Merk prijs please!quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:01 schreef Xlarge het volgende:
tadaa, de foto is iets donker , maar de tafel is in hetzelfde genre
[afbeelding]
Die heb je of wil je?quote:
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Die heb je of wil je?
Die onderste vind ik ook wel ok jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik dus afschuwelijk![]()
Wel mooi is:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Glas vind ik zelf niet mooi en bovendien onpraktisch als salontafel ivm vingerafdrukken en koffiekringen enzo.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die onderste vind ik ook wel ok ja![]()
Waar is die van?
Die vind ik mooi, maar heb ik niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jajajaja smart ass![]()
En nu antwoorden![]()
Op welke site stond hij dan?quote:
Ja maar dan heb ik zo'n 'gat' in de kamer. Ik moet er nu de hele tijd dwangmatig ronddansen om het een beetje gezellig op te vullen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:42 schreef bankrupcy het volgende:
Koop een grotere scheepskist
Een salontafel is en blijft hopeloos onhandig. Altijd te laag en te ver weg om iets op te leggen. Sommige zijn best mooi, maar mooie dingen kunnen ook onhandig zijn.
Vrijdagavond 23:45, wat denk je nou zelfquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op welke site stond hij dan?
Mijn god hee, dit wordt niet echt een assertieve avond meer hè?![]()
Ik had eerst deze, toen een paar jaar de vierkante versie maar godzijdank, sinds November dit jaar staat deze langwerpige ook bij mij/ons weer in de woonkamer!quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:01 schreef Xlarge het volgende:
tadaa, de foto is iets donker , maar de tafel is in hetzelfde genre
[afbeelding]
Ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Of is dat een soort van salonitaire agorafobie die ik simpelweg moet overwinnen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |