Natuurlijk, bovendien mag de winnaar de volgende contest maken, als die geen tijd/zin heeft kan de nr. 2 het doenquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:21 schreef Flamebringer het volgende:
Zo...ik heb ook maar een poging gedaan. Post je trouwens als de contest afgelopen is ook de uiteindelijke oplossing Gitanki? Er zat namelijk zo op het eerste gehoor best wel wat leuk spul tussen waarvan ik de naam niet kende...
Ik wil je wel helpen als dat nodig is, heb ook nog wel wat mooie tracks liggen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:45 schreef Trancelocator het volgende:
Pfff, er moet wel iemand anders nummer één worden, want ik heb de komende weken geen tijd om de volgende ronde te organiseren.
Ik kan wel alvast het een en ander voorbereiden, want ik heb al heel wat leuke tracks (oude en nieuwe) in gedachten. De volgende ronde zal voor mij echter te vroeg zijn.![]()
Ik wil de beurt ook wel naar jou toeschuiven hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 22:00 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen als dat nodig is, heb ook nog wel wat mooie tracks liggen.
Ja, daar ben ik de laatste tijd ook niet zo goed inquote:Op maandag 10 april 2006 22:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is te doen hoor.Op de trance valt de winst te pakken, want daar wist ik een groot deel niet van.
![]()
Succes.quote:Op maandag 10 april 2006 22:13 schreef Molluck het volgende:
Uit het andere topic:
[..]
Ja, daar ben ik de laatste tijd ook niet zo goed in
Maar ik ga het proberen, 36 van de 60 punten lijkt niet zo heel veel, maar ik heb de samples nog niet gehoord, dus ik kan er niets over zeggen...Ik ga ze NU luisteren
iddquote:Op maandag 10 april 2006 22:14 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
das best pittig zeg
Daar had ik ook last van..quote:Op maandag 10 april 2006 22:14 schreef _Supreme het volgende:
goeie platen heb je erin staan, helaas ben ik super slecht in ID-en
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:54 schreef Fok_you het volgende:
leuk topicje.... hoelang blijft hij nog open?
tot nu toe weet ik er maar een stuk of 5/6, en dan nog niet eens de remix oid
quote:Ik ben van plan de wedstrijd een week te laten lopen
Thnx.... maar ik had moeite met.... de trance.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:29 schreef da_rippah het volgende:
Nee! Niet hp22!
Btw, netjes Trancelocator!
Kut, die trancefreak doet ook weer meequote:Op dinsdag 11 april 2006 11:12 schreef hp22 het volgende:
Leuk! Als ik thuis ben zal ik ook een poging wagen
Ik ben er altijd vrij slecht in hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Kut, die trancefreak doet ook weer mee![]()
Ik zie mijn kansen echt somber in, maar het is zo fucking frustrerend om zo'n nummer te herkennen, te weten dat ik hem ergens op CD of op de computer heb staan, maar er geen titel bij kan verzinnen...
Mooi zo.. als je nog iets nodig hebt.. dan hoor ik het welquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:03 schreef Trancelocator het volgende:
Shit ey, ik ben nu toch maar wat fragmentjes (juist veel trance) aan het maken voor een nieuwe ronde, maar als ik jullie reacties zo lees moet ik het veel makkelijker gaan maken. Er zitten bijvoorbeeld weinig vocalen in en dat verlaagt de drempel voor nieuwe deelnemers ook niet echt.
Dank je, maar ik ga er denk ik wel uitkomen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mooi zo.. als je nog iets nodig hebt.. dan hoor ik het wel![]()
![]()
Niks te danken.. hoop dat die van jou wat makkelijker isquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dank je, maar ik ga er denk ik wel uitkomen.![]()
Ik had er nog minder en toch ingestuurd, of wil je je naam niet aantasten..quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:53 schreef Laton het volgende:
aangezien ik er maar 5 weet staak ik mijn deelname
lol nah, ik heb heel geen weet van trance en hardstyle/core. Dus daar herken ik helemaal niks vanquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik had er nog minder en toch ingestuurd, of wil je je naam niet aantasten..![]()
Da´s wel jammer... nieuwe ronde, nieuwe kansen.. (over een paar dagen)quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:31 schreef Laton het volgende:
[..]
lol nah, ik heb heel geen weet van trance en hardstyle/core. Dus daar herken ik helemaal niks van![]()
khad er 6 geloof ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:53 schreef Laton het volgende:
aangezien ik er maar 5 weet staak ik mijn deelname
Morgenavond hé..quote:
Ik reken eigenlijk nog op een machtsgreep van hp22 op de laatste speeldag.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:50 schreef Gitanki het volgende:
Ben benieuwd of nog iemand Trancelocator kan bedreigen...
Heb je dan even alle fragmenten voor jan lul gemaaktquote:Op donderdag 13 april 2006 14:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik reken eigenlijk nog op een machtsgreep van hp22 op de laatste speeldag.![]()
Nou wees maar niet bang hoor, die 1e plaats ga ik niet halenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik reken eigenlijk nog op een machtsgreep van hp22 op de laatste speeldag.![]()
Ach, ik kan ze ook gewoon achter de hand houden, tenzij iemand anders met precies dezelfde tracks komt.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je dan even alle fragmenten voor jan lul gemaakt
Ik verwacht niet dat elke nummer 1 de tijd of wil heeft om een nieuwe ronde in elkaar te zetten. Dus begin er maar alvast aan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:22 schreef hp22 het volgende:
[..]
Nou wees maar niet bang hoor, die 1e plaats ga ik niet halen
Het lijkt me op zich wel eens leuk om zelf fragmenten samen te stellen maar dan moet ik wel eerst winnen
Heb normaal gesproken niet zo veel tijd maar kan dit weekend wel iets maken alvastquote:Op donderdag 13 april 2006 18:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat elke nummer 1 de tijd of wil heeft om een nieuwe ronde in elkaar te zetten. Dus begin er maar alvast aan zou ik zeggen.
Marcel Woods - Advanced (Woods Revisited Mix)quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan iemand mij snel even 18 vertellen. Ik breek er al vanaf het begin mn hoofd over, maar kom er echt niet op...
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:03 schreef Gitanki het volgende:
Je kunt beter een nieuw topic aanmaken, is wat overzichtelijker![]()
Klopt, maar een linkje naar je topic in deze plaatsen is ook wel goed, zo krijg je een mooi overzicht van de contests en is het duidelijker voor nieuwe deelnemers.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:04 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Of toch maar niet, de meeste deelnemers hebben dit topic al mooi in hun AT staan.![]()
Okay, ik zal het toch maar doen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:09 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Klopt, maar een linkje naar je topic in deze plaatsen is ook wel goed, zo krijg je een mooi overzicht van de contests en is het duidelijker voor nieuwe deelnemers.
Dan kan deze nog een of twee dagen open blijven waarna ie wordt gesloten..
BT - Dreaming (BT mastermix) (1999)quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:56 schreef Gitanki het volgende:
De tracktitels!
01. Massive Attack - Unfinished sympathy (1991)
02. Erick E - Ya don't stop (2004)
03. Leama & Moor - Fact of the matter (2004)
04. Pryda - Aftermath (2005)
05. Raine - Dominating (2005)
06. Timo Maas - Shifter (2002)
07. Valentino Kanzyani - House soul (2001)
08. Ferry corsten - Whatever (Bellatrax remix) (2006)
09. Shpongle - And the day turned into night (Eat static remix) (2003)
10. The Prodigy - Out of space (1992)
11. Saucermen - Aquarius (1999)
12. The Prodigy - Voodoo people (Pendulum remix) (2005)
13. Marco V - Calling the shots (2005)
14. Deep dish - Say hello (2005)
15. The Eurythmics - I've got a life (Sander Kleinenberg remix) (2005/2006)
16. Project Omeaga - Prednison Attack (2004)
17. N-trance - Set U free (1994)
18. Marcel Woods - Advanced (Woods revisited mix) (2006)
19. Armand van Helden - You don't know me (1998, grote hit in 1999)
20. BT - Dreaming (BT mastermix) (1999)
21. Salt Tank - Eugenia (Michael Woods remix) (2000)
22. Nathan Fake - The sky was pink (James holden remix) (2004)
23. Mark Norman - 80 days with Cor Fijneman (2006)
24. The Shove brothers - Paranoia (Danjo & Styles remix) (2004)
25. Enfant terrible - PWA (Prins Willem Alexander is een flikker) (1993)
![]()
De link is wel naar de juiste plaat. Mercury & Solace is toch wel goed gerekend?quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:38 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
BT - Dreaming (BT mastermix) (1999)
Is toch mercury & solace?
Die van jou is veel te moeilijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:53 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De link is wel naar de juiste plaat. Mercury & Solace is toch wel goed gerekend?
Als je een liefhebber van trance bent moet je het denk ik wel kunnen winnen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:58 schreef kreischer2000 het volgende:
![]()
[..]
Die van jou is veel te moeilijk![]()
![]()
God ik draai zelf trance, mijn ID skills zijn ook al niet meer wat het geweest zijnquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Als je een liefhebber van trance bent moet je het denk ik wel kunnen winnen.![]()
Dan moet je een flink aantal wel kennen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:20 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
God ik draai zelf trance, mijn ID skills zijn ook al niet meer wat het geweest zijn. Vroeger kende ik alles door iedere week ASOT en nieuwe livesets te luisteren, tegenwoordig geef ik wat minder om de nieuwigheid dus dat zal het wel zijn. Ik moet wel zeggen dat veel me ergens wel bekend voor komt maar meer ook niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |