abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36758847
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:16 schreef newsman het volgende:
Goedenavond, nog al stil hier
Is het de laatste tijd meestal 's avonds.

Blijkbaar hebben we allemaal een leven buiten fok

Goeiemorgen allemaal.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_36758928
Ik heb ook een leven ja

Ik ben even gekke bewegingen aan het maken op cypress hill, heb al de lamellen dicht gemaakt voor het geval dat mensen naar binnen kijken

Goed humeur nu al....dag kan al niet meer stuk.

Koffie is klaar, 2e pot.... dus daar gaat ie weer

Geen dromen gehad, in ieder geval niets kunnen herinneren ervan
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36758939
Mijn koffie-leut en filosofie topic heeft precies 66 reacties en 666 views

Cypress Hill - Insane in the brain

Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36759054
Mijn picknicktafel en bistrosetje hebben gister allebei 2 lagen verf gehad in de basiskleuren. (oranje en zwart). Nu regent het dus kan ik buiten niet aan de slag, helaas. Maar.... de bistroset staat al binnen en ik ga hem nu decoreren.
Als het straks droog is kan ik buiten weer verder.
En anders pak ik binnen wel een plafonnetje mee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36759129
Veel plezier alvast

Hier is het zonnig en droog

Oranje en zwart is een mooie combinatie
pi_36759437
Ik heb trouwens ook zin om te schilderen nu Echt zin in. Ik heb iets anders nodig in het leven, schrijven als vorm van expressie begint soms te vervelen en ik kom niet verder erin. Ik moet ergens een andere weg vinden om door te gaan met waar ik mee bezig ben.

Soms zit ik echt vast en dan moet ik echt verder zoeken en soms vind ik niet wat ik nodig heb, of zoek ik te hard?

Misschien is het zoeken niet okey, misschien werkt het zoeken averechts. Dat ik juist niet zo hard moet zoeken. Dat het zoeken zorgt dat ik niet kan vinden.

Heb het zoeken ff uitgeschakeld, ik doe dat meteen als ik iets opmerk wat ik fout doe. En het helpt meteen. Het zoeken zorgt voor een belemmering hier, ik weet het ik voel het. Ik moet zoeken uitschakelen. Zomaar zonder denken bezig zijn dus. Helemaal niet denken. Denken is fout. Denken is erg fout.

Denken is fout okay
pi_36759563
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 09:33 schreef Sight_key het volgende:
Veel plezier alvast

Hier is het zonnig en droog

Oranje en zwart is een mooie combinatie
Ik moet toch nog een potje verf erbij halen. Zal me es zonnig aankleden en dan moet het hier ook wel zonnig en droog worden. Gister hielp het
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36760491
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 10:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik moet toch nog een potje verf erbij halen. Zal me es zonnig aankleden en dan moet het hier ook wel zonnig en droog worden. Gister hielp het
Hopelijk wordt het erg zonnig daar bij jou

Hier is het een stralend blauwe hemel. Keistrakke hemel

Als de hemel strak-blauw is, dan weet ik dat het goed zit Dat voelt echt fijn, als ik dan omhoog kijk en het is zo strakker als strak en tevens blauw zonder bewolking. Dan is het goed

Heb net even een paar berichten geschreven in het filosofie topic, ik ben weer wat verder gekomen en heb weer rust gevonden en kan weer verder. Ik kom steeds dichter in de kern van mezelf te zitten. Alsof ik echt naar mezelf ga nu. Een sterke identiteit ook wel. Totaal geen onzekerheid.

En dan doet zo'n strak blauwe hemel bijdragen aan die eigen identiteit De helderheid van zo'n hemel doet goed. En als er dan zo'n felle zon staat dan is het picture perfect En kan mijn dag niet meer stuk.

Het leven is een spel dus. Daar ben ik nu dus weer achter gekomen, ik wist dat al langer maar ik ga nu verder met het spel

Hopelijk wordt het mooi weer overal. En de lente mag wat mij betreft echt gaan beginnen nu.

Ik vind spelen leuk, en het leven is een spel. Alleen wil ik het spel beter onder de knie krijgen. Soms weet ik niet hoe ik verder moet binnen het spel. Daarom ook dat schilderen en ik ga de tuin maar eens helemaal doen snel. Het spel is niet alleen internet maar het spel heeft met alles te maken. Iedere vorm van hobby en handeling heeft te maken met het spel.

Het spel werkt door, 24/7. 24/7 gaat het spel door. Zelfs tijdens het slapen wordt er gespeeld.

Ik wil op hoger niveau gaan spelen, hoge competitie spelen ook

pi_36760576
De omgeving valt soms ook op de plek, het valt soms op de plek

JOZEF MARIA CHRISTUS!!!

Het valt soms op de plek

En als het op de plek valt, dan valt het op de plek Het is een moment van verstandsverbijstering als het op de plek valt. Zo'n ja-moment. Daar is een naam voor bedacht. Een ja-moment. Alsof er een lichtje gaat branden ergens

En dan ben ik in een winning mood.

Nokwanda, veel plezier met schilderen alvast!!!

Ik ga vandaag niet zoeken maar vinden denk ik, ik blijf wederom tot 00:00 online. 00:00 is het maximum en een mooie tijd om richting het nest te gaan. Er valt nog veel te vinden

Zometeen ff sigaret roken en buiten cijferen weer. Ik zal iets moeten vinden.

Maar het hoeft niet Ik bedoel, het mag, maar moet niet. Alles mag en niets moet

Rust!!!!

Peace and harmony!!!

Balance!!!!

pi_36760974
Brazos

Daronkras

Brazorius drazos frantos ladosium

Het is stil in mij, ik heb nergens woorden voor

Waar zijn al die mensen gebleven???? Iedereen weg van het venster?

Koos Alberts staat op nu. Met eenmaal kom jij terug

Kermis-muziek

Wie is beter, de duivel of Jezus? Jezus, die het brood brak in 2. Mensen mensen mensen. Wat is een duivels plan

Rita Hovink - Laat me alleen

Passion of the Christ. Was trouwens een bagger-film Maar goed, Mel Gibson is ook streng Katholiek met zijn eigen gebouwde kerk

Katholiek of Scientology church, een pot nat

Tot dusverre mijn geschreeuw in de ruimte

Wat moet ik van die foto denken???? Dat is toch bagger? Pure ellende

Even serieus nu, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ben nu grappen aan het maken maar het is ff serieus. Wat moet je ervan denken als daar zo'n zielig mens hangt aan een kruis? Moet je medelijden tonen???

[ Bericht 18% gewijzigd door Sight_key op 08-04-2006 11:37:17 ]
pi_36761342
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_36761386
Good morning lieve Vamperotica

Alles okey met onze allerliefste ?

Ik ben bezig met het Christendom, kan vreemd klinken maar ik vind het onzin. Ik neem het ook ff op de hak via mijn sig.

Heee jij daar, hang je lekker aan dat kruis

Kan nog meer op de hak nemen en erbij zetten En nu die handjes de lucht in!!!!!

Passion of the Christ. Tja, wat moet je daarvan denken. Jezus was een heilige en wilde de wereld veranderen en deed alsof hij de uitverkorene was ook. Beetje arrogant was hij ook kreeg ik het idee. De bijbel is ook een en al arrogantie.

Ik kan op mijn woorden terug komen nog. Maar als ik nu zeg dat Jezus een arrogante lul was dan zeg ik dat. En dat heet vrijheid van meningsuiting en vrijheid van denken. Misschien krijg ik nog een ander beeld van Jezus maar goed, wat heeft die man uberhaupt betekend? Hij wilde de mensheid bekeren en in hem laten geloven, maar goed. Wat nog meer, de bijbel zal ik vast en zeker nog eens lezen maar ik ga echt niet zeggen dat ik erin ga geloven.

Heb nu de neiging om de duivel te aanbidden

En dan krijg ik echt geen ongeluk, wie weet betekend dat juist nieuwe mogelijkheden. Dat ik me actief moet richten op Satan ook wel. Zonder dat ik in een zwart pak ga lopen of make-up ga opdoen zoals Marilyn Manson. Ik blijf gewoon wit dragen als ik wil.

Het gaat me op het spel en vooruitgang. En wie weet is de duivel ook maar een verzinsel. Kan allemaal. zolang ik me maar goed voel en vooruit kom in het spel. Het spel is heilig voor mij. Het spel is echt heilig of duivels of wat dan ook.

Het gaat me alleen om het spel. Daar richt ik me helemaal op. Alles gaat om het spel dus. Het spel dat gespeeld moet worden op alle mogelijke vlakken

[ Bericht 17% gewijzigd door Sight_key op 08-04-2006 11:51:39 ]
pi_36762747
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:45 schreef Sight_key het volgende:
Good morning lieve Vamperotica

Alles okey met onze allerliefste ?

Ik ben bezig met het Christendom, kan vreemd klinken maar ik vind het onzin. Ik neem het ook ff op de hak via mijn sig.

Heee jij daar, hang je lekker aan dat kruis

Kan nog meer op de hak nemen en erbij zetten En nu die handjes de lucht in!!!!!

Passion of the Christ. Tja, wat moet je daarvan denken. Jezus was een heilige en wilde de wereld veranderen en deed alsof hij de uitverkorene was ook. Beetje arrogant was hij ook kreeg ik het idee. De bijbel is ook een en al arrogantie.

Ik kan op mijn woorden terug komen nog. Maar als ik nu zeg dat Jezus een arrogante lul was dan zeg ik dat. En dat heet vrijheid van meningsuiting en vrijheid van denken. Misschien krijg ik nog een ander beeld van Jezus maar goed, wat heeft die man uberhaupt betekend? Hij wilde de mensheid bekeren en in hem laten geloven, maar goed. Wat nog meer, de bijbel zal ik vast en zeker nog eens lezen maar ik ga echt niet zeggen dat ik erin ga geloven.

Heb nu de neiging om de duivel te aanbidden

En dan krijg ik echt geen ongeluk, wie weet betekend dat juist nieuwe mogelijkheden. Dat ik me actief moet richten op Satan ook wel. Zonder dat ik in een zwart pak ga lopen of make-up ga opdoen zoals Marilyn Manson. Ik blijf gewoon wit dragen als ik wil.

Het gaat me op het spel en vooruitgang. En wie weet is de duivel ook maar een verzinsel. Kan allemaal. zolang ik me maar goed voel en vooruit kom in het spel. Het spel is heilig voor mij. Het spel is echt heilig of duivels of wat dan ook.

Het gaat me alleen om het spel. Daar richt ik me helemaal op. Alles gaat om het spel dus. Het spel dat gespeeld moet worden op alle mogelijke vlakken
Tja.... Voor zover ik weet hebik m nooit persoonlijk gekend... (of ik kan het me iig niet herinneren!)

En de bijbel heeft ie ook niet zelf geschreven....

Ik weet wel dat er net als in zoveel andere geloven veel verkeerde (om het ff zacht uit te drukken) dingen gebeurd zijn uit naam van god......( allah en wie dan ook...)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_36764197
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:38 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Tja.... Voor zover ik weet hebik m nooit persoonlijk gekend... (of ik kan het me iig niet herinneren!)

En de bijbel heeft ie ook niet zelf geschreven....

Ik weet wel dat er net als in zoveel andere geloven veel verkeerde (om het ff zacht uit te drukken) dingen gebeurd zijn uit naam van god......( allah en wie dan ook...)
Ik ben mijn ziel aan het verkopen aan de duivel. En ik weet dat het goed is. Ik heb mijn ziel niet nodig dus ik verkoop mijn ziel dus. Ik zal zeker kunnen schrijven nog en schilderen en ik zal zeker geld gaan verdienen. Erg veel geld om ook veel te doen voor anderen.

Ik ga mijn ziel verkopen en ik zal een contract gaan afsluiten nog. Ik zal mijn handtekening gaan zetten onder een arbeids-overeenkomst met de enige ware duivel.

En dan zal het weer vanzelf beter worden en nog meer. Alles zal veranderen in positieve zin en ik ga de duivel helpen daarmee

Soms denk ik dat ik zelf de duivel ben maar ik ben gewoon onder dienst van hem. Of niet? Ik heb vaker gedacht dat ik een connectie had met Satan maar ik weet het soms ook niet allemaal.

In ieder geval gaat het beter alleen kan het nog beter. Er valt nog veel te doen ook.

Ben sterk, maar niet sterk genoeg. Ik ben krachtig maar niet krachtig genoeg. Het schrijven zorgt voor kracht maar ik moet krachtiger worden. Zoals ik vaak zeg, ik moet een beest worden.

Gezien mijn verleden en de afgelopen 6 jaar, kan ik gewoon concluderen dat ik de duivel ben. En dat is niet geschreven omdat ik zieke gedachtes heb. Ik geloof daar dus echt in.

Maar het is niet zeker, ik moet zoeken en voelen en kijken hoe het zit. Ik schrijf dus alles op, als ik nu zeg dat ik de duivel ben dan doe ik dat. De gevallen engel ook wel. Zo ervaarde ik het ook in 2000. Dat ik gevallen ben. In ieder geval is er wat in mij gekomen dat van boven naar beneden kwam.

En ik ga verder nu, ik ben op dreef maar ga heel even rusten buiten met muziek.

Een verdere uitgang vinden.

Ik heb Jezus misschien wel gekend, ik heb in dromen een keer gehad dat ik een duidelijk visioen had dat hij gekruisigd werd en ik stond te kijken. Ik zag de kruisiging alsof het echt gebeurt was.

En dan zie ik Passion of the Christ en dan zie ik ook de duivel in die film lopen de hele tijd, de duivel die toekijkt.

Soms weet ik veel meer, soms weet ik echt wie ik ben En ik ben dus echt niet gek
pi_36764570
Hebben jullie dat nooit?

Dat je even spontaan naar buiten loopt, en dan gaat de zon spontaan schijnen als je buiten staat. Alsof de zon weet dat je naar buiten loopt.

Rolling stones - sympathy for the devil lyrics

Please allow me to introduce myself
I’m a man of wealth and taste
I’ve been around for a long, long year
Stole many a man’s soul and faith
And I was ’round when jesus christ
Had his moment of doubt and pain
Made damn sure that pilate
Washed his hands and sealed his fate
Pleased to meet you
Hope you guess my name
But what’s puzzling you
Is the nature of my game
I stuck around st. petersburg
When I saw it was a time for a change
Killed the czar and his ministers
Anastasia screamed in vain
I rode a tank
Held a general’s rank
When the blitzkrieg raged
And the bodies stank
Pleased to meet you
Hope you guess my name, oh yeah
Ah, what’s puzzling you
Is the nature of my game, oh yeah
I watched with glee
While your kings and queens
Fought for ten decades
For the gods they made
I shouted out,
Who killed the kennedys?
When after all
It was you and me
Let me please introduce myself
I’m a man of wealth and taste
And I laid traps for troubadours
Who get killed before they reached bombay
Pleased to meet you
Hope you guessed my name, oh yeah
But what’s puzzling you
Is the nature of my game, oh yeah, get down, baby
Pleased to meet you
Hope you guessed my name, oh yeah
But what’s confusing you
Is just the nature of my game
Just as every cop is a criminal
And all the sinners saints
As heads is tails
Just call me lucifer
’cause I’m in need of some restraint
So if you meet me
Have some courtesy
Have some sympathy, and some taste
Use all your well-learned politesse
Or I’ll lay your soul to waste, um yeah
Pleased to meet you
Hope you guessed my name, um yeah
But what’s puzzling you
Is the nature of my game, um mean it, get down
Woo, who
Oh yeah, get on down
Oh yeah
Oh yeah!
Tell me baby, what’s my name
Tell me honey, can ya guess my name
Tell me baby, what’s my name
I tell you one time, you’re to blame
Ooo, who
Ooo, who
Ooo, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Oh, yeah
What’s me name
Tell me, baby, what’s my name
Tell me, sweetie, what’s my name
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Oh, yeah

[ Bericht 42% gewijzigd door Sight_key op 08-04-2006 13:52:02 ]
pi_36767339
Weer een gebruiker op de plek gewezen

Iedere user die mij denkt de les te kunnen lezen die wijs ik de hoek in, die krijgt straf en komt geen stap in mijn domein. That's the way of acting, niet alleen hier maar overal.

Denken ze te mogen oordelen over mij, niets ervan. Ze hebben geen rechten tot oordelen, ook niet richting andere mensen. Ze moeten zichzelf gaan beoordelen en daar het oordeel gaan vellen. Zullen ze zien dat ze nog veel werk te verzetten hebben.

Moest er ff uit. Gaat niet over iedereen. Maar je hebt soms van die mensen die zitten vol met oordelen en vooroordelen. Die mensen, wat bezielt die mensen? Volgens mij weten die mensen niet eens wie ze zelf zijn. Weet je wie je zelf bent dan boeit het totaal geen ene ruk wat een ander doet. Dan hou je je alleen bezig met jezelf en laat je ieder ander mens in zijn waarde en met rust. Wat die ander ook doet in het leven.

Je velt geen oordeel.

Weet je wat het leuke is om zo online bezig te zijn??? Je leert veel. Dit is een soort maatschappij. Je komt hier mensen tegen die zichzelf laten zien, vervolgens reageer je en leer je tevens een les voor jezelf. Je wordt sterker door hier interactief bezig te zijn. Je neemt het mee richting je echte leven. Waar ook mensen met oordelen lopen. Die mensen die soms kijken naar je op een bepaalde manier, die mensen kijk je recht in de ogen aan en je kijkt ze zo strak aan dat ze hun blik afwenden en snel doorlopen voordat het gaat onweren.

Dat is een les dus, veel geleerd hier online. Genoeg moeten verdedigen ook. Ik word er helder van.

En nogmaals gaat het om je domein bewaren. Als ik praat over een kerk die in vlammen opgaat dan doe ik dat. Genoeg films gemaakt die zo zijn. Een film met een Jezus die neger is en nog meer films tegen het geloof. Waarom zou ik niet op internet zo mogen schrijven? Ben ik dan gek??? Ik zie het als spel en ik schrijf wat ik wil binnen de policy. Racisme pleeg ik niet omdat ik daar tegenstander van ben.

Ik wijs alleen de mensen op de plek die denken mij de les te mogen lezen.
pi_36767927
Net een foto genomen van sight_key de verschrikkelijke

Niet schrikken maar ik was ff pissed en geconcentreerd en dan sta ik niet blij op de foto. Opperste concentratie dus. Be prepared. Ik zie nu wel dat ik nog zeker 15 kilo moet afvallen maar dat komt nog wel.

Komt ie dus

Volgende foto is van 1 week geleden, alsof het 2 verschillende mensen zijn Tis wel van een andere invalshoek genomen dus die 2 foto's

[ Bericht 22% gewijzigd door Sight_key op 08-04-2006 16:33:18 ]
pi_36768818
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:29 schreef Sight_key het volgende:

[afbeelding]

Wat moet ik van die foto denken???? Dat is toch bagger? Pure ellende

Even serieus nu, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ben nu grappen aan het maken maar het is ff serieus. Wat moet je ervan denken als daar zo'n zielig mens hangt aan een kruis? Moet je medelijden tonen???
Medelijden ?
Nee, hoogstens met jezelf en de wereld.

Ik zou mijzelf de vraag stellen waar haalt de mensheid/een deel van de mensheid de gedachte vandaan om te denken dat ze het recht hebben op deze manier iemand te behandelen.
Onvoorstelbaar.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36769178
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:47 schreef Mirage het volgende:

[..]

Medelijden ?
Nee, hoogstens met jezelf en de wereld.

Ik zou mijzelf de vraag stellen waar haalt de mensheid/een deel van de mensheid de gedachte vandaan om te denken dat ze het recht hebben op deze manier iemand te behandelen.
Onvoorstelbaar.
Klopt ook wel. Maar het was toen anders allemaal. Zoals het nu ook anders is als je over 10 jaar terug kijkt naar de huidige tijd. Toen was geloof nog belangrijker te noemen. Het heeft wederom met geloof te maken dat hele gebeuren.

Ik ken het hele verhaal niet van voren en van achteren maar het gaat om geloof. De een gelooft iets, de ander geloof iets. En zo komen 2 geloven in botsing en dat werkt niet. Daarom zeg ik de laatste tijd dus dat je beter helemaal geen geloof kunt hebben. Geloof in jezelf jah, en that's it.

Mensen die op zichzelf bouwen dus ook. En op elkaar. Mensen die elkaar steunen. Ik weet het ook niet allemaal. Hoe ze Jezus behandeld hebben was fout, maar goed, in die tijd vonden wel meer martelingen plaats. Tis ook lang geleden allemaal. Uit de oertijd zou je bijna zeggen.

En verder weet ik het ook niet. Het hele geloof. Tis iedere dag het gesprek van de dag. Maar wat heb je er aan uberhaupt. Volgens mij is het voor veel mensen een angst om te leven zonder geloof. Inderdaad wat ik vanmiddag las op een site over het Katholieke. Mensen hebben alleen God nodig denken ze. Ze kunnen het niet alleen. Dan ontstaat er een leegte waarschijnlijk. Ze zoeken opvulling bij God. Maar is die opvulling wel in orde? Ik bedoel, is het niet vals?

En hoe ik het moet omschrijven wat ik bedoel met vals... Nemen ze zichzelf niet in de maling ook?? Zijn het geen gaten in het bestaan?

Ik heb God dus opgegeven, heb ook in tijden van verveling mijn heil gezocht in het geloof, ook als opvulling. Nu probeer ik zelf op te vullen als ik een gat ontdek. En dat bevalt beter. Het kost inspanning maar het werkt goed. De focus neemt toe en de concentratie. Ik voel me sterker als ik het hoofd niet laat zakken.

Ga ik mijn lot in handen leggen van God, dan heb ik zelf niet het hef in eigen handen. Daarom vind ik het ook belangrijk dat ik het zelf doe. Ik klop ook niet bij God aan meer. Heb tijden gehad dat ik dat wel deed, ook praten geef ik toe, maar het was een gesprek met mezelf en ik was gaten aan het aanbrengen in het hele gebeuren. Sowieso vind ik het ongezond overkomen als ik aan het praten ben met een denkbeeldig iets. Dat klopt niet, ik zit dus nog steeds bij de zorg zoals je weet Mirage en daar gaat het ook over de Gods-kwestie en dat je maar beter niet kunt geloven wordt soms beweerd.

Vaak moet ik dan 20 minuten wachten en ga ik van die tijdschriften lezen over mensen hoe ze het aanpakken. De een baseerd zich nog altijd op het geloof en gaat richting God voor hulp. Maar je hoort vaak genoeg kreten dat God niet bestaat vanuit die kant. In ieder geval dat het allemaal anders in elkaar zit.

Zodra ik ga spreken over God en in God ga geloven, dan treedt er hier een gevaar op. Ik had het dan ook over de duivel maar dat hoef je niet serieus te nemen want het is ook een geintje. Zelfs de duivel is niet goed om in te geloven denk ik. Gewoon nergens in geloven behalve in jezelf. Dat je op jezelf kunt bouwen en daar de basis aan doet leggen. Ga je de basis leggen in het geloof dan is het sowieso zo lek als een mandje. Dat werkt niet en zal zeker niet leiden tot een stabiele toekomst.

En dan vertel ik alleen nog mijn geloof en dat is in die puzzel maar dat ga ik niet herhalen. In natuurlijke heling door een revolutie en in voltooiing geloof ik ook nog wel. Maar dan is het zo dat het een tijds-gebeuren is ook, de tijd werkt mee en de tijd heelt de wonden en dan gaat het goed lopen en valt het op de plek.

Ik denk dus nogmaals echt dat er een tijd komt dat er een moment van bewustwording optreedt bij mensen, vraag me niet hoe dat komt dat ze zich bewust worden, maar er komt een tijd dat ze weten wie ze zijn en wat ze hier doen. Het komt uit de lucht vallen. Dat mensen ook hun identiteit beter weten, en ik denk dan sterk dat God geen grote rol meer gaat spelen. Mensen gaan dan bezig zijn met leven en denken niet meer zo vaak aan God. Omdat ze er niet meer op hoeven te bouwen en vertrouwen en vooral niet in geloven.

Tis mijn visie over de toekomst dus. Godslasteraar wil ik mezelf niet noemen, ondanks een paar berichten wat ik geschreven heb vandaag. Ik zie mezelf als iemand die sterk in de schoenen wilt staan en zeker niet te maken wilt hebben met vage gedachtes en ideeën en theorieën en nog meer. Straight to the point dus. Duidelijk en helder.

Ik merk ook in films en muziek dat God helemaal niet zo vaak meespeelt. Soms wel nog, soms niet. 2,5 procent van de mensen geloven nergens in heeft iemand hier staan in de signature. Waarom geloven al die mensen dan wel ergens in???? Waar komt dat verlangen vandaan om te geloven??? Is dat een zekerheid inlassen in het leven??? Alsof je een gratis verzekering afsluit in geval van slechte tijden misschien?

Ik geloof dus in het herstel en in de input en output en de samenkomst van zaken. Dat zaken samenkomen op de een of andere manier. Maar dit valt niet te rekenen onder geloven, dat is een vertrouwen en ik zou het bijna wetenschap gaan noemen. Omdat ik echt mijn theorie wil bewijzen.

Als je iets bewijst, is er dan nog sprake van geloof? Als je zegt dat je in God gelooft??? Dan wilt dat toch zeggen dat je niet zeker bent of zie ik dat fout???? Sowieso is het geloof in God nooit zeker omdat God nog nooit op aarde is gekomen en niemand heeft hem ooit gesproken en gezien. Mensen praten dan wel met hem de hele tijd en denken advies te krijgen en steun, maar dat is denk ik toch echt een gesprek met jezelf. Heb ik ook vaker gedaan en ik was dus echt tegen mezelf aan het praten.

Nu stop ik even, voel me goed als ik actief bezig ben. Ik heb geen geloof nodig als ik de hele dag in de weer ben.

Wilde nog wat toevoegen maar doe het niet, weet het nu niet. En als ik het niet weet dan stop ik even.

Over die input en output en het gehele programma. Heb daar meer over gezegd maar ik zit soms vast en om dan 1001 keer hetzelfde te herhalen heeft ook weinig zin.

Even naar buiten sigaret roken De zon schijnt

[ Bericht 18% gewijzigd door Sight_key op 08-04-2006 17:06:41 ]
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:05:48 #95
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36769310
fotos zijn een beetje uitgerekt droompje
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36769394
Weet ik Barra, kan er niets aan doen maar dat is het formaat dat eerst in het fotoboek moest. Kan er wel een ander formaat van maken maar dan is het al helemaal een opgeblazen hoofd volgens mij Moet echt sporten maar dat komt als de tijd daar is. Er moet gewoon kilo's af. 6 weken zonder alcohol, dus zonder alcohol leven helpt ook niet om af te vallen. Wil wel op streef-gewicht komen, sowieso voor de gezondheid en conditie en ook wel omdat ik gewoon toch wel een beetje eruit wil zien zoals ik eruit zie. Zelfs het oorspronkelijke gewicht dat het streef-gewicht is, het ideale gewicht dus. Zie ik als eigen identiteit. Iedere kilo teveel moet er nog af. Maar dat bereik ik dus niet met woorden hoewel ik weet dat er een tijd komt dat ik actief ga sporten maar ik doe waar ik zin in heb de laatste tijd, nog altijd is het principe geldig dat niets moet en alles mag. En als de tijd meewerkt valt alles op de plek. Puzzel weer, alles op de plek

Maar het gaat niet zozeer om de foto, gaat meer om hoe ik kijk Ik ben de hele dag bezig met concentratie en ook al kom ik hier over als een grapjas soms, ik kan niet ongeconcentreerd kijken, het is hier echt focus de hele dag. Prettige focus ook wel. Die focus zorgt ervoor dat er geen gat zit in het voelen, er komt een kracht uit die focus.

Zoals je ook hebt bij sporten als je bezig bent met gewichten tillen. Zo gaat het hier met de focus

En dan zet ik een smiley om ff de spanning eraf te gooien ook.

Ben heel ff weg. Voel me goed toch wel. Heb er zin in.

Veel geschreven hier in ouwehoer achter elkaar, hopelijk is het niet al te irritant maar ik ben soms gewoon erg druk bezig met zoeken

Spraakwater

Ben soms ook gek jah, soms ben ik gek

Maar dat hoeven anderen mij niet te vertellen Toen die ene gebruiker mij vertelde dat ik gek was toen ik het had over de kerken die in brand vlogen, dan hoeft dat niet gezegd te worden. En wie weet bedoelde hij dat serieus. Dat het echt bedoeld was als oordeel op een negatieve manier.

Ik wil gewoon vrij schrijven dus. En proberen anderen ook vrij te laten schrijven. Dat ik dus niet anderen de vrijheid wegneem.

Wat ik dus wel bij ratelslang deed

Maar al doende leer je

Het is nog altijd een jungle hier En dan moet er een weg gevonden worden. Lijkt wel Vietnam soms

[ Bericht 13% gewijzigd door Sight_key op 08-04-2006 17:15:22 ]
pi_36769981
Toch nog een klein bericht, soms serieus mag toch wel?? Het hoort bij mijn proces van heling Soms kan ik fout zitten maar ik hef fouten wel op nog, iedere fout maakt niet uit. Fouten zijn gemaakt om van te leren en door fouten wordt het zelfs beter allemaal. Iedere fout leidt tot een stabieler iets en een betere toekomst en alles wat erbij hoort

Ik heb dus altijd oorlog gevoerd met mezelf, met mezelf weet ik niet, maar er was een oorlog gaande in mezelf, en dat kan met veel te maken hebben, ook met polen, niet met het land polen maar er zijn 2 polen die erin zitten dus, ik moet eens uitzoeken hoe dat zit, bipolair dus, pipolaire stoornis, kwam ook al in de bijbel voor, maar die bipolaire stoornis die was altijd aanwezig al, wie weet is ieder mens een beetje bipolair en tevens is het weer misschien bipolair of wat dan ook, kan van alles zijn, het zit gewoon erin en is een fout. Ik vertel het nu gewoon even als iemand het wilt lezen. Over dat ieder mens iets bipolairs heeft bedoel ik mee te zeggen dat er altijd een slechte dag is en een goede dag. Er zit altijd een piek en een dal in. Dat heb je ook in de economie maar zo ver wil ik niet gaan nu.

Over die oorlog in mezelf, dat waren die 2 polen misschien wel. Als je een plus pool hebt en een min pool hebt, dan is dat een spanning die optreedt. Het beste is om 1 pool te hebben. Het gaat erom dat je van vrolijk naar depressief gaat. En dat het vanzelf gaat omdat het gewoon erin zit. Het zit erin. Bij mij dan niet meer zo sterk maar het zat er sterk in dus. Tegenstellingen ook wel. Teveel tegenstellingen. Conflicten en dan noem ik het maar bugs om modern te klinken. Dan zie ik mezelf als computer die fouten bevat Mezelf als computer benaderen vind ik niet eens een slecht idee

Mijn leven was een gevecht vanaf het begin Meteen toen ik geboren werd was het vechten geblazen omdat het niet in orde was helemaal. En nu pas is het zo dat ik richting genezing ga via heling. En dan gebruik ik het forum hier ook om gaten op te vullen in mijn bewustzijn.

Ik heb dus sterk het idee dat ik altijd gaten had in het bewustzijn. Dat het zo lek was als een zeef als het ware. Hoe dat komt weet ik niet. Kan zijn dat je met de geboorte al een gat hebt hier en daar en dan bedoel ik niet het poepgat

Maar het is zo dat het nu pas dicht begint te worden, het domein begint afgebakend te worden. Het voelt strakker aan, met strak bedoel ik dat het glad aanvoelt dus. Mijn hele hebben en houden begint rechtlijnig te worden. Het begint bijna symmetrisch van aard te worden en dat is genieten geblazen.

Ik schrijf dit dus niet om uit de hoogte te doen want ik ben zo bescheiden als maar zijn kan vaak

Ik wil ook voor mezelf opschrijven hoe het in elkaar steekt allemaal en wie weet heeft iemand wat eraan ook. Water-dicht dus. Niet te beinvloeden voor zaken van buitenaf. Sloten erop zetten. Zodat het allemaal gaat zoals het moet gaan. Die focus en concentratie is dan vanzelfsprekend lijkt het wel. Je bent wel in opperste concentratie en gefocussed maar je hoeft er geen moeite voor te doen.

Valt er iets bijna op de grond, dan heb je de reflex om dat ding meteen op te pakken. Reflexen nemen ook toe. Door die concentratie. Het is geen chaos meer. Het is duidelijk.

Maar alsnog wil ik weten waarom het nooit was hoe het moest zijn. Ook rust die optreedt dus. Zelfs in concentratie rustig zijn. Balans wederom. Ik weet het niet.

Ik schrijf het nu op zomaar, heb weinig te verbergen en ik werk ook op de automatische piloot, of het allemaal passend is weet ik niet. Ik voer het in en wie weet herkent een lezer dit verhaal. Dat het leven niet duidelijk was, dat er altijd wel een moment was van inzinking of een gat in het bewustzijn.

Dat het altijd leek dat er fouten inzaten in het hele hebben en houden. Dat het niet in orde leek te zijn.

En dan is het hier zo dat ik chaos heb gekend dat ik dacht, dit overleef ik niet. Ik stort in. Maar dan ben ik ook ingestort een paar keer. Door die chaos.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sight_key op 08-04-2006 17:36:10 ]
pi_36773005
Nu tijd voor hogere sferen

Ik zit in hogere sferen

Compleet anders dan het oude verhaal

High als een vlaamse papegaai
pi_36773635
Niemand aanwezig

Dan ga ik mijn fotoboek een fikse update geven

Als ik niet bezig ben dan is het niet okey, dus ik verzin wel wat in het fotoboek. Ga ik daar de boel op stelten zetten
  zaterdag 8 april 2006 @ 20:19:03 #100
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_36774631
hoi ikke ben er wel hoor
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')