dit is dus weer een Domino mus vermelding waard..quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Inderdaad, wel naar je fobo verwijzen maar geen out-of-bed-look erin plakken![]()
Net zeg dat je wel sexy bent..eneh..je hebt speciale hairgels die die 'out of bed look' creeren...zegt genoegquote:
Je hebt het over je hoofdhaar neem ik aanquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ga mn haar laten groeien maar dat zie je toch niet
Dat is in elk geval niet sexy.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
(of was het oren van d'r hoofd?)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Net zeg dat je wel sexy bent..eneh..je hebt speciale hairgels die die 'out of bed look' creeren...zegt genoeg
Ok, laten we nu ophouden met de pyama van Liefie_ d'r lichaam te lullen (of was het oren van d'r hoofd?)
Oren kunnen heel sexy zijnquote:
Jij leest ook wat je wil lezenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik las "Laten we ophouden met Liefie_ d'r lichaam te vullen"
Oren en hoofd zijn inderdaad alleen sexy als ze samen zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet als ze niet meer aan het hoofd zitten.
dat is iets van muziek of niet?quote:
ik weet niet wat het is, maar het klinkt viesquote:
Duinenmarsje lopen op zondag?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
heb nooit iets te doenen niemand wil iets doen
Ga mee stappen dan!quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
dat klinkt echt triestquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Het zal aan haar woonplaats liggenquote:
Ik ben ook triest in dat opzicht blijkbaarquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat klinkt echt triest
sorry dat ik t zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |