quote:Op zondag 16 april 2006 10:12 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Kwam 's morgens vroeg in m'n uppie in een restaurantje in Thailand en bestelde een "kafe yin" (ice-coffee)...waarop de ober zei " ah you speak Thai, how nice"....met een lachend gezicht zei ik " yeah..i can also say saparot pan (ananas shake), Heineken saam kuat (3 bier) and kao pat gai kai dao (rijst met kip en ei)...
Komt ie 10 minuten later naar m'n tafel met een icecoffee, ananas shake, 3 flesjes Heineken en een Thaise rijstmaaltijd.![]()
Kwam 's morgens vroeg in m'n uppie in een restaurantje in Thailand en bestelde een "kafe yin" (ice-coffee)...waarop de ober zei " ah you speak Thai, how nice"....met een lachend gezicht zei ik " yeah..i can also say saparot pan (ananas shake), Heineken saam kuat (3 bier) and kao pat gai kai dao (rijst met kip en ei)...
Komt ie 10 minuten later naar m'n tafel met een icecoffee, ananas shake, 3 flesjes Heineken en een Thaise rijstmaaltijd.![]()
Proostquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Beter dan 5 liter schoonmaakazijn voor 5 personen...
Uitleg:
We reden met de auto door Zuid Afrika en stopten bij een lokale supermarkt in een klein stadje om wat eten en drinken in te slaan voor een hele dag rijden door Drakensbergen. We komen de supermarkt uit en bedenken dat we nog water moeten hebben.
Dus ik loop terug de supermarkt in en zoek naar de flessen water. Naast het water staan jerrycans van 5 liter zonder etiket voor ongeveer dezelfde prijs...
Groot was toen ook de verbazing bij de eerstvolgende stop dat het water wel erg vreemd rook... en na goed zoeken bleek er ook een kleine stempel op te staan dat het schoonmaakazijn was in plaats van water![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:06 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Na een paar biertjes in de kroeg reed ik op m'n brommer in een stad in Thailand zonder helm en zonder papieren een eenrichtingsweg in.....
Aan het eind van die weg stond een zeer streng kijkende Thaise politie-agent op me te wachten...
Na ondervraging moest ik mee naar het bureau en ik begon hem toch een beetje te knijpen!
Daar moest ik aan de nog strenger kijkende beambte maar liefst 4 Euro betalen...hij keek me indringend aan en zei "next time you pay 400 Baht"(8 Euro)!
![]()
Ging dat maar ook hier in nederland zoquote:Op donderdag 27 april 2006 18:06 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Na een paar biertjes in de kroeg reed ik op m'n brommer in een stad in Thailand zonder helm en zonder papieren een eenrichtingsweg in.....
Aan het eind van die weg stond een zeer streng kijkende Thaise politie-agent op me te wachten...
Na ondervraging moest ik mee naar het bureau en ik begon hem toch een beetje te knijpen!
Daar moest ik aan de nog strenger kijkende beambte maar liefst 4 Euro betalen...hij keek me indringend aan en zei "next time you pay 400 Baht"(8 Euro)!
![]()
[afbeelding]
Deze is echt geweldigquote:Op zondag 16 april 2006 10:12 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hoe raak je die kwijt dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:52 schreef -Dries- het volgende:
Wij zijn in Thailand onze paspoorten kwijtgeraaktGelukkig konden we met kopieen van onze paspoorten overal heen... maar alleen in Thailand. Toen moesten we dus naar Bangkok naar de nederlandse ambassade om nieuwe paspoorten te maken. Gelukkig duurde dat maar 2 dagen ofzo
Maar het was wel ff schrikken zeg..
quote:
Ik denk dat jij je ondertitel moet herzienquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik was eens op reis in Parijs, komt er een groepje Fransen vragen of ik mee wil voetballen met wat vriendin. Dus ik zeg ja, krijg ik me na 2 minuten toch een kans voor open doel a la Wim Kieft tegen San Marino, en wat denk je: knal ik hoog over. Dat was dus wel een blunder op reis, oftewel een echte reisblunder.
Wees blij dat je er geen middag hebt hoeven doorbrengen, maar dat je in 1 keer de vertrekhal kon doorrennen... Er is daar werkelijk geen ruk te doen.quote:Op zondag 7 mei 2006 06:10 schreef poohy het volgende:
<JFK verhaal>
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |