Ga een (team)sport doen ofzo.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:48 schreef McCarthy het volgende:
Maar ja, hoe moeten wij mannen dan aan een relatie komen. Ik zie voor mezelf geen andere mogelijkheid dan iets scoren in uitgaansgelegenheden, maar daar ligt het er dus zo dik boven op![]()
Want buiten het uitgaansleven ben je een klootzak met een rotkarakter?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:48 schreef McCarthy het volgende:
Maar ja, hoe moeten wij mannen dan aan een relatie komen. Ik zie voor mezelf geen andere mogelijkheid dan iets scoren in uitgaansgelegenheden, maar daar ligt het er dus zo dik boven op![]()
nee, ik heb geen sociaal levenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:55 schreef Pool het volgende:
[..]
Want buiten het uitgaansleven ben je een klootzak met een rotkarakter?![]()
Misschien daar eens aan werken?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:56 schreef McCarthy het volgende:
nee, ik heb geen sociaal leven
True, maar vergeet niet die knappe kerels die de meest kwijlerige praatjes komen ophangen met zo'n "kijk eens hoe goddelijk ik ben" blik op hun hoofd. Arm nonchalant op de bar en dan van die heeeeele foute teksten naar je hoofd slingeren. Lekker of niet, die mogen ook meteen opzouten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:51 schreef Copycat het volgende:
Taalfout uit TT gehaald.
Ligt er natuurlijk maar net aan wie de versierende partij is. Is het een knurft van hier tot Tokyo, dan is het minder leuk dan wanneer het een hunk van jewelste is.
Dat merken de vrouwen dan ook heus wel bij het uitgaan. Of je moet goed verhalen kunnen verzinnen en die aan hen wijsmaken. Beter ga je dan eens een sociaal leven beginnen.quote:
Niet in mijn boek. Ben je mijn type niet, dan loop ik niet warm voor je en zul je dus ook niet in mijn bed belanden. Hoeveel geld je ook op je account hebt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:58 schreef McCarthy het volgende:
Zijn er factoren denkbaar dat niet-mijn-type zijn wel tot een waardering (en evt sex) kan leiden
bijvoorbeeld: Veel geld op de bankrekening, goeie sportprestatie, goed uiterlijk.
heb al mijn best gedaan maar lukt nietquote:
kut, ik ben weinig mensens type heb ik ondekt. Daarom heb ik ook geen vrienden en zal ik nooit een vriendin krijgenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet in mijn boek. Ben je mijn type niet, dan loop ik niet warm voor je en zul je dus ook niet in mijn bed belanden. Hoeveel geld je ook op je account hebt.
Da's waar. Een hunk zonder inhoud maar met veel eigengegeil is misschien nog wel het alleronaantrekkelijkst.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
True, maar vergeet niet die knappe kerels die de meest kwijlerige praatjes komen ophangen met zo'n "kijk eens hoe goddelijk ik ben" blik op hun hoofd. Arm nonchalant op de bar en dan van die heeeeele foute teksten naar je hoofd slingeren. Lekker of niet, die mogen ook meteen opzouten..
Zelfverzekerder worden, want dan ben je meteen een stuk aantrekkelijker. Niemand wil een kneus met zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:01 schreef McCarthy het volgende:
[..]
kut, ik ben weinig mensens type heb ik ondekt. Daarom heb ik ook geen vrienden en zal ik nooit een vriendin krijgen
wat nu![]()
Ja, want na je studententijd houdt het leven op...quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:59 schreef McCarthy het volgende:
heb al mijn best gedaan maar lukt niet
ben nu bijna student af, nu is het te laat
ik moet echt een relatie hebben (met sex), dit overleef ik niet
Of leer echt goed liegen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat merken de vrouwen dan ook heus wel bij het uitgaan. Of je moet goed verhalen kunnen verzinnen en die aan hen wijsmaken. Beter ga je dan eens een sociaal leven beginnen.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:06 schreef Aurora38 het volgende:
Hmmzzz, wat een vraag................... nee, vrouwen stellen het niet op prijs als je ze versiert ze hebben liever gelijk een uitnodiging betreft een ritje in je jaquar of een groot geldbedrag op de rekening gestort.
![]()
kijk, ik ben wel zelfverzekerd, alleen toch komt het tot niks. Ik ben diep van binnen gewoon een kluizenaar, maar ik wil wel een relatie.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zelfverzekerder worden, want dan ben je meteen een stuk aantrekkelijker. Niemand wil een kneus met zelfmedelijden.
Dit kwam heel rot mijn strot uit he?.
Zie je wel! Kuthoeren zijn het! Allemaal!quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:06 schreef Aurora38 het volgende:
Hmmzzz, wat een vraag................... nee, vrouwen stellen het niet op prijs als je ze versiert ze hebben liever gelijk een uitnodiging betreft een ritje in je jaquar of een groot geldbedrag op de rekening gestort.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |