Omdat het er niet geschikt voor is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is mij anders prima geluktWaarom zou dat niet kunnen?
Bronquote:Kan je zuivelproducten invriezen?
Ja, met name boter kan goed ingevroren worden. Het invriezen van melk en melkproducten wordt afgeraden omdat dit veelal structuur- en consistentiegebreken oplevert. Bij kazen laten de wat vettere soorten - zoals (verse) roomkaas en Kernhem - zich redelijk tot goed invriezen. Eventueel geraspt, maar altijd in een plastic verpakking.
Ik denk dat het minder smaakt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:10 schreef Stereotomy het volgende:
Dus ga je er dood aan, word je er ziek van, of smaakt het minder?
Als je er niks van merkt moet je het gewoon doen
De Boerenbond of Welkoop heeft inderdaad de Soeziemixen. Er zijn mixen waar je alleen water bij hoeft te doen, maar ook mixen waar nog gist bij moet, bijv.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:24 schreef Koningin het volgende:
Nou, ben gister nog even naar de winkel geweest en de machine gekocht
Gister gelijk geprobeerd en het is echt heel erg lekker![]()
Maar waar kan ik het beste meel gaan halen, mijn schoonzusje zei bij de Boerenbond, dan is het ook het voordeligst. Klopt dat?
Heb je een molen in de buurt? Ik weet niet of het echt goedkoper is, denk het haast niet (qua mixen dan), maar wel heel lekkerquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:24 schreef Koningin het volgende:
Maar waar kan ik het beste meel gaan halen, mijn schoonzusje zei bij de Boerenbond, dan is het ook het voordeligst. Klopt dat?
Mijn vader is molenaar (als hobby)quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je een molen in de buurt? Ik weet niet of het echt goedkoper is, denk het haast niet (qua mixen dan), maar wel heel lekker
hee grappig , ik liep ook rond die tijd daarquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Net in mijn pauze bij de Lidl (voor het eerst van mijn leven in die winkel![]()
) op Overvecht/Utrecht 2 mixen gescoord.
Zonnebloempit en Ciabatta. (mixen zijn 1.75 per pak, en per pak kan je 2 broden bakken, dus een mooie prijs)
Kreeg meteen bestellingen door van mijn collega's
Zwaai dan gewoon ff zegquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:53 schreef Ymke het volgende:
hee grappig , ik liep ook rond die tijd daar
http://www.lidl.nl/nl/hom(...)8.p.Broodbakautomaatquote:Broodbakautomaat
Geschikt voor één brood à 1250 gram
Groot LCD-display
Instelbare bruiningsgraad van de broodkorst
12 programma’s en 130 variaties
80 minuten-snelprogramma
Timer tot 14 uur en 55 min.
Warmhoudfunctie
Bakvorm met antiaanbaklaag
Incl. receptenboek
850 watt
Ja tis ook niet om af te kraken hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Hobbie, ik heb zo'n eenvoudige en het brood smaakt heerlijk hoor
*Benieuwd naar het eindresultaat is*
Als ie voor het eerst zoemt of piept, dat is ná het kneden, dan moet je ff met bebloemde vingers het kneedding eruit halen, anders wordt ie meegebakkenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:24 schreef MissHobje het volgende:
OMG dat ding wordt groot![]()
Als dat maar goed gaat.. heb basis 600 grams brood aan gehouden.
Ow Bluezz hoe lang duurt het basis programma eigenlijk.. er zat geen boekje bij etc.
(vorige machine deed er bv 3,5 a 4 uur over maar heb de indruk dat deze uiterlijk de helft duurt, klopt dat? )
en piept ie als ie klaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |