quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:56 schreef susscorfa het volgende:
ik was gaan liften naar een kamp wara vrienden zaten in wales. ik ahd gezien dat het een plaatjes wat met new in de naam had dat had ik onthouden dus ik liften ongeveer 20 uur achterelkaar de nacht door toen ik uiteindelijk in de buurt kwam keek ik op de kaart en zag een plaatje new port op de kaart staan dus ik daar naar toe het was onder tussen 9 uur. daar aangekomen ging ik kijken waar ik moest zijn op het papiertje dat in me tas zat moetst het een ander plaats zijn nl new gale was ik bijna daar gestrand omdat ik geen lift meer kreeg naar 20 km verderop
Weinig geloofwaardig verhaal van die vriend van jou. En wat het er te mee te maken heeft dat ie later weer getrouwd is, is me ook een raadsel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:22 schreef mgerben het volgende:
Vriend van mij ging met schoolreisje naar Berlijn - toen nog gescheiden.
Op de weg naar binnen bleek dat-ie zijn paspoort was vergeten.
Nou ja, op een bus zo volgeladen mist men één twee jongens niet. Zeker niet als je een beetje wegduikt.
Dat werkte bij de ene douane, maar hij had niet bedacht dat er nóg een douane kwam en hij zat al weer overeind.
De bus reed door en hij mocht voorover buigen terwijl douanemensen hun latex handschoentjes aantrokken...
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
En wat het er te mee te maken heeft dat ie later weer getrouwd is, is me ook een raadsel.
Dat werkt niet altijdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:01 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Wijze les: volgende keer vertrek ik 5 uur van te voren!!!!![]()
![]()
Je bent maar 5 jaar ouder.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:29 schreef egilio het volgende:
Zijn zelfs eens aangehouden met een hele lading flessen wijn onder de stoelen...Tis niet altijd geweest zo als het nu is he, maar daar ben jij wrs niet oud genoeg voor...
Oh damn, het zou je maar gebeurenquote:Op vrijdag 7 april 2006 03:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Toen ik nog een kleine cracker was zouden we op vakantie gaan naar Mallorca. Mijn vader, broer en ik. Aangezien wij nog jonge knaapjes waren had mijn vader alles geregeld.
Wij zaten 's nachts rond een uurtje of 01:00 te wachten met al onze spullen tot een kennis ons op zou komen halen. 5 minuten gingen voorbij, 10......15 toen vond mn vader het welletjes en zegt tegen mn broer: "Zet teletekst is aan volgens mij loopt mijn horloge niet goed." Zo geschiedde, zegt onze ouwe heer heel droog:"O, het is 4 Augustus in plaats van 5, we kunnen weer naar bed."![]()
Beter dan: "O, het is 6 Augustus in plaats van 5, we kunnen thuisblijven."quote:Op woensdag 17 mei 2006 06:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Oh damn, het zou je maar gebeuren![]()
Dat lijkt me echt heel erg om zo te beginnen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:39 schreef Mfpower het volgende:
*snip heel verhaal*
Volgens mij is het zo dat 8 van de 10 mensen deze ziekte krijgen (net als bijv. mazelen) als ze nog een klein kind zijn. ALs je de ziekte een keer gehad hebt, kun je die niet nog een keer krijgen. Ben je nu net iemand die het als kind niet heeft gehad, kun je het op volwassen leeftijd alsnog krijgen.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel erg om zo te beginnen!
Is chicken pox niet hetzelfde wat de waterpokken?
En worden we daarvoor niet ingeent hier?
Klopt. Ik had het blijkbaar niet gehad. In Nederland zou een arts zeggen: kruip in bed en ziek lekker uit. Dat was daar nog wel anders. Ik was nog vergeten te noemen dat ik officieel bezoek had gehad van een of ander outbreak-team wat m'n vluchtnummers, busnummers etc moest weten om een eventuele epidemie te tracken...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat 8 van de 10 mensen deze ziekte krijgen (net als bijv. mazelen) als ze nog een klein kind zijn. ALs je de ziekte een keer gehad hebt, kun je die niet nog een keer krijgen. Ben je nu net iemand die het als kind niet heeft gehad, kun je het op volwassen leeftijd alsnog krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |