Mn vriendin gaat er eerst drie maanden vrijwilligerswerk doen en moet dr dus 3 maanden missen. Nog steeds ruilen?quote:
Maar nooit later dan de Surinamers aankomen, want dan heb je het echt gedaan.quote:
Vergeet die vakantie. Je vriendin raak je toch kwijt aan een 'grote' neger.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef KLER het volgende:
[..]
Mn vriendin gaat er eerst drie maanden vrijwilligerswerk doen en moet dr dus 3 maanden missen. Nog steeds ruilen?
Klopt enigszins wel ja over die tralies ofwel dievenijzer! Elk huis heeft dat. De laatste tijd wordt er heel vaak ingebroken, en dan is dievenijzer wel zo veilig. Maar ja, je hoort ook verhalen dat men dan gewoon met een gun de dieven wegjagen (mag!).quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:52 schreef Iwanius het volgende:
In navolging van de vragen die de TS in de Op is mijn vraag wat ervan waar is dat als je je in Suriname wilt vestigen als permanente bewoner je tralies voor je ramen moet hebben vanwege de grote inbraakgolf aldaar. Verder hoorde ik dat men in Suriname alles heeft (en zelfs meer) dan hier in Nederland als je praat over luxe en normale levensgoederen en de de belastingen daar alleen de IB zijn.
Iemand?
1. Waarschijnlijk niet. Maar het plan reikt ook nog niet verder dan Paramaribo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:54 schreef Apekoek het volgende:
Ga binnenkort ook naar Suriname. Nog even 2 vragen.
1 Slikken jullie malaria middelen zoals Malarone naar Suriname? Of vanaf waar is het aan te raden, bij berg en dal en lager? Ik wil absoluut geen risico lopen, maar ook niet onnodig middelen slikken wanneer ik mijzelf bij de kust bevind.
2 Sealen jullie koffers?
Wij maken het hip!quote:
1. Ga je het binnenland in, dan die pillen preventief innemen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:54 schreef Apekoek het volgende:
Ga binnenkort ook naar Suriname. Nog even 2 vragen.
1 Slikken jullie malaria middelen zoals Malarone naar Suriname? Of vanaf waar is het aan te raden, bij berg en dal en lager? Ik wil absoluut geen risico lopen, maar ook niet onnodig middelen slikken wanneer ik mijzelf bij de kust bevind.
2 Sealen jullie koffers?
Nou veel plezier op Texel dan maar!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:44 schreef Gits het volgende:
Ik zag vandaag een artikel over Suriname in het KLM magazine, mooie plaatsjes maar het kan me voor geen meter boeien.....
Er zijn droge- en regenseizoenen:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:10 schreef Feeeeble het volgende:
Als ik het financieel ga redden wil ik denk ik begin volgend jaar naar Suriname en anders wordt het later in het jaar. Maar ik wil heel graag een beetje regenseizoen meemaken. Kan dat nog als je begin/half februari gaat of is het dan echt helemaal voorbij?
Kan nog steeds, behalve als het seizoen is gesloten: van 1 april - 15 juli van elk jaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:26 schreef Iwanius het volgende:
Nog een korte vraag:
Vroeger (jaren 60/70?) viste men weleens op die pantservisjes genaamd Kwikwi. Gebeurd dat nog steeds door alles en iedereen of is dat in de loop der jaren allemaal gereguleerd zoals in Nederland met wetten e.d.
Ja, weet ik maar mijn plan was om februari te gaan maar het lijkt me juist zo heerlijk om een paar keer zo´n stortbui mee te maken als het heet isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:22 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Er zijn droge- en regenseizoenen:
de kleine droge tijd: februari-april;
de grote regentijd: april-augustus;
de grote droge tijd: augustus-november;
de kleine regentijd: november-februari.
Zo zwart-wit is het niet, ik ben in 2011 in de grote droge tijd geweest en heb ook een paar stortbuien gehad, wat meer dan genoeg was.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:15 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ja, weet ik maar mijn plan was om februari te gaan maar het lijkt me juist zo heerlijk om een paar keer zo´n stortbui mee te maken als het heet isMaar die zijn er dan dus helemaal niet meer?
Leek me ook een beetje sterk dat het dan in één keer helemaal voorbij isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het niet, ik ben in 2011 in de grote droge tijd geweest en heb ook een paar stortbuien gehad, wat meer dan genoeg was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |