abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:31:17 #101
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36761032
Ik vond dat van Toine trouwens wel grappig, dat ie achter dat muurtje ging liggen, Milouska bellen
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:46:48 #103
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36761418
Frederique is dankzij dat rozenverhaal wel weer opgeklommen naar nr1.. Verder is het jammer dat de dagboeken het niet doen op de site van WIDM.

Even iets anders en zeer luguber. Stel dat frederique de mol is/was.. wanneer worden die dagboeken geschreven? En zouden die sowieso daadwerkelijk door de mol geschreven worden of gewoon door een redactielid?
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
pi_36761485
Die dagboeken zijn allang geschreven lijkt me.

En ik neem aan ook wel door de Mol zelf, het dagboek van de afvaller ziet er ook altijd uit alsof het door de afvaller zelf is geschreven. Maar het zou ook kunnen dat ze door een redactielid zijn geschreven aan de hand van de videoboodschappen van de mol.
pi_36761513
Ik vond die actie van toine nadat het 1e spel gespeeld was erg lachen. Dat hij miljouska ging bellen: "geef alle jokers aan toine"

pi_36761520
Die dagboeken van de afvallers worden sowieso niet door een redactie geschreven hoor

Die van de Mol denk ik net zo goed niet.
pi_36761537
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:15 schreef _Floddertje_ het volgende:
Frédérique maakt zich in deze aflevering opeens wel erg verdacht door die rozen te laten liggen. Hmm.
hmmm.. datwas ook mijn eerste gedachte...
bij-zonder
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:52:55 #108
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_36761574
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:20 schreef Svensational het volgende:

[..]

Van jou of algemeen?
In het algemeen
pi_36761860
Sjezus wat gaat dit topic snel

Anyway het was weer een hele leuke aflevering, vind het echt leuk dat Richard er nog bij is en blijft, Toine mag er wel uit (irritant), op zich jammer van Liz en Milouska blijft mijn Mol.
Leuke opdrachten, vooral die in dat dorp! Echt grappig toen Peggy en Milouska zo dicht bij elkaar waren en dat MIlouska haar plaats ging afschermen. En Frédérique die dat kinderachtig vond. Ik had het ook gedaan....

Op naar volgende week! maar niet te snel....
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:14:19 #110
36326 Freezor
Cold as stone
pi_36762120
Ik blijf voorlopig bij Richard, zijn poging om de telefoon in de taxi te laten liggen was een typische mollenactie, leuk geprobeerd maar het mislukte.

Mijn volledige mol lijstje:
1. Richard
2. Milouska
3. Roderick
4. Peggy
5. Frédérique
6. Toine
Something for your mind, your body and your soul.
pi_36762136
Ik blijf bij Milouska. Ze was erg verdacht deze week, met dat afgekapte telefoontje, slechte communicatie Deed me een beetje denken aan Yvon vorig jaar, die ook als spin in het web zat en door vage communicatie de opdracht had laten mislukken.
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:22:58 #112
36326 Freezor
Cold as stone
pi_36762326
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik blijf bij Milouska. Ze was erg verdacht deze week, met dat afgekapte telefoontje, slechte communicatie Deed me een beetje denken aan Yvon vorig jaar, die ook als spin in het web zat en door vage communicatie de opdracht had laten mislukken.
Volgens mij is een ongeschreven regel dat iedereen de mol een keer aan het werk ziet (dus bij de mol in het groepje zit). In je eentje ergens coördineren valt daar in mijn ogen niet onder. Verder had ik het idee dat iedereen bij de eerste opdracht zijn groepsgenoot probeerde te misleiden. Te weten Roderick die opeens doet alsof de lijn heel slecht wordt en Toine die zogenaamd een verkeerd verbonden telefoontje krijgt. Dus ik weet het zo net nog niet of Milouska het is.
Something for your mind, your body and your soul.
pi_36762465
ja dat van toine was vaag dat ie dat hele korte telefoontje pleegde.. Ik vind het steeds moeilijker worden. we zullen het over een week of 4 wel zien
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:32:39 #114
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36762588
Toine wilde zich geloof ik graag verdacht maken.. Denk bij hem dat ie het spel echt speelt om te winnen..
pi_36762685
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 10:49 schreef Mariposa het volgende:
Ook denk ik nog steeds iets te zien in het mol logo dat bij de eliminatie gebruikt wordt, maar ik kan er voorlopig nog van maken.
Ik weet niet hoe lang je widm al volgt, maar in de allereerste serie zat er idd een aanwijzing in het logo. Als je het logo omdraait zie je het woord "tip" erin geschreven. Daar moest je dan weer iets mee doen, ik weet niet meer wat. Sindsdien gebruiken ze nog steeds hetzelfde logo, maar heeft er nooit meer een aanwijzing in gezeten.
A mind with a heart of it's own
pi_36762696
Het valt me sowieso wel op hoe fanatiek ze zijn. Meestal maken die BN'ers er een potje van als ze meedoen aan een dergelijk TV programma.

Maar deze gaan echt voor het spel. Een Toine die streken uithaalt, Milouska die probeert te onderhandelen, Peggy die uit stelen gaat, Frederique die zich kwaad maakt omdat ze verloren heeft.
pi_36762912
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:28 schreef sbientje het volgende:
ja dat van toine was vaag dat ie dat hele korte telefoontje pleegde.. Ik vind het steeds moeilijker worden. we zullen het over een week of 4 wel zien
Kan ook tactiek zijn om de Mol uit te roken. Als Frederique nogal laks reageert als hij een verdacht telefoontje pleegt kan hij daar een bepaalde conclusie uit trekken natuurlijk.

Toine is het niet overigens anders was Chris de aflevering dat hij eruit moest niet eruit gegaan.
pi_36763582
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:36 schreef calvobbes het volgende:
Het valt me sowieso wel op hoe fanatiek ze zijn. Meestal maken die BN'ers er een potje van als ze meedoen aan een dergelijk TV programma.

Maar deze gaan echt voor het spel. Een Toine die streken uithaalt, Milouska die probeert te onderhandelen, Peggy die uit stelen gaat, Frederique die zich kwaad maakt omdat ze verloren heeft.
Ze kiezen ook goede bn-ers uit vind ik. Niet van die bobo's in de bush/hotel big brother bn-ers.
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:21:21 #119
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36763792
Het is Roderick of Milouska.
Heel misschien Frédérique.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_36763865
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:13 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ze kiezen ook goede bn-ers uit vind ik. Niet van die bobo's in de bush/hotel big brother bn-ers.
Ik vind Peggy toch wel Bobo's in de Bush-materiaal eigenlijk....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_36764418
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind Peggy toch wel Bobo's in de Bush-materiaal eigenlijk....
Ach, Peggy is best lief .
sig verwijderd door FA
pi_36764985
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:42 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ach, Peggy is best lief .
daar heb jij dan weer een punt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:12:35 #123
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36765226
Vind Peggy wel grappig hoor. Brengt wat leven in de brouwerij met d'r jokerjatterij..
Draagt meer bij dan ML en Liz deden..

Verder vind ik het wel een beetje sneu voor Milouska.. Ik denk niet dat ze de mol is en dan steeds opmerkingen over dr intelligentie van de rest. Je hoeft iemand niet aardig en slim te vinden, maar beetje respect mag wel..
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:01:23 #124
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_36766438
Maar waaomr is het niet meer met onbekende nederlanders dan
of niet natuurlijk
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:43:30 #125
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_36767270
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:01 schreef Leep het volgende:
Maar waaomr is het niet meer met onbekende nederlanders dan
Omdat volgens mij de eerste keer met bekende nederlanders nog beter werd bekeken dan met onbekende nederlanders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')