Die heb ik ook soms, gelukkig enkel als ik alleen ben of bij wat vrienden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik spoor af en toe van geen kanten.
of ik begin ineens een schaap na te doen!
Of als ze bij de cd's staan ook: "Ziet er wel tof uit, hupsakee, mandje in". Of als ze in de Ikea iets bij zich hebben, en aan de kassa: "Waar ga ik die rommel nu zetten?"quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
Je ziet/hoort ze trouwens vaak in de supermarkt.
"Oh pindakaas, dat is volgens mij ook op. Meenemen maar dan."![]()
Doe dan over twee weken maar eens alsof je aan eht programmeren bebt. Wil ik je wel eens bezig zien danquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:20 schreef BlueCurl het volgende:
ik praat altijd in mezelf als ik aan het programeren ben.
ik heb een te grote inbeeldingsvermogen en daarom akan ik nogal eens dingen die worden verteld voor me zien en dan terwijl niemand anders aan het lacgen is me goed verschieten!
Dat heb ik ook vaak.. ik kan heel erg de humor inzien en lachen om dingen die anderen eigenlijk maar mild humoristisch vinden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:20 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb een te grote inbeeldingsvermogen en daarom akan ik nogal eens dingen die worden verteld voor me zien en dan terwijl niemand anders aan het lacgen is me goed verschieten!
Herkenbaar met ketchup, maar dan als die bijna helemaal leeg isquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:49 schreef -skippybal- het volgende:
Net nog tegen de bus mayonaiseDing zat nog halfvol, maar er kwam alleen maar kleine beetjes uit met veel lucht en scheetgeluiden
![]()
Dat heeft 'ie geweten ook![]()
Maar dan wordt ik niet zo boos op 'mquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:50 schreef Jump het volgende:
[..]
Herkenbaar met ketchup, maar dan als die bijna helemaal leeg is
Je kan er wel goed andere mensen met irriteren die er niet tegen kunnen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar dan wordt ik niet zo boos op 'mNu begon 'ie al op de helft te eikelen....
Heb je dat filmpje wel eens gezien van een Engelse gozer die een spel aan het spelen is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:56 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zou het bijna vergeten.... Met games wil het ook nog wel eens gebeuren.
"Sterf kenkernekkuhhhhhhh!!!!!!!!" *BOEM!!!!*
Jaaaa, daarvoor hoef je alleen maar je tong tegen je gehemelte te plakken. En maar lullen, doe ik ook graag. Of vraag het een ander om te doen: "Zeg mij na: met wat ga ik naar school?"quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:58 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik doe (te) vaak uit alle macht een echte mongool na. Dus praten zoals Corkie: Hallloooow ik ben weeer thuisss..huhuhhheheeh..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |