nee nu ben ik onwijs sexy...quote:
Dus je grijpt meteen naar de eerste de beste vrouw in je directe omgeving? ok...i guess..quote:
haha was ook geen excuus hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:08 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Je hoeft je roer-fetish niet bij mij te excuseren..Ook al smeer je boterhammen en sta je als nog te roeren, mij maakt t niet uit.. leef je uit.
![]()
Ik heb andere rare gewoontes..
nou voel ik een foto komen....quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee nu ben ik onwijs sexy...
overstemt de schattigheid een beetje helaas
nou ze is wel jong... dus ik had gehoopt dat ze me niet zo snel door zou hebbenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dus je grijpt meteen naar de eerste de beste vrouw in je directe omgeving? ok...i guess..
Werkt dat?
waar waar?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:10 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
nou voel ik een foto komen....![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ze is wel jong... dus ik had gehoopt dat ze me niet zo snel door zou hebben
maar toen ging jij t al weer verklappen
jep...quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
![]()
Valt het je op dat sinds dat jij erover begon, ze nix meer gepost heeft?
Oh, sorry..![]()
Mental note: Eerst op F5 drukken, dan reagerenquote:
Jij beweerd sexy te zijn. Dat wordt natuurlijk niet geaccepteerd zonder bewijs. Liefst "live" bewijs overigens.quote:
Ik ben er net een aan het uitzoeken..(laptop)quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep...
vandaar ook de tranen
zijn niet zo goed voor mn laptopje
waar waar?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:15 schreef Polen het volgende:
Maak je geen zorgen, er zijn genoeg jonge meisjes.
Video8 is ook nogsteeds geaccepteerd..quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij beweerd sexy te zijn. Dat wordt natuurlijk niet geaccepteerd zonder bewijs. Liefst "live" bewijs overigens.
mn net uit bed look is idd erg sexy...quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij beweerd sexy te zijn. Dat wordt natuurlijk niet geaccepteerd zonder bewijs. Liefst "live" bewijs overigens.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn net uit bed look is idd erg sexy...
maar durf me niet om te kleden haha straks komt die verwarmings sjaak weer binnen!
en daar is trouwens toch een fobo voor uitgevonden
nou die is er toch? mijn foboquote:
Laat hem ook een beetje genieten, de arme man is getrouwdquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn net uit bed look is idd erg sexy...
maar durf me niet om te kleden haha straks komt die verwarmings sjaak weer binnen!
Ah, was dat daarvoorquote:en daar is trouwens toch een fobo voor uitgevonden
ik doe mijn goeie daad al voor de samenlevingquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Laat hem ook een beetje genieten, de arme man is getrouwd
[..]
Ah, was dat daarvoor![]()
een update-je kan geen kwaad... (met een foto van hoe 'sexy' je er nu uitziet)quote:
Inderdaad, wel naar je fobo verwijzen maar geen out-of-bed-look erin plakkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:21 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
een update-je kan geen kwaad... (met een foto van hoe 'sexy' je er nu uitziet)
de oudste foto is nog maarvan januari!quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:21 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
een update-je kan geen kwaad... (met een foto van hoe 'sexy' je er nu uitziet)
net mijn reaktie niet gelezen?
dit is dus weer een Domino mus vermelding waard..quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Inderdaad, wel naar je fobo verwijzen maar geen out-of-bed-look erin plakken![]()
Net zeg dat je wel sexy bent..eneh..je hebt speciale hairgels die die 'out of bed look' creeren...zegt genoegquote:
Je hebt het over je hoofdhaar neem ik aanquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ga mn haar laten groeien maar dat zie je toch niet
Dat is in elk geval niet sexy.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
(of was het oren van d'r hoofd?)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Net zeg dat je wel sexy bent..eneh..je hebt speciale hairgels die die 'out of bed look' creeren...zegt genoeg
Ok, laten we nu ophouden met de pyama van Liefie_ d'r lichaam te lullen (of was het oren van d'r hoofd?)
Oren kunnen heel sexy zijnquote:
Jij leest ook wat je wil lezenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik las "Laten we ophouden met Liefie_ d'r lichaam te vullen"
Oren en hoofd zijn inderdaad alleen sexy als ze samen zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet als ze niet meer aan het hoofd zitten.
dat is iets van muziek of niet?quote:
ik weet niet wat het is, maar het klinkt viesquote:
Duinenmarsje lopen op zondag?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
heb nooit iets te doenen niemand wil iets doen
Ga mee stappen dan!quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
dat klinkt echt triestquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Het zal aan haar woonplaats liggenquote:
Ik ben ook triest in dat opzicht blijkbaarquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat klinkt echt triest
sorry dat ik t zeg
Misschien al eens aan gedacht dat sommige mensen door bepaalde dingen niet zo makkelijk contact kunnen leggen als andere?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:56 schreef liefie_ het volgende:
nou dan zoek een hobbie
t klinkt een beetje zo van maaahaaam ik weet niet wat ik moet doen
nee dat wil ik niet
nee dat wil ik ook niet
daar heb ik geen zin in hoor
en niemand houdt van me
Tijd voor een nieuwe vriendenkring!quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:54 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
als ik iemand mee uitvraag (klasgenoojes ofzo) komen ze met de meest stomme smoejesaltijd
Ben ik ook van overtuigd!quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het komt allemaal wel goed als ze gaat studeren.
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
Het komt allemaal wel goed als ze gaat studeren.
Jup ach mijn leventje hier is niet zo bijzonder, denk en hoop dat daar in september wel verandering in komtquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:57 schreef webspider het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vriendenkring!
Haarlemse Katholieke Universiteitquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik weet niet wat het is, maar het klinkt vies
Bewoonde wereld, meer mogelijkheden om uit te gaan, meer mogelijkheden om contacten te leggen (zoals een studenten- of studievereniging) ...quote:
In de tussentijd komt de zomer eraan ... die ga je toch ook niet verveeld doorbrengen hoop ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:59 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Jup ach mijn leventje hier is niet zo bijzonder, denk en hoop dat daar in september wel verandering in komt
Ik snap wel wat je bedoelt denk ik.. Als je gaat studeren verander je zelf niet echt.. maar je wordt wel in een grote groep met nieuwe mensen gegooidquote:
Allemaal middelen die pas functioneel worden als je er ook daadwerkelijk gebruik van maakt...quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bewoonde wereld, meer mogelijkheden om uit te gaan, meer mogelijkheden om contacten te leggen (zoals een studenten- of studievereniging) ...
En wie zegt dat ze daar geen gebruik van gaat maken?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal middelen die pas functioneel worden als je er ook daadwerkelijk gebruik van maakt...
Ik heb geen baantje kunnen vinden (nog steeds bezig en solliciteer me suf) dus heb te weinig geld voor vakantie en dus (nog) geen vakantiebaantje dus eht zit er wel inquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:01 schreef webspider het volgende:
[..]
In de tussentijd komt de zomer eraan ... die ga je toch ook niet verveeld doorbrengen hoop ik
Had ik in Nederland gewoon, had ik je meegesleept.. Kop op!quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Niemand, het antwoord is ook niet specifiek op haar gericht. 20 Uitgaansgelegenheden in de buurt is leuk, maar je kan er toch maar in één tegelijk zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En wie zegt dat ze daar geen gebruik van gaat maken?
Wel goed voor je postaantal op Fok!quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:05 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb geen baantje kunnen vinden (nog steeds bezig en solliciteer me suf) dus heb te weinig geld voor vakantie en dus (nog) geen vakantiebaantje dus eht zit er wel in
of je moet schizofreen zijn met astrale projectie capabilityquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niemand, het antwoord is ook niet specifiek op haar gericht. 20 Uitgaansgelegenheden in de buurt is leuk, maar je kan er toch maar in één tegelijk zijn.
N.E.R.D.!quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
of je moet schizofreen zijn met astrale projectie capability
malloc-ze !quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:10 schreef Anthraxx het volgende:
Nou duifjes, ik ga mij weer verdiepen in Memory Management. Toedels!
Ik zoek nog een interieurverzorgster. Ik vergoed alleen de reisuren niet...quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:05 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb geen baantje kunnen vinden (nog steeds bezig en solliciteer me suf) dus heb te weinig geld voor vakantie en dus (nog) geen vakantiebaantje dus eht zit er wel in
Heb je een slaapplaats?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zoek nog een interieurverzorgster. Ik vergoed alleen de reisuren niet...
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zoek nog een interieurverzorgster. Ik vergoed alleen de reisuren niet...
Memory Management op Kernel niveau heeft geen zak met Malloc() te maken. Hooguit de implementatie van Malloc()quote:
Ja, maar in tegenstelling tot al mijn schijnbaar oneerbare voorstellen is deze opmerking wèl serieus. Derhalve is voor mijn toekomstige interieurverzorgster geen slaapplaats beschikbaar.quote:
Je zou toch zeggen dat er bij winkels of bij de boeren best wat werk te doen is .... Misschien overschat ik het aantal winkels en/of boeren bij je in de buurtquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:14 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]nee maar ff zonder dollen, deze regio is erg moeilijk om een bijbaantje te vinden, helaas...
Ik las afgelopen week dat dat in meer regio's geldt in Nederland. Komt ondermeer door aangepaste regelgeving. Exacte inhoud van het artikel weet ik niet meer, aangezien ik niet meer in de doelgroep val.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:14 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]nee maar ff zonder dollen, deze regio is erg moeilijk om een bijbaantje te vinden, helaas...
Ah, je was met de kernel aan het stoeien ... Stoei-ze dan maarquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Memory Management op Kernel niveau ....
Boeren doen het allemaal zelf wel en die zijn hier ook niet zo erg veel en de winkels, zijn ook niet veel en er zijn meer jongeren die een baantje zoeken dan baantjes en voor supermarkten etc ben je al snel te oudquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat er bij winkels of bij de boeren best wat werk te doen is .... Misschien overschat ik het aantal winkels en/of boeren bij je in de buurt
Eerder naar Utrecht gaan en dan daar een baantje zoeken een optie? Daar is volgens mij heus wel vakantiewerk!quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Boeren doen het allemaal zelf wel en die zijn hier ook niet zo erg veel en de winkels, zijn ook niet veel en er zijn meer jongeren die een baantje zoeken dan baantjes en voor supermarkten etc ben je al snel te oud
dank je...maar goed ander onderwerpquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las afgelopen week dat dat in meer regio's geldt in Nederland. Komt ondermeer door aangepaste regelgeving. Exacte inhoud van het artikel weet ik niet meer, aangezien ik niet meer in de doelgroep val.
Desondanks... [afbeelding]
Wat ga je studeren in Utrecht?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:20 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
dank je...maar goed ander onderwerp
Wat voor werk?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:20 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Iemand Intresse om voor HP te werken? We zoeken met spoed 3 Nederlanders...
Ik ben pas begin Juli klaar met alles hier, school en bijbehorende zaken (als ik slaag) en wil dan ook vanaf dan al proberen in Utrecht te komen, maar eerder dan dat is geen optie.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Eerder naar Utrecht gaan en dan daar een baantje zoeken een optie? Daar is volgens mij heus wel vakantiewerk!
chemisch ingenieur goed?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:20 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Iemand Intresse om voor HP te werken? We zoeken met spoed 3 Nederlanders...
Wat schuift het ?quote:
En niet eens over tieten gepraat!quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:22 schreef Ynske het volgende:in al die tijd dat ik weg was, niet eens t topic volgeluld
Is hier in Friesland niet nodigquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:20 schreef nixxx het volgende:
ff bij het postkantoor kijken of ze postbezorgers zoeken?
maar daar maak je niet zoveel uren mee..
Wel over pijpen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
En niet eens over tieten gepraat!![]()
We hebben collectief zitten duimen dat alles goed was/ging bij de dokter...quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:22 schreef Ynske het volgende:in al die tijd dat ik weg was, niet eens t topic volgeluld
Als je goed genoeg bent 21.500 =1800 euries..ongeveer..quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat schuift het ?
Ik werk voor een Managed Services partij in NL en ben op zoek naar ander werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |