Gelukkig staat er bij dat het een "zeer mooie" is, anders had ik het niet eens als zodanig herkentquote:Op woensdag 19 april 2006 14:05 schreef Étoile het volgende:
Maar op Marktplaats is ook een hoop moois te vinden.![]()
Nou, het topic kan wel dicht hè, na die marktplaats-link!quote:Op woensdag 19 april 2006 14:05 schreef Étoile het volgende:
Ik zie dit topic nu pasHeb je al iets besloten inmiddels Duderinnetje? Degene uit je OP vind ik tot nu toe toch het leukste wat voorbij gekomen is. Wat ik leuk vind, kost inderdaad ook al gauw een heleboel geld, maar goed toch een paar plaatjes
![]()
Kan me voorstellen dat het een lastige keuze is!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar op Marktplaats is ook een hoop moois te vinden.![]()
*In lotus houding gaat zitten...quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:53 schreef milagro het volgende:
en ook zo zzzzzzzzzzzennnnnnnnn ...hommmmmmmmmmmm
Je bedoelt Pallet & Palletquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
De enige concurrent was deze van Pilat & Pilat:
[afbeelding]
Zo prachtig, zo groot en laag op de poten en zulk mooi handwerkMaar hij is gewoon verschrikkelijk duur en Arty heeft me toch aan mijn verstand kunnen peuteren dat het gekkenwerk is
![]()
Ja hè?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:53 schreef milagro het volgende:
prachtig
en ook zo zzzzzzzzzzzennnnnnnnn ...hommmmmmmmmmmm
Nietus, jij snapt vakwerk niet ouwe zeurkopquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:59 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Je bedoelt Pallet & Pallet
Duizenden duizenden liggen er daarvan dagelijks bij TNT / UPS/ Van Gend & loos
Wat zullen die mensen die daar werken genieten.
Dudeke waarom ga je daar niet werken??????
Ja daar heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef Oblivion het volgende:
Oh nee, vind die diegene die jullie nu gekocht (besteld) hebben, veel en veel mooier!
Straalt meer kracht uit,die andere heeft enge dunne pootjes...![]()
Deal, maar dan wel terug schieten, anders is er geen hol aan...quote:
Neeeeee niet doen . Zet die tafel uit je hoofd. Anders word het veel te saai op FOKquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in
Ik denk dat de Aulia ook prachtig zal staan![]()
Mensen, ik heb ongetwijfeld ooit bezworen dat ik dood mag neervallen als ik liefdesgevoelens zou gaan koesteren voor iets als een sa-lon-ta-felSo shoot me
![]()
Maar je hoort mij ook niet zeggen dat het maken van pallets geen vakwerk isquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nietus, jij snapt vakwerk niet ouwe zeurkop![]()
![]()
Nou mocht ik neergeschoten worden, dan gelieve mij te begraven in mijn Vosquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:06 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Neeeeee niet doen . Zet die tafel uit je hoofd. Anders word het veel te saai op FOK
Nog een medestanderquote:Op woensdag 19 april 2006 15:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Gelukkig staat er bij dat het een "zeer mooie" is, anders had ik het niet eens als zodanig herkent
Andere wat?????quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat gaat over een heel andere tafel. Lezen![]()
Maarmaarmaar... daar kun je helemaal niets ondergooien!quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja hoi schop
Ik heb 'm!!!!!!!!!!!!! [afbeelding]![]()
![]()
Deze dus:
[afbeelding]
Nee gronk hijs massiefquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Maarmaarmaar... daar kun je helemaal niets ondergooien!
of zitten d'r allemaal schuiflaatjes in?
mijn idee maar dan in een beetje strak voormgegeven, zit met dezelfde salontafelfobiequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:01 schreef Oblivion het volgende:
Oh die zijn mooi dude!
Wij hebben een onstuimig en zeer bewegelijk kind, dus gekozen voor een grote hocker in ons midden...![]()
Oudje van IKEA en zelf bekleed.
[afbeelding]
De salonfähigkeit slaat toe, je houdt het niet tegen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Mensen, ik heb ongetwijfeld ooit bezworen dat ik dood mag neervallen als ik liefdesgevoelens zou gaan koesteren voor iets als een sa-lon-ta-fel
Super tafelquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:27 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb ook zoon salontafel!(Naja soort van zoals in de OP)
Ff pics zoeken. Nouw, die had ik dus niet meer, dus ff pics gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En neej, ik heb het er niet altijd zo bij liggen. Is toevallig vandaag zo.
Kopen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef hierissiedan het volgende:
mijn idee maar dan in een beetje strak voormgegeven, zit met dezelfde salontafelfobie
Jemig, als je zelfs die lelijke Bupatih smiley gaat gebruiken zou ik je idd bijna shooten.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hè?![]()
Ik heb hem ook helemaal 'zen' besteld en aanbetaald vanmiddag. Her coolness zelve:![]()
'Ja goedendag, ik wil een Vos. Ik wil die-en-die maat. Ja is goed hoor, we horen het wel als hij klaar is.'
(na maanden hysterisch doen over een salontafel![]()
![]()
[afbeelding] )
quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jemig, als je zelfs die lelijke Bupatih smiley gaat gebruiken zou ik je idd bijna shooten.![]()
quote:Maar goed, het is wel ene mooie tafel idd!
Ik ben het helemaal eens met Obli..quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef Oblivion het volgende:
Oh nee, vind die diegene die jullie nu gekocht (besteld) hebben, veel en veel mooier!
Straalt meer kracht uit,die andere heeft enge dunne pootjes...![]()
Ik vond die naturel wat te 'springerig' met al die gekleurde houtjes. Maar de antraciet is ook transparant hoor! Ik kan er helaas geen plaatje van vinden.quote:Op zondag 31 december 2006 13:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eens met Obli..
Maar goed dat je Arty hebt dus
Alleen ik lees dat je de antraciet-versie gekocht hebt..., dat vind ik dan wel weer jammer
Vergeet ook mijn warme persoonlijkheid niet!quote:Op zondag 31 december 2006 16:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wow, wat een snelle reactie
Ik ben wel benieuwd hoe het in je kamer zal staan duud!! Verder is je kamer wel erg warm van kleur als ik me goed herinner, dus wat antraciet zal vast niet misstaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |