Wat leuk dat jij nog op Fok komt. Ik denk dat er hier verder weinig bejaarden komen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 08:25 schreef bonke het volgende:
ik vind persoonlijk mijn salontafel erg mooi
[afbeelding]
ps: let niet op de rommel( verhuizing enzo )
Klinkt inderdaad als de Auliaquote:Op zaterdag 8 april 2006 08:54 schreef arithaterhorst het volgende:
Dude, zo'n tafel hadden ze bij de Bijenkorf voor 700 euro. Van die op elkaar geperste houten vierkante latjes, om het maar oneerbiedig te zeggen. Het is voor de verbouwing dat we dat hebben gezien (voorjaar vorig jaar).
Vond ik onwijs mooi![]()
zal ik hem voor je pikkenquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als de Aulia![]()
De kleinsten zijn rond de 700/800 euro. Maar een wat ruimer formaat schiet alweer over de 1000![]()
Zulks sla ik niet af natuurlijkquote:
Onder de bekleding zit een enge witte met beuken pootjes voetstoel van IKEA.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Obli: is het oorspronkelijk een poef? Of echt een stoffen salontafel? Lijkt me ergt handig met een druk dreuteltje inderdaad![]()
de tijd van kinderachtige uitspraken ben ik gelukkig al voorbijquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij nog op Fok komt. Ik denk dat er hier verder weinig bejaarden komen.![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:37 schreef Igraine het volgende:
[afbeelding]
Wij hebben deze staan, die mandjes eronder zijn handig voor alle troep die je binnen handbereik moet hebben (afstandsbedieningen, televisiegids, nagellak, rolmaat, calculator etc etc...)
Ja ze zijn 50x50 ofzo, de één is 1cm groter dan de andere.... Maar ja, ze zijn dan ook niet helemaal identiek.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zoek ik ook zo een!
lekker vierkant en laag
Volgens mij heb jij een mooi huisquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:27 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb ook zoon salontafel!(Naja soort van zoals in de OP)
Ff pics zoeken. Nouw, die had ik dus niet meer, dus ff pics gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En neej, ik heb het er niet altijd zo bij liggen. Is toevallig vandaag zo.
Ziet er leuk uit bij jou.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:27 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die salontafel is één, maar I soooooo want your SNES-games!quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:27 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er heel mooi uit, misschien moet je hier nog even pimpenquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:27 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goossens. Maar je kan die bij de meeste meubelzaken wel krijgen denk ik. Ik geloof dat ze een redelijk universeel aanbod hanteren bij de Piet Klerkxen, Goossensen e.d. in Nederlandquote:Op zondag 9 april 2006 10:23 schreef Adelante het volgende:
Waar heb jij die salontafel weg, bleiblei?
Ghe, keb al een keer gepimpt in die reeksquote:Op maandag 10 april 2006 09:56 schreef Juleh het volgende:
[..]
Ziet er heel mooi uit, misschien moet je hier nog even pimpen![]()
![]()
Mandjes?! Wat voor mandjes?!quote:Op maandag 10 april 2006 10:21 schreef Koningin het volgende:
Wij hebben 2 Rode Lack tafeltjes van de Ikea naast elkaar staan:
[afbeelding]
Daar onder hebben we een mand gezet (even groot als de tafels), waar dan alle afstandbedieningen, kranten, boekjes e.d. in gelegd kunnen worden.
Deze:quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mandjes?! Wat voor mandjes?!
Ik heb sinds 't weekend ook twee Lack-tafeltjes nl (zwartbruin) en mandjes eronder lijkt me wel wat!
Erg mooi!quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
...
Ik ben benieuwd wat jullie nou mooie exemplaren vinden. Die je zelf hebt staan, of eentje die je wel zou willen hebben. Dan kan ik wat inspiratie opdoen. Vertel er, als je dat weet, ook bij waar hij te koop is (en voor hoeveel). Dan kan ik jullie ideeën mooi jatten![]()
Alvast eentje die ik mooi vind: de salontafel Aulia van Henk Vos (voor Linteloo). Op het plaatje zie je er twee. Ze zijn er in allerlei formaten, waaronder enórme van meters lang. Ze zijn er ook nog in actraciet-achtig. ... Maar ze kosten wel een boel geld![]()
Ik ben benieuwd wat jullie mooi vinden en/of hebben staan!
Ook wel lekker strak ja!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:58 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Erg mooi!
ik heb zelf deze van Artifort:
[afbeelding]
Ook mooi!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |