.quote:
Helemaal goed!!quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:00 schreef Irakkie het volgende:
Harmoniehof misschien?
Kinkerbuurt is fout. Noordermarkt ook maar komt een stuk dichter in de richting.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:01 schreef laffer het volgende:
noordermarkt?
Noordermarkt is dichterbij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:10 schreef Stansfield het volgende:
In de buurt van de haarlemmerdijk??
Je keert toch wel weerom, IR?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nostalgietopic.
Ik heb die laatste verbouwingen niet meegemaakt, maar kijk je misschien uit op een lelijk gebouw op de lijnbaansgracht?
Klopt, maar gaat natuurlijk om het straatje waar je in kijkt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nostalgietopic.
Ik heb die laatste verbouwingen niet meegemaakt, maar kijk je misschien uit op een lelijk gebouw op de lijnbaansgracht?
Dat kan niet. De anjelierstraat kruist de rozengracht niet. In ieder geval zit je wel dichtbij maar te zuidelijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:42 schreef Hyperdude het volgende:
Anjelierstraat richting Rozengracht?
Vanaf 15 juni zit ik weer in de Jordaan, Gellius. En dat is maar goed ook.quote:
Tuinstraat is niet goed.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:56 schreef Livvi het volgende:
Tuinstraat?
Jawel, maar je moet meer naar het noorden gaan. Hint: deze straat is niet vernoemd naar een plant/bloem of boom.quote:
Ik had verwacht dat hij makkelijker zou zijn. Willemstraat is weer de noorderlijk. Roel van Duyn heeft hier ooit gewoond.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef DaMayan het volgende:
Tis volgens mij wel de Marnixstraat waar je op uit zou komen dus dan denk ik aan de Willemsstraat ofzo. Das ook geen bloem/boom-naam namelijk, de rest uit dat buurtje zijn vaak bloemen of bomen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |