quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe oud ís die Bupa-gozer dan?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
je bent wél jong![]()
een prachtige jonge god, wel te verstaan![]()
![]()
Maar daar kun je mij dan toch alles over vertellen!quote:begin jaren 80
oh nee, die heb jij helemaal niet meegemaakt....![]()
quote:check away
Jouw opvatting van "jong" is waarschijnlijk wel een stukje anders dan die van mijquote:
Ouder dan jij, jonger dan babette zelf.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jouw opvatting van "jong" is waarschijnlijk wel een stukje anders dan die van mij.
Op FOK! denken ze haast allemaal dat ik al in de twintig zit.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik gok op een jaar of 20 en denk dat dat wel schappelijk is.
Ah.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hiep Hiep Stramien: Bupatih is eindelijk 18!
nou, om te beginnen luisteren wij naar muziek op héle grote, zwarte cd's, die je kon omdraaien!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:25 schreef Bupatih het volgende:
Maar daar kun je mij dan toch alles over vertellen!
Soort van 'Oma vertelt...'![]()
gewoon "wow lekker wijf" was ook goed geweest hoorquote:! Ik had je eigenlijk heel anders voorgesteld...hoe precies, weet ik niet, maar toch..
![]()
zoiets ja..... [kut he, dan ben ik gewoon al dértigquote:Hoi babette
Nog 4 jaartjes wachten was het toch?
![]()
Juist omdát ik zo jong ben, is het allemaal veel indrukwekkender.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, dan vind ik je helemaal niet meer indrukwekkend (dat vond ik al niet).
Die hebben wij hier nog steeds staan, oma.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, om te beginnen luisteren wij naar muziek op héle grote, zwarte cd's, die je kon omdraaien!!
ja kinderen, aan de andere kant stond óók muziek
Kreeg je dan ook een kusje van je mammie op je kapotte knie?quote:als we buitenspeelden, sprongen we rond op gekleurde ballen met een ring eromheen, de zogenaamde lolabal...en soms vielen we, dan hadden we een gat in ons knie maar dat was niet erg, want daar werden we hard van.
Wow, dat is vet kicken tof.quote:we raakten soms ook kwijt, dat was lastig, want van de mobiele telefoon had nog níemand gehoord. daarom hadden we zilveren naamplaatjes met ons adres erop... is dát niet handig?!?![]()
Meer! Meer! Meer!quote:... wordt vervolgd
Ik zeg nooit 'wijf' tegen mooie vrouwen.quote:gewoon "wow lekker wijf" was ook goed geweest hoor![]()
want ja, nu moet ik tóch weten hoe dan dus wél enzo
30?quote:zoiets ja..... [kut he, dan ben ik gewoon al dértig![]()
maar heb ik wel een jonge god van 22
]
Das het toppunt van attention whore-heid. Eerst verloven, dan ondertrouwen en dan nog eens trouwens. Doe het niet of doe het in 1 keer goed.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:34 schreef babette21 het volgende:
bijna vergetenmijn zus is vandaag geöndertrouwd
quote:
Niet dat ie super is, maar wel aardig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Hmm, die film moet ik zien.
Uma Thurman.
wie wat bewaard, heeft watquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:36 schreef Bupatih het volgende:
Die hebben wij hier nog steeds staan, oma.![]()
![]()
3/7de van de week...quote:Kreeg je dan ook een kusje van je mammie op je kapotte knie?![]()
ik heb 'm zelfs nogquote:Wow, dat is vet kicken tof.![]()
het ene jaar zat ik in de de eerste klas....quote:Meer! Meer! Meer!![]()
![]()
ik wel... niet specifiek tegen over mooie, maar gewoon over vrouwen in 't algemeenquote:Ik zeg nooit 'wijf' tegen mooie vrouwen.![]()
![]()
grijs en met een rollator??quote:En ik heb geen idéé hoe ik me jou voorstelde.!
Doeiquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Markje
en doeiwant ik ga naar huis
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |