijk is en mijn vertrouwen waard is.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:40 schreef Beurlap het volgende:
Neerzetten dat je ondertussen al 6 relaties achter de rug hebt, waarvan een aantal relaties kinderen hebben opgeleverd. In totaal 9, daarvan zitten er 3 helaas in een rolstoel. Bovendien ben je al een aantal jaar hard op zoek naar werk, maar om een of andere reden wil het niet echt lukken. Finanieel heb je het niet zo breed, omdat geen van je expartners alimentatie kan betalen. Omdat het allemaal wat teveel werd heb je jaren in therapie gezeten bij het riagg, maar je hebt besloten daar maar mee te stoppen. Daarnaast heb je nog wel regelmatig contact met een aantal van je expartners, ze komen regelmatig eten. Als toekomstige partner moet je hier dus wel goed mee om kunnen gaan. Je wilt dit deel van je leven afsluiten en een nieuwe start maken...
Dat zou me wel een beetje afschrikken
zekers..quote:Op zondag 9 april 2006 00:48 schreef Monocultuur het volgende:
als een vrouw schrijft: "mannen die schrijven dat ze eerlijk zijn hoeven niet te reageren, want dat zegt toch iedereen."
uh ja, dus dat iemand ook echt eerlijk is kan niet?? uhm, je hebt liever een oneerlijke man??
WTF?quote:Op zondag 9 april 2006 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:
en dat eeuwige gezemel over jeuk aan hun penis
gek wordt je ervan!!!!!!!![]()
wist je dat niet dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |