hmmm.. datwas ook mijn eerste gedachte...quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:15 schreef _Floddertje_ het volgende:
Frédérique maakt zich in deze aflevering opeens wel erg verdacht door die rozen te laten liggen. Hmm.
Volgens mij is een ongeschreven regel dat iedereen de mol een keer aan het werk ziet (dus bij de mol in het groepje zit). In je eentje ergens coördineren valt daar in mijn ogen niet onder. Verder had ik het idee dat iedereen bij de eerste opdracht zijn groepsgenoot probeerde te misleiden. Te weten Roderick die opeens doet alsof de lijn heel slecht wordt en Toine die zogenaamd een verkeerd verbonden telefoontje krijgt. Dus ik weet het zo net nog niet of Milouska het is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik blijf bij Milouska. Ze was erg verdacht deze week, met dat afgekapte telefoontje, slechte communicatie Deed me een beetje denken aan Yvon vorig jaar, die ook als spin in het web zat en door vage communicatie de opdracht had laten mislukken.
Ik weet niet hoe lang je widm al volgt, maar in de allereerste serie zat er idd een aanwijzing in het logo. Als je het logo omdraait zie je het woord "tip" erin geschreven. Daar moest je dan weer iets mee doen, ik weet niet meer wat. Sindsdien gebruiken ze nog steeds hetzelfde logo, maar heeft er nooit meer een aanwijzing in gezeten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:49 schreef Mariposa het volgende:
Ook denk ik nog steeds iets te zien in het mol logo dat bij de eliminatie gebruikt wordt, maar ik kan er voorlopig nog van maken.
Kan ook tactiek zijn om de Mol uit te roken. Als Frederique nogal laks reageert als hij een verdacht telefoontje pleegt kan hij daar een bepaalde conclusie uit trekken natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:28 schreef sbientje het volgende:
ja dat van toine was vaagdat ie dat hele korte telefoontje pleegde.. Ik vind het steeds moeilijker worden. we zullen het over een week of 4 wel zien
![]()
Ze kiezen ook goede bn-ers uit vind ik. Niet van die bobo's in de bush/hotel big brother bn-ers.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:36 schreef calvobbes het volgende:
Het valt me sowieso wel op hoe fanatiek ze zijn. Meestal maken die BN'ers er een potje van als ze meedoen aan een dergelijk TV programma.
Maar deze gaan echt voor het spel. Een Toine die streken uithaalt, Milouska die probeert te onderhandelen, Peggy die uit stelen gaat, Frederique die zich kwaad maakt omdat ze verloren heeft.
Ik vind Peggy toch wel Bobo's in de Bush-materiaal eigenlijk....quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:13 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ze kiezen ook goede bn-ers uit vind ik. Niet van die bobo's in de bush/hotel big brother bn-ers.
Ach, Peggy is best liefquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Peggy toch wel Bobo's in de Bush-materiaal eigenlijk....
daar heb jij dan weer een puntquote:
Omdat volgens mij de eerste keer met bekende nederlanders nog beter werd bekeken dan met onbekende nederlandersquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:01 schreef Leep het volgende:
Maar waaomr is het niet meer met onbekende nederlanders dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |