abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:19:11 #1
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_36742103
Link naar deel 1: In elkaar geslagen

Slachtofferhulp is net hier geweest om alles te bespreken.
De tip is om toch de rechtsbijstand te informeren en een claim in te dienen. zowel materiele als immateriele schade.
Daarnaast heb ik nu de achternaam van de dader. Als het goed is krijg ik via via het adres.
Dit geef ik dan maandag door aan de politie ( en de advocaat).
Ik HAAT mijn toetsenbord.
pi_36742143
ik blijf het een vaag verhaal vinden...
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:23:52 #3
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36742245
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:20 schreef Entonie het volgende:
ik blijf het een vaag verhaal vinden...
Wat is daar nu vaag aan?

Ik ben wel eens van m'n fiets afgeslagen door een gefrusteerde mongool, die zichzelf blijkbaar even moest bewijzen voor z'n vriendinnetje. D'r zijn zat malloten die om niks andere mensen gaan meppen. Of die als reden geven 'hij keek me aan'.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:24:13 #4
63755 Here_Jezus
Sterf Eikelbijters !!
pi_36742254
Waarom geef je het zo laat pas door aan de politie
You go to Hell , You go to HELL and you DIE
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:25:57 #5
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36742306
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:19 schreef tweakdsl het volgende:

De tip is om toch de rechtsbijstand te informeren en een claim in te dienen. zowel materiele als immateriele schade.
Daarnaast heb ik nu de achternaam van de dader. Als het goed is krijg ik via via het adres.
goedzo.. een vriend van me heeft een keertje ook een schadevergoeding gekregen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:27:50 #6
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_36742363
succes
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:34:10 #7
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_36742559
Ik geef het zo laat aan omdat ik eerst alleen zijn voornam kende. Via een kennis heb ik de rest. De agent die de aangifte heeft opgenomen is er maandag pas weer.
Pakken zal ik hem. Op een juridisch verantwoorde manier!
Ik HAAT mijn toetsenbord.
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:45:17 #8
62130 Iridian
Skullfucked~
pi_36742900
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:23 schreef gronk het volgende:

[..]

Wat is daar nu vaag aan?

Ik ben wel eens van m'n fiets afgeslagen door een gefrusteerde mongool, die zichzelf blijkbaar even moest bewijzen voor z'n vriendinnetje. D'r zijn zat malloten die om niks andere mensen gaan meppen. Of die als reden geven 'hij keek me aan'.
Zeker als er drank in het spel is...
Don't change yourself, just lie.
pi_36746657
Ik ben heel erg voor iemand pakken op de juiste (juridische) manier. Maar ik ben me er ook van bewust dat ik hier in de toekomst zwaar mee op m'n bek zal gaan, want ik weet dat 'het systeem' vaak niet werkt.

Als het om een bekende gaat, kan het ook nog eens tot gevolg hebben dat die persoon wraak gaat nemen n.a.v. je aangifte. Het is heel makkelijk om ongezien iemand's banden lek te steken, of erger. En bewijs dan maar eens wie het was.

*denkt aan een verhaal over iemand die vermoedde dat het zijn ex was die grote krassen in de lak van zijn wagen had gezet: nog steeds niet duidelijk of zij het ook daadwerkelijk was...*
Assumption is the mother of all fuckups.
pi_36746761
Waarom heb je je eigenlijk in elkaar laten slaan?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:03:31 #11
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36746925
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:51 schreef LadyXochi het volgende:
Ik ben heel erg voor iemand pakken op de juiste (juridische) manier. Maar ik ben me er ook van bewust dat ik hier in de toekomst zwaar mee op m'n bek zal gaan, want ik weet dat 'het systeem' vaak niet werkt.
nu op de site van RTL nieuws:
quote:
Daders van misdrijven worden in maar 5% van alle gevallen gestraft. Dat meldt het Sociaal Cultureel Planbureau (SCP). Het SCP onderzocht wat er gebeurt met aangiftes van delicten.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:20:14 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36747406
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:56 schreef cultheld het volgende:
Waarom heb je je eigenlijk in elkaar laten slaan?
Wat is dat nu weer voor een domme vraag?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:22:59 #13
144685 BobdG
..dùs..
pi_36747504
quote:

Heb ik ook gedaan, weliswaar na een bedreiging, maar toch... deze week brief gehad wat me gironummer is, 100 eurotjes, niet erg leukk verdient, maar toch...
-
pi_36747748
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor een domme vraag?
Een vraag is alleen dom wanneer je niet benieuwd bent naar het antwoord.
Ik kan me niet voorstellen dat je je in een kroeg in elkaar laat slaan. Als je in je eentje over straat loopt en je komt 5 doorgesnoven gasten tegen, oké. Maar in een kroeg maak je gewoon altijd wel kans hoor. Ik krijg de indruk dat TS het gewoon over zich heen heeft laten komen en die collega van hem was ook niet erg dapper.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36755015
quote:
Doe je dat in een eigen civiele procedure of voeg je je in het strafproces dat het OM tegen hem begint?

Misschien kun je bij je advocaat informeren of hij geen beslag kan laten leggen op de banktegoeden, het loon, de eventuele auto en de inboedel van die vent, er van uitgaande dat hij niet in staat zal zijn om die schadevergoedingen te betalen. Dan kan hij niet meer pinnen en moet 'ie in zijn onverwarmde huis op een geleend kratje naar de muren staren terwijl jij elders nog eens gezellig een sigaar opsteekt en een glaasje heft op de genoegdoening..
pi_36755154
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat je je in een kroeg in elkaar laat slaan. Als je in je eentje over straat loopt en je komt 5 doorgesnoven gasten tegen, oké. Maar in een kroeg maak je gewoon altijd wel kans hoor. Ik krijg de indruk dat TS het gewoon over zich heen heeft laten komen en die collega van hem was ook niet erg dapper.
juist. daarom twijfel ik ook aan zijn verhaal. kan me er gewoon niets bij voorstellen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 00:33:20 #17
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36755990
quote:

[..]

als je niet gewent bent om er mee om te gaan kan angst heel verlammend zijn
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zaterdag 8 april 2006 @ 10:29:58 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36759747
quote:

Touché ...
quote:
Volgens mij was het verhaal dat TS de kroeg is uitgesleurd en buiten in elkaar is geslagen. Geeft je denk ik weinig tijd om te beseffen wat er gebeurt, laat staan adequaat te reageren en terug te vechten als je al op de grond wordt geslagen en getrapt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 8 april 2006 @ 10:52:31 #19
140904 MLF
Unazukin
pi_36760173
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:23 schreef gronk het volgende:

[..]

Wat is daar nu vaag aan?

heb ik ook wel eens meegemaakt, ik zat in de tram en keek naar buiten en daar zat een teringantilliaanse die meteen iets zei van: heb ik wat van je aan, of wat kijk je, nou ja, zoiets, dus, ze gaf een grote bek omdat ik naar buiten keek, enfin, ze heeft de wind van voren gekregen, ik heb 'r voor schut gezet in de tram, teringwijf

jammer dat zulk volk bestaat
  zaterdag 8 april 2006 @ 10:52:44 #20
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36760179
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 10:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Touché ...
[..]

Volgens mij was het verhaal dat TS de kroeg is uitgesleurd en buiten in elkaar is geslagen. Geeft je denk ik weinig tijd om te beseffen wat er gebeurt, laat staan adequaat te reageren en terug te vechten als je al op de grond wordt geslagen en getrapt.
Wanneer je niet ieder moment het idee hebt dat iemand er op uit is je te mishandelen kan het te snel gaan. Je begint bijvoorbeeld de indruk te krijgen dat de lui die achter je lopen je achtervolgen. Je draait je om om te kijken wie het zijn, en het volgende moment lig je gestrekt.

Daarna duurt het ook nog een paar seconden voor je door hebt wat er gaande is.
  zaterdag 8 april 2006 @ 10:57:13 #21
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_36760277
Mensenkennis + vechtsport = onbezorgd leven.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:01:42 #22
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36760367
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 10:52 schreef Alicey het volgende:

Wanneer je niet ieder moment het idee hebt dat iemand er op uit is je te mishandelen kan het te snel gaan. Je begint bijvoorbeeld de indruk te krijgen dat de lui die achter je lopen je achtervolgen. Je draait je om om te kijken wie het zijn, en het volgende moment lig je gestrekt.

Daarna duurt het ook nog een paar seconden voor je door hebt wat er gaande is.
Klopt. Toen ik door die malloot van m'n fiets af werd gemept was ik zo verbaasd dat ik nog wel kon zeggen 'he man, doe effe normaal', maar de respons daarop was nog een klap op m'n gezicht (waarbij het vriendinnetje van die malloot nog iets riep als 'harry, niet doen'). Het idee dat iemand vanuit niets, zonder waarschuwing meteen begint te meppen was voor mij op dat moment zo vreemd dat ik echt geen idee had hoe ik daarop moest reageren.

Nu, met een paar jaar vechtsport achter m'n kiezen zou ik daar beter op reageren, maar dan nog is het wel zo prettig om even een paar seconden 'vrij' te hebben om 'om te schakelen' naar de vechtsituatie.
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:03:38 #23
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36760400
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 10:57 schreef Kebab het volgende:
Mensenkennis + vechtsport = onbezorgd leven.
'fuck, moet ik die malloot nou echt de WAO inschoppen, met alle gezeik vandien, of moet ik hopen dat ie met een paar blokken doorheeft dat ie beter thuis de hond kan gaan schoppen?'
pi_36760456
Oke... je hebt dus zonder reden een paar stoten gehad van 1(!!) gast? Heel vervelend. En nu ben je bang om de straat op te gaan en heb je slachtofferhulp nodig?? ooowwwwkeeee Sorry hor maar ik vind je een klein beetje overdrijven...

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2006 11:09:51 ]
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:09:47 #25
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36760515
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:06 schreef Thomas B. het volgende:
Oke... je hebt dus zonder reden een paar stoten gehad van 1(!!) gast? Heel vervelend. En nu ben je bang om de straat op te gaan en heb je slachtofferhulp nodig?? ooowwwwkeeee
Slachtofferhulp doet meer dan alleen mentale hulpverlening. Slachtofferhulp kan bijv. ook helpen bij het invullen van formulieren om schade te verhalen op de dader.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')