Je Darwin Award ophalen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:01 schreef McCarthy het volgende:
[..]
kut, ik ben weinig mensens type heb ik ondekt. Daarom heb ik ook geen vrienden en zal ik nooit een vriendin krijgen
wat nu![]()
Hij is er gewoon ineensquote:
De leugendetector slaat soms uit.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:38 schreef McCarthy het volgende:
voor mij hetzelfde als TS
ik wijs wel eens wat af, ze zijn gewoon niet leuk genoeg
Zo, rekel, is het afgelopen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:20 schreef George-Butters het volgende:
Linkmichel.
Als in niet leuk, maar moeilijk heb ik het nooit gevonden. Gewoon niet doen. Maar wél doen is wél leuker. En lekkerquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als in: gemakkelijk, of als in: niet leuk?
Hm, ik heb hetzelfde dilemma. Nu heb ik weer een week niet gerookt, omdat ik vreesde dat de kaakchirurg dat niet leuk zou vinden. Maar wellicht heb ik volgende week een feestje waarbij ik er zo een pakje doorheendraai.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Als in niet leuk, maar moeilijk heb ik het nooit gevonden. Gewoon niet doen. Maar wél doen is wél leuker. En lekker. Het stinkt wel enorm. Maar dat ruik je dan toch niet.
Zeker bij feestjes ben ik ook zwakquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hm, ik heb hetzelfde dilemma. Nu heb ik weer een week niet gerookt, omdat ik vreesde dat de kaakchirurg dat niet leuk zou vinden. Maar wellicht heb ik volgende week een feestje waarbij ik er zo een pakje doorheendraai.
Goed gezien, ik heb inderdaad wat biertjes op.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nog een biertje?
Wil je daar een slokje bloed-mucuscocktail bij in?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ach kom, ik doe er nog 1.
Waarom moet vrijheid dood om te leven?
Ja, alternatieve muziek luisteren en anders kleden gaat flink helpen.quote:“In Pekela is armoede nog erg zichtbaar. ... Maar overal om je heen kun je armoe constateren. ... Je kunt je onvrede over deze problemen op verschillende manier uiten. Alternatieve muziek luisteren, je anders kleden. Ik heb daar allemaal aan meegedaan. Ik heb me toen heel erg thuis gevoeld in de punkscene, hanenkammen en ruige muziek. ....”
Oh nee, goed dat je me eraan herinnert! Ik ga even een mooie uitzoeken. Momentjequote:Op vrijdag 7 april 2006 18:50 schreef du_ke het volgende:
Sigme had je al een foto van je lammetje op haar moeder gepost?
Dat zegt hij ook nergens.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:04 schreef NightH4wk het volgende:
http://www.sp.nl/nieuws/tribune/200603/jong.shtml
[..]
Ja, alternatieve muziek luisteren en anders kleden gaat flink helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |