Ook al zou dat zo zijn, wat lopen die autochtonen dan te miepen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
Zal wel hun eigen schuld zijn posdnous, dat voorspel ik je
Van een andere allochtone man ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:33 schreef Posdnous het volgende:
[afbeelding]
Opmerkelijk lijkt me. waar zit iedereen de afgelopen jaren dan eigenlijk in godsnaam over te zaniken?
Vooral natuurlijk dat nota bene de allochtone man het meeste kans loopt om slachtoffer te worden lijkt me niet iets wat men in Nederland had verwacht.
Je hebt gewoon pechquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:43 schreef Super7fighter het volgende:
Ik ben al 7 keer het slachtoffer geworden. Ja, het klopt voor mij gevoel dus wel degelijk. Alleen woon ik niet alleen.![]()
Meer aandacht in de media waarschijnlijk, zeker met een steeds groeiende internet waardoor je eigenlijk elk uur toch wel iets nieuws verwacht.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:33 schreef Posdnous het volgende:
[afbeelding]
Opmerkelijk lijkt me. waar zit iedereen de afgelopen jaren dan eigenlijk in godsnaam over te zaniken?
Ehm ja.. maar is het niet opmerkelijk dat blijkbaar iedereen dat weet, maar nog steeds iedereen bang is voor de grote criminaliteitstoename en dan vooral de jonge allochtoontjes die alle cijfers zogenaamd tot grote hoogten stuwen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Meer aandacht in de media waarschijnlijk, zeker met een steeds groeiende internet waardoor je eigenlijk elk uur toch wel iets nieuws verwacht.
Niet, maar het lijkt me tamelijk waarschijnlijk dat ze bovengemiddeld vaak de zak zijn omdat ze bovengemiddeld vaak in achterbuurten wonen. En wie maakt daar bovengemiddeld vaak anderen het leven zuur? Juist..quote:
Nee hoor, het lijkt mij ook logisch. Wat ik me afvraag is alleen waarom de allochtone mannen dan niet telkens het hoogst van de toren blazen dat ze het slachtoffer zijn, maar telkens die autochtone middestandertjes.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Niet, maar het lijkt me tamelijk waarschijnlijk dat ze bovengemiddeld vaak de zak zijn omdat ze bovengemiddeld vaak in achterbuurten wonen. En wie maakt daar bovengemiddeld vaak anderen het leven zuur? Juist..
Of wilde je beweren dat stormfronttroepen collectief allochtone alleenstaande heren aanvallen?
Ik denk dat men (terecht) vooral afgeeft op de belachelijk lage oplossingspercentages in Nederland. En een Hermandad die zich liever bezighoudt met het opsluiten van mensen die verkeerd parkeren of dienders uitschelden dan met echte problemen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:33 schreef Posdnous het volgende:
[afbeelding]
Laten we wel even het kosten/baten plaatje in de gaten houden, dat lage oplossingspercentage komt vooral omdat een groot deel van het misdaadcijfer bestaat uit fietsendiefstallen en autoinbraken. Wil je daar per zaak 20 rechercheurs op zetten ? Komt nog bij dat zonder afzetmarkt er bijna geen fietsendiefstallen of autoinbraken zouden plaatsvinden, dus "de brave burger" mag ook bij zichzelf te rade gaan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:35 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ik denk dat men (terecht) vooral afgeeft op de belachelijk lage oplossingspercentages in Nederland. En een Hermandad die zich liever bezighoudt met het opsluiten van mensen die verkeerd parkeren of dienders uitschelden dan met echte problemen.
Uhhh?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:27 schreef Kozzmic het volgende:
Maar ik zie wat dat betreft ook wel een verband met het milieu waarin deze jongens zich begeven, de daders waren in deze gevallen ook allochtoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |