Merk prijs please!quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:01 schreef Xlarge het volgende:
tadaa, de foto is iets donker , maar de tafel is in hetzelfde genre
[afbeelding]
Die heb je of wil je?quote:
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Die heb je of wil je?
Die onderste vind ik ook wel ok jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik dus afschuwelijk![]()
Wel mooi is:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Glas vind ik zelf niet mooi en bovendien onpraktisch als salontafel ivm vingerafdrukken en koffiekringen enzo.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die onderste vind ik ook wel ok ja![]()
Waar is die van?
Die vind ik mooi, maar heb ik niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jajajaja smart ass![]()
En nu antwoorden![]()
Op welke site stond hij dan?quote:
Ja maar dan heb ik zo'n 'gat' in de kamer. Ik moet er nu de hele tijd dwangmatig ronddansen om het een beetje gezellig op te vullen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:42 schreef bankrupcy het volgende:
Koop een grotere scheepskist
Een salontafel is en blijft hopeloos onhandig. Altijd te laag en te ver weg om iets op te leggen. Sommige zijn best mooi, maar mooie dingen kunnen ook onhandig zijn.
Vrijdagavond 23:45, wat denk je nou zelfquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op welke site stond hij dan?
Mijn god hee, dit wordt niet echt een assertieve avond meer hè?![]()
Ik had eerst deze, toen een paar jaar de vierkante versie maar godzijdank, sinds November dit jaar staat deze langwerpige ook bij mij/ons weer in de woonkamer!quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:01 schreef Xlarge het volgende:
[afbeelding]
Ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Of is dat een soort van salonitaire agorafobie die ik simpelweg moet overwinnen?
waarom zou je je voeten er niet op kunnen gooien?quote:Op zaterdag 8 april 2006 08:23 schreef D.Rose het volgende:
Laag lijkt me erg onhandig
Elke keer bukken om je glas neer te zetten, en niets om je voeten op te gooien
Het kan wel, maar je voeten op (ongeveer) zithoogte is fijnerquote:Op zaterdag 8 april 2006 08:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
waarom zou je je voeten er niet op kunnen gooien?
die is heel erg okayquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:01 schreef Xlarge het volgende:
[afbeelding]
Wat leuk dat jij nog op Fok komt. Ik denk dat er hier verder weinig bejaarden komen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 08:25 schreef bonke het volgende:
ik vind persoonlijk mijn salontafel erg mooi
[afbeelding]
ps: let niet op de rommel( verhuizing enzo )
Klinkt inderdaad als de Auliaquote:Op zaterdag 8 april 2006 08:54 schreef arithaterhorst het volgende:
Dude, zo'n tafel hadden ze bij de Bijenkorf voor 700 euro. Van die op elkaar geperste houten vierkante latjes, om het maar oneerbiedig te zeggen. Het is voor de verbouwing dat we dat hebben gezien (voorjaar vorig jaar).
Vond ik onwijs mooi![]()
zal ik hem voor je pikkenquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als de Aulia![]()
De kleinsten zijn rond de 700/800 euro. Maar een wat ruimer formaat schiet alweer over de 1000![]()
Zulks sla ik niet af natuurlijkquote:
Onder de bekleding zit een enge witte met beuken pootjes voetstoel van IKEA.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Obli: is het oorspronkelijk een poef? Of echt een stoffen salontafel? Lijkt me ergt handig met een druk dreuteltje inderdaad![]()
de tijd van kinderachtige uitspraken ben ik gelukkig al voorbijquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij nog op Fok komt. Ik denk dat er hier verder weinig bejaarden komen.![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:37 schreef Igraine het volgende:
[afbeelding]
Wij hebben deze staan, die mandjes eronder zijn handig voor alle troep die je binnen handbereik moet hebben (afstandsbedieningen, televisiegids, nagellak, rolmaat, calculator etc etc...)
Ja ze zijn 50x50 ofzo, de één is 1cm groter dan de andere.... Maar ja, ze zijn dan ook niet helemaal identiek.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zoek ik ook zo een!
lekker vierkant en laag
Volgens mij heb jij een mooi huisquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:27 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb ook zoon salontafel!(Naja soort van zoals in de OP)
Ff pics zoeken. Nouw, die had ik dus niet meer, dus ff pics gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En neej, ik heb het er niet altijd zo bij liggen. Is toevallig vandaag zo.
Ziet er leuk uit bij jou.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:27 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb ook zoon salontafel!(Naja soort van zoals in de OP)
Ff pics zoeken. Nouw, die had ik dus niet meer, dus ff pics gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En neej, ik heb het er niet altijd zo bij liggen. Is toevallig vandaag zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |