Golfbaanquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:18 schreef KateSastro het volgende:
He he,
Ik ben juni 2005 klaar met mijn HBO opleiding en wil dan voor een maand naar Suriname. Maar ik hoor dat een ticket ongelooflijk duur is. Dus ik vroeg me af of iemand wist waar ik een goedkoop retourtje voor een maand kan vinden. En wanneer is de beste periode om te gaan (qua warmte, regen, schoolvakantie's, feesten en festivals)? En ik wil ook zoveel mogelijk zien, ken je misschien een touroperator die tours geeft in het binnenland van Suriname, een betrouwbare? Oh ja en hoeveel zakgeld neem je mee voor een maand (buiten verblijfskosten om) en heeft Suriname een golfbaan?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee.
Kan ook totaal niet tegen spuiten trouwensquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:28 schreef Trancemaster het volgende:
Hallo
Mn vriendin gaat februari volgend jaar naar Suriname voor stage, 3 maand lang
Nu was het de bedoeling dat ik in die tussentijd haar zou gaan bezoeken voor ongeveer 10 dagen
Nu heeft ze vandaag info gehad over stage enzo, en nu blijkt dat ze 10 (!) inentingen moet halen, voor van alles en nog wat, en dat dit zo rond de 50 euro per spuit ligt
Weet iemand hier meer over, want voor 10 dagen ga ik geen 500 euro betalen voor spuiten, aangezien ticket etc etc ook nog betaald moet worden en dit red ik gewoon niet qua geld
Thanks alvast!
dat eerste deed ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2001 14:34 schreef MauritsvanBaerle het volgende:
In het kader van 'geen neger, wel een kneus' zeker (vergelijkbaar met 'geen babe, wel een ketting' (voor insiders)...quote:Op vrijdag 7 december 2001 15:12 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Ja Dat Zijn De Blikjes,
Je Hebt Ze In Verschillende Smaken!,
Die Groen Is Het Lekkerst!
Ik Ben Surinamer Ja! (Maar Geen Neger, De Meeste Mensen Hier Denken Dat Er Alleen Negers In Suriname Wonen )
Ik ga al mn hele leven elk jaar naar Suriname, en heb nog nooit een spuitje gehaald. Ben je van plan het binnenland in te gaan? Zo ja, dan zou ik wel malariaprikken en zo halen. Anders, onnodig.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:28 schreef Trancemaster het volgende:
Weet iemand hier meer over, want voor 10 dagen ga ik geen 500 euro betalen voor spuiten, aangezien ticket etc etc ook nog betaald moet worden en dit red ik gewoon niet qua geld
Anti-malaria middelen krijg je niet in een spuit, maar in pilletjes. Paramabribo valt niet onder het malarisgebied dus daar hoef je ze niet te slikken. Als je het binnenland in wil, dan wel. Die pillen zijn ook echt onmenselijk duur! 2 a 3 euro per pil als je Malerone gebruikt. Deze pillen zijn ook in Suriname zelf verkrijgbaar, een stuk goedkoper ook, maar dan heb je wel veel meer kans op heftige bijwerkingen. Dus ik haal ze lekker in NL.quote:Op zondag 26 september 2004 17:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik ga al mn hele leven elk jaar naar Suriname, en heb nog nooit een spuitje gehaald. Ben je van plan het binnenland in te gaan? Zo ja, dan zou ik wel malariaprikken en zo halen. Anders, onnodig.
Gaafquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:58 schreef tiki het volgende:
Wij gaan 16 januari a.s. voor 't eerst naar Suriname...........ben heel benieuwd, maar als ik dit topic zo doorlees zullen we ons er wel vermaken.
Je zegt dat Suriname opeens in is en dat alle organisaties er op inspringen en je begint dan over Costa Rica.... alsof dat niet heel erg toeristisch is.quote:Op vrijdag 4 januari 2002 20:22 schreef Kimmie het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |