quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:19 schreef displission het volgende:
hoi ikke ben er wel hoor
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:24 schreef vamperotica het volgende:
ik ook... Een beetje
Ja heh... Dacht al dat ikde enigewasdie t anders vond ruikenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:37 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik zag dat je gereageerd had in mijn fotoboek. Heb meteen iets terug geschreven
Ben heel ff naar buiten toe, kijken hoe het staat met het weer.
Vanmiddag had het geregend en het rook lekker fris buiten na zo'n regenbui. Een lente-regenbui was het toch wel, een regenbui in de winter of herfst ruikt heel anders
Zo'n regenbui doet goedquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja heh... Dacht al dat ikde enigewasdie t anders vond ruiken
Zou willen dat ik me zo voeldequote:Op zaterdag 8 april 2006 20:46 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Zo'n regenbui doet goedVolgens mij raakt de lucht schoon door de regen, logisch ook. Water reinigt.
Ben heel ff koffie pakken
Was net ff buiten en had echt zin in een biertje om te vieren dat ik progressie aan het boeken benDat biertje komt wel weer terug ook. Een paar biertjes met mate in het weekend.
Af en toe een feestje bouwen kan geen kwaad. Nu met koffie en alcoholvrij, ook leuk en aardig. Maar een lekker koel biertje sla ik niet af nu.
Binnenkort ga ik eens wat doen weer, en in de zomer zeker een verfrissend biertje, al is het een biertje van 2 procent.
Feesten![]()
Kan het niet vaak genoeg zeggen. Feesten
Party forever![]()
Zo heet een winkel in Heerlen. Staat er met koeienletters "Party forever" op
Hou moed voor de toekomst, kijk positief naar de toekomst. Dat is de enige manier om slechte tijden te doorstaan. Tijdens mijn zwaarste tijden had ik een lichtpunt en dat was de hoop op betere tijden.quote:
Hihi... weer een vrolijk liedje....quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:49 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Hou moed voor de toekomst, kijk positief naar de toekomst. Dat is de enige manier om slechte tijden te doorstaan. Tijdens mijn zwaarste tijden had ik een lichtpunt en dat was de hoop op betere tijden.
Dat lichtpunt in het duister was ook het enige waar ik naartoe ging leven in die tijd. Helemaal geestesdood te noemen met een klein licht nog, en door richting dat licht te leven, sta ik nu in het volle lichtHet licht was klein, maar is door de jaren heen steeds groter geworden. En soms lijkt het dus een en al licht te zijn. En dan is alles ook lichter, niet alleen licht in de ogen maar ook licht in het voelen
En als het donker is, dan laat ik denkbeeldige schijnwerpers schijnen. Hier is altijd licht. En er kan nog veel meer licht erbij komen ook. Licht is er nooit genoeg
Maar het komt allemaal goed, ik zeg nu dat alles goed komt. Een zaak waar ik in geloof.
Alles komt goed
Tis een kwestie van geduld.
Rustig wachten op de dag dat alles verlicht raakt
Oh middernacht, schijn een lichie op mij
Heb ik ook gehad, ik heb ook tijden gehad dat er pure duisternis was. Maar goed, je moet vanzelf doorgaan en doorgaan en door door te gaan komt er altijd weer een moment van hoop en moed en kracht en dan komt er vanzelf weer meer licht. Ooit moet er vanzelf een moment komen van betere tijden. Hoewel je echt mensen hebt die 20 jaar in de duisternis leven, chronisch depressief. Maar die zijn zo diep gezakt in het denken, dan kom je met electro-shocks niet eens tot een betere stemming. Daar is het zo'n grote blokkade dat er niets aan te vangen valt. Zo zie je ook hoe krachtig het negatieve kan zijn. Dat je zelfs met stroom niets kunt opwekken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hihi... weer een vrolijk liedje....
Maar de lichtpuntjes zijn een beetje op....
Doe maar de groeten terugquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:55 schreef vamperotica het volgende:
En de groeten van t zoessie
Beetje wanhoop overheerst hier op t moment....quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:59 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, ik heb ook tijden gehad dat er pure duisternis was. Maar goed, je moet vanzelf doorgaan en doorgaan en door door te gaan komt er altijd weer een moment van hoop en moed en kracht en dan komt er vanzelf weer meer licht. Ooit moet er vanzelf een moment komen van betere tijden. Hoewel je echt mensen hebt die 20 jaar in de duisternis leven, chronisch depressief. Maar die zijn zo diep gezakt in het denken, dan kom je met electro-shocks niet eens tot een betere stemming. Daar is het zo'n grote blokkade dat er niets aan te vangen valt. Zo zie je ook hoe krachtig het negatieve kan zijn. Dat je zelfs met stroom niets kunt opwekken.
En als er dan meer licht is, dan ga ik dus verder gebruik maken van het licht. Dan probeer ik te werken als er licht is.
Maar soms, soms zijn er nog inzinkingen. Maar dat is een kwestie van springen. Zodra ik een inzinking doe opmerken, dan handel ik direct. Meteen toeslaan bij iedere kleine inzinking.
Maar goed het gaat om jou nu, het licht is er niet. Slapen kan helpen, rusten ook. Relaxen en proberen dingen van je af te laten stromen. Als je zware last hebt te dragen dan kun je soms maar het beste eens alles van je afgooien. En hoe dat moet, dat weet je zelf het beste als het goed is.
Ik kan niet voor jou voelen en kan ook niet uitleggen hoe ik het deed. Tijd nemen tijdens zware tijden. Als het te zwaar was moest ik wel tijd nemen. En soms was het 1 jaar dat ik tijd nodig had. 1 jaar in de duisternis geleefd ongeveer. Dat was de zwaarste depressie hier. Ook opgeslotenheid en nog meer.
Ik gooi het dan maar eruit, omdat het tevens goed is voor mezelf om eens goed naar die depressie te kijken.
De geslotenheid en het circel-denken was misschien nog het ergste. Heb gelezen dat jij ook gesloten bent, opgesloten. Dan denk ik dat het een zaak is van doorbreken, door de circel breken ook wel.
Owww, ik dacht geslotenheid te hebben gelezenquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Beetje wanhoop overheerst hier op t moment....
Auto is gister dood gegaan, ik heb ( nog) geen fiets en geen idee hoe ik alles moet gaan bolwerken....
Hij wil rust, maar wel mee naar de verloskundige en bij de bevalling zijn enzo...
Het is ook niet je real life, je real life is pas wanneer je kunt zeggen dat je ultiem genot en het ultieme geluk gevonden heb.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef vamperotica het volgende:
Dan hoop ik ff niet dat dit mijn real life is!!
hahaha
Als t goed is ergens eind juniquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:36 schreef Sight_key het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat het kind komt?
Ik heb ook een buikje, maar met hele andere inhoudTis meer spek hier nog een beetje.
Denk dat ik morgen weer met dromenvanger verder ga. Het streepje tussen sight en key bevalt me niet
Kijken wat ik doe.
Nog ff doorbijten dusquote:
Nils eigenlijkquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:39 schreef Sight_key het volgende:
[afbeelding]
Als je hem ziet...wat denk je dan???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |