Oh, OK. Vast een dame dan natuurlijk. En het moet toch wel iets met herkenningstunes te maken hebben, hoe kan ze anders zo vaak te horen zijn? Bijv. uit Buffy The Vampire Slayer?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:44 schreef ranja het volgende:
Ik bedoel qua zangstem, niet compositie of instrument
Smakelijkquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:34 schreef ranja het volgende:lunch
Welke artiest is het meest op Net5 te horen?
Reclame is toch overal te zien?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Gabriel Rios in de appelsientje reclame?
Da's waar, maar dan kan het nog wel de artiest zijn die het meest te horen is op net 5?quote:
In principe wel natuurlijk, maar dan had hij het voor een willekeurig andere zender ook kunnen vragen. Het lijkt me dat het toch wel een artiest is die specifiek op Net5 te horen is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's waar, maar dan kan het nog wel de artiest zijn die het meest te horen is op net 5?
ik kijk maar heel weinig net5, ik denk ik doe een wilde gok....
Kijk. Niet slecht geredeneerd dus. Maar nu...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:17 schreef ranja het volgende:
Het is een dame, en het nummer dat altijd te horen is komt van een soundtrack.
Moi aussiquote:
Aha. Daar ga ik 's lekker over nadenken tijdens Weekend Miljonairsquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:24 schreef ranja het volgende:
Overigens is de soundtrack van een film en staat eigenlijk los van hoe Net5 het gebruikt
Daarna ben ik wel zaterdagavond vieren, kan ek moment bezoek krijgenquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:26 schreef GLO het volgende:
Aha. Daar ga ik 's lekker over nadenken tijdens Weekend Miljonairs
Mon Dieu... welke single is dat dan?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:26 schreef ranja het volgende:
ik heb laatst haar 1e single via ebay gekocht. Slechts 80 euro. 2 weken later ging-ie voor 120
No problem. Ik weet ook wel leukere dingen straksquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Daarna ben ik wel zaterdagavond vieren, kan ek moment bezoek krijgen
Ikke ookquote:en morgen beurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |