Ga een (team)sport doen ofzo.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:48 schreef McCarthy het volgende:
Maar ja, hoe moeten wij mannen dan aan een relatie komen. Ik zie voor mezelf geen andere mogelijkheid dan iets scoren in uitgaansgelegenheden, maar daar ligt het er dus zo dik boven op![]()
Want buiten het uitgaansleven ben je een klootzak met een rotkarakter?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:48 schreef McCarthy het volgende:
Maar ja, hoe moeten wij mannen dan aan een relatie komen. Ik zie voor mezelf geen andere mogelijkheid dan iets scoren in uitgaansgelegenheden, maar daar ligt het er dus zo dik boven op![]()
nee, ik heb geen sociaal levenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:55 schreef Pool het volgende:
[..]
Want buiten het uitgaansleven ben je een klootzak met een rotkarakter?![]()
Misschien daar eens aan werken?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:56 schreef McCarthy het volgende:
nee, ik heb geen sociaal leven
True, maar vergeet niet die knappe kerels die de meest kwijlerige praatjes komen ophangen met zo'n "kijk eens hoe goddelijk ik ben" blik op hun hoofd. Arm nonchalant op de bar en dan van die heeeeele foute teksten naar je hoofd slingeren. Lekker of niet, die mogen ook meteen opzouten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:51 schreef Copycat het volgende:
Taalfout uit TT gehaald.
Ligt er natuurlijk maar net aan wie de versierende partij is. Is het een knurft van hier tot Tokyo, dan is het minder leuk dan wanneer het een hunk van jewelste is.
Dat merken de vrouwen dan ook heus wel bij het uitgaan. Of je moet goed verhalen kunnen verzinnen en die aan hen wijsmaken. Beter ga je dan eens een sociaal leven beginnen.quote:
Niet in mijn boek. Ben je mijn type niet, dan loop ik niet warm voor je en zul je dus ook niet in mijn bed belanden. Hoeveel geld je ook op je account hebt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:58 schreef McCarthy het volgende:
Zijn er factoren denkbaar dat niet-mijn-type zijn wel tot een waardering (en evt sex) kan leiden
bijvoorbeeld: Veel geld op de bankrekening, goeie sportprestatie, goed uiterlijk.
heb al mijn best gedaan maar lukt nietquote:
kut, ik ben weinig mensens type heb ik ondekt. Daarom heb ik ook geen vrienden en zal ik nooit een vriendin krijgenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet in mijn boek. Ben je mijn type niet, dan loop ik niet warm voor je en zul je dus ook niet in mijn bed belanden. Hoeveel geld je ook op je account hebt.
Da's waar. Een hunk zonder inhoud maar met veel eigengegeil is misschien nog wel het alleronaantrekkelijkst.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
True, maar vergeet niet die knappe kerels die de meest kwijlerige praatjes komen ophangen met zo'n "kijk eens hoe goddelijk ik ben" blik op hun hoofd. Arm nonchalant op de bar en dan van die heeeeele foute teksten naar je hoofd slingeren. Lekker of niet, die mogen ook meteen opzouten..
Zelfverzekerder worden, want dan ben je meteen een stuk aantrekkelijker. Niemand wil een kneus met zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:01 schreef McCarthy het volgende:
[..]
kut, ik ben weinig mensens type heb ik ondekt. Daarom heb ik ook geen vrienden en zal ik nooit een vriendin krijgen
wat nu![]()
Ja, want na je studententijd houdt het leven op...quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:59 schreef McCarthy het volgende:
heb al mijn best gedaan maar lukt niet
ben nu bijna student af, nu is het te laat
ik moet echt een relatie hebben (met sex), dit overleef ik niet
Of leer echt goed liegen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat merken de vrouwen dan ook heus wel bij het uitgaan. Of je moet goed verhalen kunnen verzinnen en die aan hen wijsmaken. Beter ga je dan eens een sociaal leven beginnen.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:06 schreef Aurora38 het volgende:
Hmmzzz, wat een vraag................... nee, vrouwen stellen het niet op prijs als je ze versiert ze hebben liever gelijk een uitnodiging betreft een ritje in je jaquar of een groot geldbedrag op de rekening gestort.
![]()
kijk, ik ben wel zelfverzekerd, alleen toch komt het tot niks. Ik ben diep van binnen gewoon een kluizenaar, maar ik wil wel een relatie.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zelfverzekerder worden, want dan ben je meteen een stuk aantrekkelijker. Niemand wil een kneus met zelfmedelijden.
Dit kwam heel rot mijn strot uit he?.
Zie je wel! Kuthoeren zijn het! Allemaal!quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:06 schreef Aurora38 het volgende:
Hmmzzz, wat een vraag................... nee, vrouwen stellen het niet op prijs als je ze versiert ze hebben liever gelijk een uitnodiging betreft een ritje in je jaquar of een groot geldbedrag op de rekening gestort.
![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:59 schreef McCarthy het volgende:
ik moet echt een relatie hebben (met sex), dit overleef ik niet
Je spreekt jezelf wel tegen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:09 schreef McCarthy het volgende:
[..]
kijk, ik ben wel zelfverzekerd, alleen toch komt het tot niks. Ik ben diep van binnen gewoon een kluizenaar, maar ik wil wel een relatie.
Jij hebt een tasje.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:50 schreef k_i_m het volgende:
Als je mijn type bent en je komt me versieren dan stel ik het op prijs. Als je niet mijn type bent en je komt me versieren dan sla ik met mijn tasje op je hoofd.
Wat een vraag zeg.
Niets zo onaantrekkelijk als een desperate man.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:11 schreef hollander172 het volgende:
![]()
Hij's fijn.Je weet dat vrouwen dit zo'n beetje kunnen ruiken van afstand en ook al zou je hun type zijn ze per direct op je afknappen?
Idd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets zo onaantrekkelijk als een desperate man.
Kan de overheid geen subsidieclubje in het leven roepen dat hem en zijn lotgenoten kan helpen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Idd.
TS is gedoemd tot een leven lang rukken.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Idd.
TS is gedoemd tot een leven lang rukken.
Ik heb ergens nog wel een groffe schets van mijn idee, de 'sociale neukplicht'quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Kan de overheid geen subsidieclubje in het leven roepen dat hem en zijn lotgenoten kan helpen?
Omdat vrouwen nu eenmaal een idee in hun hoofd hebben dat het best stoer is om de barman te neuken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:31 schreef valek het volgende:
Als barman merk ik wel dat het soms wel heel erg makkelijk is om een wijf te neuken.
Wordt het dan niet eens tijd om op zoek te gaan naar een andere baan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Omdat vrouwen nu eenmaal een idee in hun hoofd hebben dat het best stoer is om de barman te neuken.
Je kan nog zo'n kneus zijn, als je achter de bar staat zit je geramd![]()
Nee, niks voor mijquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:43 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Niet tijd dan om op zoek te gaan naar een andere baan?![]()
Yep, Ik zit zeker geramd en die vrouwen worden gerquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Omdat vrouwen nu eenmaal een idee in hun hoofd hebben dat het best stoer is om de barman te neuken.
Je kan nog zo'n kneus zijn, als je achter de bar staat zit je geramd![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Kan de overheid geen subsidieclubje in het leven roepen dat hem en zijn lotgenoten kan helpen?
Subsidie om naar de hoeren te gaan dus?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:23 schreef Pool het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:13 schreef Sargon het volgende:
als ik het lef heb eindig ik altijd , dat zij me tips gaat geven over hoe je moet versieren. Of gaat vragen, vind je dat meisje leuk, je moet er echt op afstappen!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:58 schreef McCarthy het volgende:
o.k. deze bewering snap ik
als het mijn type is dan wordt een versierpoging gewaardeert
maar deze bewering??????:
als het NIET mijn type is dan wordt een versierpoging gewaardeert
Zijn er factoren denkbaar dat niet-mijn-type zijn wel tot een waardering (en evt sex) kan leiden
bijvoorbeeld: Veel geld op de bankrekening, goeie sportprestatie, goed uiterlijk.
Dat zou andersom ook wel eens wat vaker moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:37 schreef Danielle0162 het volgende:
Maar geloof me, wij vrouwen vinden het hártstikke leuk en lef tonend als een man op ons af stapt!
Ook dat inderdaad.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:08 schreef JoPiDo het volgende:
vrouwen waarderen een man die goed kan spellen
Sterktequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:01 schreef McCarthy het volgende:
[..]
kut, ik ben weinig mensens type heb ik ondekt. Daarom heb ik ook geen vrienden en zal ik nooit een vriendin krijgen
wat nu![]()
Denk je maar eens in hoe leuk jij het zou vinden als je gezellig met je maten aan't kroegtijgeren bent en er staat opeens een wildvreemde kerel tegen je aan te ouwehoeren.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:48 schreef McCarthy het volgende:
wordt het door vrouwen gewaardeert als ze versiert woden in uitgaansgelegenheden? Als een man een praatje maakt met een vrouw in een uitgaansgelegenheid dan is de onderliggende gedachte toch altijd neuken (misschien niet meteen, maar wel op de lange termijn).
Beetje R&P lezen en de dames hebben dat ook prima door en volgens mij vinden ze het maar niks ('k heb al een vriend).
Geen probleem natuurlijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:00 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Denk je maar eens in hoe leuk jij het zou vinden als je gezellig met je maten aan't kroegtijgeren bent en er staat opeens een wildvreemde kerel tegen je aan te ouwehoeren.
Die je ook nog eens met de bezwete handjes probeert te bevoelen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:00 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Denk je maar eens in hoe leuk jij het zou vinden als je gezellig met je maten aan't kroegtijgeren bent en er staat opeens een wildvreemde kerel tegen je aan te ouwehoeren.
dan moet je je niet zo hoerig kleden, dan trek je dat soort mensen aanquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die je ook nog eens met de bezwete handjes probeert te bevoelen.
Gut, heeft je imam je dat geleerd?quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:26 schreef Sargon het volgende:
[..]
dan moet je je niet zo hoerig kleden, dan trek je dat soort mensen aan
Word je vaak bevoeld dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die je ook nog eens met de bezwete handjes probeert te bevoelen.
Je stelt de vraag verkeerd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:48 schreef McCarthy het volgende:
wordt het door vrouwen gewaardeert als ze versiert woden in uitgaansgelegenheden? Als een man een praatje maakt met een vrouw in een uitgaansgelegenheid dan is de onderliggende gedachte toch altijd neuken (misschien niet meteen, maar wel op de lange termijn).
Beetje R&P lezen en de dames hebben dat ook prima door en volgens mij vinden ze het maar niks ('k heb al een vriend).
bij jou wel, je verwelkomt McCarthy toch?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:01 schreef Floripas het volgende:
Wordt versieren gewaardeerd?
NEUKUUUHHHHHHHHHHHH
Jouw methode blijkbaar niet.
Dat wil nog niet zeggen dat hij tussen de benen mag.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
bij jou wel, je verwelkomt McCarthy toch?
ah, toe nou!quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat hij tussen de benen mag.
Misvatting van de eeuw...quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef GinzaGirl het volgende:
en de meeste vrouwen vinden het lijkt mij wel leuk in een kroeg, daarom gaan ze er meestal ook heen.
Ja want IEDERE vrouw is ook hetzelfde dus wat dom van de jongen in kwestie dat ie jouw spontane reactie niet onmiddelijk herkent als een afwijzing in de context van het versier-spel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:31 schreef Flibble het volgende:
Als ik op een 'normale' vriendschappelijke manier mee klets, dan ben ik verder nergens op uit. Erg jammer als dat door de betreffende jongen niet wordt opgepikt.
Nou nou sorry, ik bedoelde er niets mee hoor!quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja want IEDERE vrouw is ook hetzelfde dus wat dom van de jongen in kwestie dat ie jouw spontane reactie niet onmiddelijk herkent als een afwijzing in de context van het versier-spel.
God, god, god... je moet het maar uit je bek kunnen krijgen zoietsWat een arrogantie zeg.
Maar goed, ik ben sowieso niet echt een versierder. Ik ga in ieder geval niet stappen met het idee 'ik ga effe wat regelen vanavond'. Dat soort dingen gaan over het algemeen haast vanzelf. Zo niet, ook best.
ja ik ook sorry, ik heb echt een kuthumeurquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:37 schreef Flibble het volgende:
[..]
Nou nou sorry, ik bedoelde er niets mee hoor!![]()
Ok gelukkig!quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ja ik ook sorry, ik heb echt een kuthumeur![]()
Maar in iets minder forse bewoordingen meende ik het wel
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ah, toe nou!
probeer die anders eens!
Maar hoe kom je als man die ook iets langer wil dan ooit iemand tegen waarmee je het langer kan volhouden? Je zult toch initiatief moeten tonen (want de meeste vrouwen doen dat nog steeds niet) en dus op mensen af moeten(kunnen) afstappen. Als er dan legio vrouwen met jouw instelling staan blijven we allemaal eeuwig vrijgezel...quote:Ik word niet zo vaak versierd in kroegen maar dat komt ook omdat ik meestal niet zo blij kijk en als ik ga is het met jongens. Ik heb er ook geen behoefte aan, want inderdaad is toch het enige wat ik er van denk: goh, die wil me voor 1 avondje.
Die tijd heb ik gehad hahaa
Vind ik OOK al vrij arrogantquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef GinzaGirl het volgende:
Ik word niet zo vaak versierd in kroegen maar dat komt ook omdat ik meestal niet zo blij kijk en als ik ga is het met jongens. Ik heb er ook geen behoefte aan, want inderdaad is toch het enige wat ik er van denk: goh, die wil me voor 1 avondje.
Ehmm... Amsterdamquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:58 schreef GinzaGirl het volgende:
Haha,
dan woon jij niet in Noord Holland
Nee maar ik weet niet, dat is gewoon de ervaring die ik ermee heb,
en waar ik van hoor van mijn vriendinnen dan.
Of ik heb gewoon verkeerde vriendinnen want die gaan uit voor de jongens, niet voor de muziek...
Precies, helemaal mee eens isquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Vind ik OOK al vrij arrogant
Dat jij wel effe bedenkt wat er in andermans hoofd rond gaat. Een gelukkig huwelijk begint ook bij een babbeltje lieve schat...
Het wordt meestal niet zo gewaardeerd wanneer ik mijn verborgen talent tevoorschijn haalquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ehmm... Amsterdam
Maar als iemand je nou élke dag leuk voor een nachtje vindt?
Hoiquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:06 schreef Floripas het volgende:
Ik vind het meestal niet leuk, hoor. Ik wuif ze weg. Als je geen reden hebt om me aan te spreken, doe het dan ook niet.
Ik ook hoor... Maar ik geloof ook in sex. En een connectie kun je ook hebben zonder meteen verliefd te zijnquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:56 schreef GinzaGirl het volgende:
Tuurlijk niet,
dan heb je toch absoluut geen connectie?
Ik ben een vrouw hoor,
ik geloof in liefde
kuch, denk ik
Hij kan zoveel willen...quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:37 schreef GinzaGirl het volgende:
Ja maar deze ts wil een relatie,
en dan neem ik niet aan een avondje sex, of meerdere avondjes sex en dan niks meer
ahhhh wat schattig... nog een shandy?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:47 schreef GinzaGirl het volgende:
Haha dat weet ik wel lieveschat,
maar...
dat is nu eenmaal het onderwerp waar we over praten dus dan moeten we wel met die gedachte in ons achterhoofd blijven praten
(jeetje ik heb alcohol op hoorga meteen zo lullen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |