Als Fauré te zoetsappig is dan raad ik je Verdi's requiem aan. Vooral dies irae is knallende bombast! Lijkt me ook heel geschikt voor een brute kiezenwriksessie waarbij het bloed in het rond vliegt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:30 schreef Floripas het volgende:
Fauré, dat was meer voor de zondagochtendsessie.
En het Stabat mater heeft prachtige tempoafwisselingen, en die kun je weer fysiek vertalen.
Nee, dan vloeken natuurlijk. Als je toch al blasfemisch bezig bent.quote:
Maar ik wil wel het meest bombastische ding in de ruimte blijven, ik hoef niet overstemd te worden door slavenkoren.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:56 schreef corc het volgende:
[..]
Als Fauré te zoetsappig is dan raad ik je Verdi's requiem aan. Vooral dies irae is knallende bombast! Lijkt me ook heel geschikt voor een brute kiezenwriksessie waarbij het bloed in het rond vliegt.
Oh ja? Waarop?quote:Volledig offtopic, bevalt het promoveren? Ik zit er ook een beetje aan te denken om dat te gaan doen.
Altijd teveel, ja.quote:Je zit toch niet teveel te fok!ken, he?
De tering.. Deed er maar 7 seconden over..quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:41 schreef danos het volgende:
owja, dankje ik ben weer 30 seconden van mijn werkdag doorgekomen!
Inclusief het klikken van je stopwatch?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:38 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
De tering.. Deed er maar 7 seconden over..![]()
My kinda womanquote:
Moet je dat erbij tellen dan?!quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Inclusief het klikken van je stopwatch?
Bedankt voor de uitnodiging, ik kom daar nog wel eens op visite.quote:[b]Op vrijdag 7 april 2006 17:18 s
Kom anders naar de Slowchat van politiek. Ik ben nieuwsgierig.
[..]
Mooi, want ik wil graag weten waarop je wil promoveren.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:15 schreef corc het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodiging, ik kom daar nog wel eens op visite.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |