abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36774742
ik ook... Een beetje
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_36775100
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:19 schreef displission het volgende:
hoi ikke ben er wel hoor

Hoe is het met je??

Het is de laatste tijd rustig hier, maar dat kan komen door rustigheid ook Rustig in ouwehoer bedoel ik dus. In mijn hoofd is het niet rustig helemaal, toch wel rustig maar daarboven stroomt een waterval

Ik ben even wat vaart aan het zetten. Muziek erbij en dan proberen zonder te denken bezig te zijn. Het denken uitschakelen dus
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36775146
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:24 schreef vamperotica het volgende:
ik ook... Een beetje

Ik zag dat je gereageerd had in mijn fotoboek. Heb meteen iets terug geschreven

Ben heel ff naar buiten toe, kijken hoe het staat met het weer.

Vanmiddag had het geregend en het rook lekker fris buiten na zo'n regenbui. Een lente-regenbui was het toch wel, een regenbui in de winter of herfst ruikt heel anders
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36775232
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:37 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Ik zag dat je gereageerd had in mijn fotoboek. Heb meteen iets terug geschreven

Ben heel ff naar buiten toe, kijken hoe het staat met het weer.

Vanmiddag had het geregend en het rook lekker fris buiten na zo'n regenbui. Een lente-regenbui was het toch wel, een regenbui in de winter of herfst ruikt heel anders
Ja heh... Dacht al dat ikde enigewasdie t anders vond ruiken
pi_36775429
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:40 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja heh... Dacht al dat ikde enigewasdie t anders vond ruiken
Zo'n regenbui doet goed Volgens mij raakt de lucht schoon door de regen, logisch ook. Water reinigt.

Ben heel ff koffie pakken

Was net ff buiten en had echt zin in een biertje om te vieren dat ik progressie aan het boeken ben Dat biertje komt wel weer terug ook. Een paar biertjes met mate in het weekend.

Af en toe een feestje bouwen kan geen kwaad. Nu met koffie en alcoholvrij, ook leuk en aardig. Maar een lekker koel biertje sla ik niet af nu.

Binnenkort ga ik eens wat doen weer, en in de zomer zeker een verfrissend biertje, al is het een biertje van 2 procent.

Feesten

Kan het niet vaak genoeg zeggen. Feesten

Party forever

Zo heet een winkel in Heerlen. Staat er met koeienletters "Party forever" op

Feest in mijn hoofd is het al, nu nog een groter feest in het echt

Het lijkt wel carnaval hier

Alleen anders
pi_36775474
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:46 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Zo'n regenbui doet goed Volgens mij raakt de lucht schoon door de regen, logisch ook. Water reinigt.

Ben heel ff koffie pakken

Was net ff buiten en had echt zin in een biertje om te vieren dat ik progressie aan het boeken ben Dat biertje komt wel weer terug ook. Een paar biertjes met mate in het weekend.

Af en toe een feestje bouwen kan geen kwaad. Nu met koffie en alcoholvrij, ook leuk en aardig. Maar een lekker koel biertje sla ik niet af nu.

Binnenkort ga ik eens wat doen weer, en in de zomer zeker een verfrissend biertje, al is het een biertje van 2 procent.

Feesten

Kan het niet vaak genoeg zeggen. Feesten

Party forever

Zo heet een winkel in Heerlen. Staat er met koeienletters "Party forever" op
Zou willen dat ik me zo voelde
pi_36775554
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:47 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Zou willen dat ik me zo voelde
Hou moed voor de toekomst, kijk positief naar de toekomst. Dat is de enige manier om slechte tijden te doorstaan. Tijdens mijn zwaarste tijden had ik een lichtpunt en dat was de hoop op betere tijden.

Dat lichtpunt in het duister was ook het enige waar ik naartoe ging leven in die tijd. Helemaal geestesdood te noemen met een klein licht nog, en door richting dat licht te leven, sta ik nu in het volle licht Het licht was klein, maar is door de jaren heen steeds groter geworden. En soms lijkt het dus een en al licht te zijn. En dan is alles ook lichter, niet alleen licht in de ogen maar ook licht in het voelen

En als het donker is, dan laat ik denkbeeldige schijnwerpers schijnen. Hier is altijd licht. En er kan nog veel meer licht erbij komen ook. Licht is er nooit genoeg

Maar het komt allemaal goed, ik zeg nu dat alles goed komt. Een zaak waar ik in geloof.

Alles komt goed

Tis een kwestie van geduld.

Rustig wachten op de dag dat alles verlicht raakt

Oh middernacht, schijn een lichie op mij
pi_36775703
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:49 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Hou moed voor de toekomst, kijk positief naar de toekomst. Dat is de enige manier om slechte tijden te doorstaan. Tijdens mijn zwaarste tijden had ik een lichtpunt en dat was de hoop op betere tijden.

Dat lichtpunt in het duister was ook het enige waar ik naartoe ging leven in die tijd. Helemaal geestesdood te noemen met een klein licht nog, en door richting dat licht te leven, sta ik nu in het volle licht Het licht was klein, maar is door de jaren heen steeds groter geworden. En soms lijkt het dus een en al licht te zijn. En dan is alles ook lichter, niet alleen licht in de ogen maar ook licht in het voelen

En als het donker is, dan laat ik denkbeeldige schijnwerpers schijnen. Hier is altijd licht. En er kan nog veel meer licht erbij komen ook. Licht is er nooit genoeg

Maar het komt allemaal goed, ik zeg nu dat alles goed komt. Een zaak waar ik in geloof.

Alles komt goed

Tis een kwestie van geduld.

Rustig wachten op de dag dat alles verlicht raakt

Oh middernacht, schijn een lichie op mij
Hihi... weer een vrolijk liedje....

Maar de lichtpuntjes zijn een beetje op....
pi_36775748
En de groeten van t zoessie
pi_36775874
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:54 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hihi... weer een vrolijk liedje....

Maar de lichtpuntjes zijn een beetje op....
Heb ik ook gehad, ik heb ook tijden gehad dat er pure duisternis was. Maar goed, je moet vanzelf doorgaan en doorgaan en door door te gaan komt er altijd weer een moment van hoop en moed en kracht en dan komt er vanzelf weer meer licht. Ooit moet er vanzelf een moment komen van betere tijden. Hoewel je echt mensen hebt die 20 jaar in de duisternis leven, chronisch depressief. Maar die zijn zo diep gezakt in het denken, dan kom je met electro-shocks niet eens tot een betere stemming. Daar is het zo'n grote blokkade dat er niets aan te vangen valt. Zo zie je ook hoe krachtig het negatieve kan zijn. Dat je zelfs met stroom niets kunt opwekken.

En als er dan meer licht is, dan ga ik dus verder gebruik maken van het licht. Dan probeer ik te werken als er licht is.

Maar soms, soms zijn er nog inzinkingen. Maar dat is een kwestie van springen. Zodra ik een inzinking doe opmerken, dan handel ik direct. Meteen toeslaan bij iedere kleine inzinking.

Maar goed het gaat om jou nu, het licht is er niet. Slapen kan helpen, rusten ook. Relaxen en proberen dingen van je af te laten stromen. Als je zware last hebt te dragen dan kun je soms maar het beste eens alles van je afgooien. En hoe dat moet, dat weet je zelf het beste als het goed is.

Ik kan niet voor jou voelen en kan ook niet uitleggen hoe ik het deed. Tijd nemen tijdens zware tijden. Als het te zwaar was moest ik wel tijd nemen. En soms was het 1 jaar dat ik tijd nodig had. 1 jaar in de duisternis geleefd ongeveer. Dat was de zwaarste depressie hier. Ook opgeslotenheid en nog meer.

Ik gooi het dan maar eruit, omdat het tevens goed is voor mezelf om eens goed naar die depressie te kijken.

De geslotenheid en het circel-denken was misschien nog het ergste. Heb gelezen dat jij ook gesloten bent, opgesloten. Dan denk ik dat het een zaak is van doorbreken, door de circel breken ook wel.
pi_36775889
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:55 schreef vamperotica het volgende:
En de groeten van t zoessie
Doe maar de groeten terug

En wens maar een prettige avond en het grootste feest en plezier
pi_36776018
Over opgeslotenheid en vrijheid. Ik kan je 1 ding zeggen nu. Zodra je bent doorgebroken door de spiraal en de circel, dan is het echt alsof je kunt vliegen. Ik geloof ook heilig erin dat vliegen echt mogelijk is. Dus niet alleen vliegen in gedachtes maar echt in de lucht. En ook dat heeft te maken met barrieres doorbreken. Alles afbreken dat staat voor belemmering. Deuren openen ook

Het gaat ook om die grens te doorbreken, de grens van het voelen en denken volgens mij. De belemmering doorbreken die al het mooie doet weerhouden. De deur openen, het slot eraf halen. En de sleutel van dat slot heeft ieder mens zelf in bezit. Ik bedoel dus ook de sleutel tot geluk. De sleutel tot succes ook, maar geluk is belangrijker dan succes.

En dan op mezelf toegepast. Ik denk dat ik nog veel kan betekenen voor van alles en nog wat, als ik nog verder de begrenzingen uit het voelen en denken haal, is alles mogelijk hier

Maar het is echt een kwestie van door barrieres gaan. Dwars door alle barrieres heen stormen.

En dan mag je best geweld gebruiken.

Even roken weer Even tot adem komen, roken is nog nodig omdat ik soms stoom moet afblazen nog. Stoppen met roken komt nog wel zodra ik klaar ben met alles. Nu span ik me nog veel in en dan is het wel eens prettig om helemaal bij te komen.

Vandaar had ik nu ook zin in een lekker koel pilsje. Gewoon mezelf eens belonen dat ik goed bezig ben. Ben goed bezig, al zeg ik het zelf. Mezelf eens een compliment geven kan geen kwaad

Heb rave opstaan nu. Heerlijke muziek om op te typen en te schrijven en te "denken". Dan gaat het vanzelf dus.

Nu ff roken

En dan weer terug. En dan ga ik nog even door totdat ik moe word.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sight_key op 08-04-2006 21:08:52 ]
pi_36776183
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:59 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad, ik heb ook tijden gehad dat er pure duisternis was. Maar goed, je moet vanzelf doorgaan en doorgaan en door door te gaan komt er altijd weer een moment van hoop en moed en kracht en dan komt er vanzelf weer meer licht. Ooit moet er vanzelf een moment komen van betere tijden. Hoewel je echt mensen hebt die 20 jaar in de duisternis leven, chronisch depressief. Maar die zijn zo diep gezakt in het denken, dan kom je met electro-shocks niet eens tot een betere stemming. Daar is het zo'n grote blokkade dat er niets aan te vangen valt. Zo zie je ook hoe krachtig het negatieve kan zijn. Dat je zelfs met stroom niets kunt opwekken.

En als er dan meer licht is, dan ga ik dus verder gebruik maken van het licht. Dan probeer ik te werken als er licht is.

Maar soms, soms zijn er nog inzinkingen. Maar dat is een kwestie van springen. Zodra ik een inzinking doe opmerken, dan handel ik direct. Meteen toeslaan bij iedere kleine inzinking.

Maar goed het gaat om jou nu, het licht is er niet. Slapen kan helpen, rusten ook. Relaxen en proberen dingen van je af te laten stromen. Als je zware last hebt te dragen dan kun je soms maar het beste eens alles van je afgooien. En hoe dat moet, dat weet je zelf het beste als het goed is.

Ik kan niet voor jou voelen en kan ook niet uitleggen hoe ik het deed. Tijd nemen tijdens zware tijden. Als het te zwaar was moest ik wel tijd nemen. En soms was het 1 jaar dat ik tijd nodig had. 1 jaar in de duisternis geleefd ongeveer. Dat was de zwaarste depressie hier. Ook opgeslotenheid en nog meer.

Ik gooi het dan maar eruit, omdat het tevens goed is voor mezelf om eens goed naar die depressie te kijken.

De geslotenheid en het circel-denken was misschien nog het ergste. Heb gelezen dat jij ook gesloten bent, opgesloten. Dan denk ik dat het een zaak is van doorbreken, door de circel breken ook wel.
Beetje wanhoop overheerst hier op t moment....
Auto is gister dood gegaan, ik heb ( nog) geen fiets en geen idee hoe ik alles moet gaan bolwerken....
Hij wil rust, maar wel mee naar de verloskundige en bij de bevalling zijn enzo...
pi_36776544
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:09 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Beetje wanhoop overheerst hier op t moment....
Auto is gister dood gegaan, ik heb ( nog) geen fiets en geen idee hoe ik alles moet gaan bolwerken....
Hij wil rust, maar wel mee naar de verloskundige en bij de bevalling zijn enzo...
Owww, ik dacht geslotenheid te hebben gelezen Maar goed kan dat fout hebben gelezen.

Over die fiets en die auto en dat is dus weer geldproblemen, daar moet ook een oplossing voor zijn maar goed, je moet net weten hoe je financieel de zaken moet regelen. Lotto winnen jah, maar dan moet je ff 6 goed invullen. Niet moeilijk maar het kost ff tijd om de 6 juiste te vinden. Had ik 6 goed dan gaf ik je die auto wel, een splinter-nieuwe, woensdag en zaterdag duitse lotto, zaterdag Nederlandse lotto en dan kan ik ieder land lotto invullen nog Ik ga toch iedere week 6 goed invullen nog En vervolgens de beurs op en eigen bedrijven beginnen.

Relatie-problemen zijn om uit te praten denk ik. En alles valt uit te praten denk ik ook.

Ik ga nog heel ff door om deze etappe goed af te ronden, ik zie de dagen als etappes en het is van belang dat ik de etappe goed doe finishen voordat ik de pc uitzet.

Dus ik zet nog een versnelling hoger

Als ik zeg dat ik iedere week 6 goed invul dan meen ik dat. Ik zei het tegen mijn vader nog van dat onze naam bovenaan komt te staan in quote 500. Quote 500 is toch de rijkste mensen van de wereld of van Nederland?

In ieder geval kom ik bovenaan de lijst te staan nog En niet zomaar bovenaan, met grote voorsprong met kop en schouders boven de nummer 2 uit

Moet bijna een traantje laten van vreugde

Heb nu een lekker nummer opstaan. Een soort techno en dan vragen ze steeds van ' Is this the real life'.
pi_36776684
Dan hoop ik ff niet dat dit mijn real life is!!
hahaha
pi_36776724
Mijn wereld veranderd dus iedere dag, ook kleuren vang ik op alsof het een andere wereld is. Het is een nieuwe verse wereld. Het is een duidelijke wereld. Het is een heldere wereld. Het is een wereld met meer kleur en gevoel. Het is een wereld die meer in leven is ook.

En dat gun ik dus iedereen toe. Want dit is het echte leven. Nog niet 100 procent het echte leven, er valt nog wat te sleutelen maar oud op nieuw dit jaar hoop ik de laatste loodjes af te leggen
pi_36776780
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef vamperotica het volgende:
Dan hoop ik ff niet dat dit mijn real life is!!
hahaha
Het is ook niet je real life, je real life is pas wanneer je kunt zeggen dat je ultiem genot en het ultieme geluk gevonden heb.

Wanneer je weet dat het goed is allemaal.

En dat het goed is, dat weet je gewoon. Dat ervaar je en daar valt niet over na te denken. Dat is een besef dat naar voren komt.

Ik heb soms echt dat ik een traantje moet wegpinken van vreugde dat mijn gevecht over is

En dan ben ik een watje op dit gebied. Als het gaat om gelukkig zijn ben ik gevoelig omdat geluk eenmaal het belangrijkste is in mijn leven

Ik denk dat iedereen een real life gaat krijgen nog, dus dat iedereen ultiem gelukkig gaat worden.

Het geluk zal van boven naar onderen gaan vallen nog. Wie weet spelen toch Goden mee in dit verhaal. Goden die staan voor geluk. Goden die geluk vermenigvuldigen ook. En die geluk willen zien overal.
  zaterdag 8 april 2006 @ 21:31:22 #118
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_36776809
goed vampje thx for asking gegroet dv..ik ga vanavond lekker de stad in
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_36776833
Ik blijf weer eens thuis vandaag, heb ook zin om eens te feesten maar dat komt nog wel een keer. Tijd genoeg, eerst maar eens een echt leven installeren nog. Nog ff, nog ff. Nog ff. Nog ff.

Nog ff doorzetten

Vermaak me hier ook wel, zolang het gevoel in orde is dan is het goed. En zo kan ik deze dag nog ff beter afsluiten. De puntjes verder op de " i " zetten ook.

Ben ook nog steeds bezig met vluchten. En of ik bovenaan de quote 500 wil staan, dat is misschien niet eens nodig. Maar een keer zwemmen in het geld lijkt me wel eens een aangename verrassing ook.

Kopen wat ik zie. Kopen wat ik wil

En dan hoef ik geen miljarden. Ben al tevreden met een vlucht-route en computer

En een goed bed, en ogen die gelaserd zijn.

De rest mogen de arme landen hebben
pi_36776907
Ben gister even weg geweest, n uurtje hooguit..
Zou willen dat ik die buik metinhoud ff af kon doen enme eens helemaal uitkon leven
pi_36776936
Hoe lang duurt het nog voordat het kind komt?

Ik heb ook een buikje, maar met hele andere inhoud Tis meer spek hier nog een beetje.

Denk dat ik morgen weer met dromenvanger verder ga. Het streepje tussen sight en key bevalt me niet

Kijken wat ik doe.

pi_36776973
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:36 schreef Sight_key het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat het kind komt?

Ik heb ook een buikje, maar met hele andere inhoud Tis meer spek hier nog een beetje.

Denk dat ik morgen weer met dromenvanger verder ga. Het streepje tussen sight en key bevalt me niet

Kijken wat ik doe.

Als t goed is ergens eind juni
pi_36777020

Als je hem ziet...wat denk je dan???

Ik vind hem best een eng mannetje

Een beetje evil ook. Maar goed, smaak heeft hij niet. Slechte smaak heeft die man.
pi_36777035
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:38 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Als t goed is ergens eind juni
Nog ff doorbijten dus

En dan kun je weer vrij lopen. Volgens mij is dat toch een flink gewicht dat je moet meeslepen of niet?

Een bowlingbal of zwaarder of lichter?
pi_36777050
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:39 schreef Sight_key het volgende:
[afbeelding]

Als je hem ziet...wat denk je dan???
Nils eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: