Verschijn nou maar gewoon.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:29 schreef cerror het volgende:
cc is een kloon en die meet word een ravage.
Wat een TT.
Om de een of andere reden heb ik mijn bedenkingen bij dat telefoontje.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo... in bed maar wachten op dat telefoontje
Dan heeft iemand heel wat goed te maken... Wat ook niet erg isquote:Op vrijdag 7 april 2006 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heb ik mijn bedenkingen bij dat telefoontje.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heb ik mijn bedenkingen bij dat telefoontje.
Ah, jullie kennen elkander?quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan heeft iemand heel wat goed te maken... Wat ook niet erg is![]()
Später.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:55 schreef Janetje het volgende:
Welterusten beste users.
quote:
Niks, je weet de regel.quote:
Het kon gaan overquote:
Je bent in ieder geval 1 stap verder.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het kon gaan over
-de tijd dat ik thuis ben vergeleken met die in Ierland
-de tijd die ik op die camping door breng, al dan niet alleen..
-de hoeveelheid mensen van die meet
-hoe die meet doorgebracht wordt..
Maar wat nog meer?
-never mind-quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval 1 stap verder.
Één van de punten die je postte had je goed.quote:
quote:
Ha, ier.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo.
Hoe is ie daar in Maynooth?quote:
Ik had vanavond een verjaardag, en ging dus naar de pub, maar mijn gezelschap was zo extreem dronken dat ik NIET naar de afterparty ben gegaan. En dat is extreem raar want meestal is de enige reden dat ik niet naar een afterparty ga dat ik zelf veel te dronken ben, maar ik zag nu in dat ik op geen enkele manier nog een fatsoenlijke conversatie kon houden. En dus ben ik heel verstandig naar huis gegaan.quote:
How decent of you..quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik had vanavond een verjaardag, en ging dus naar de pub, maar mijn gezelschap was zo extreem dronken dat ik NIET naar de afterparty ben gegaan. En dat is extreem raar want meestal is de enige reden dat ik niet naar een afterparty ga dat ik zelf veel te dronken ben, maar ik zag nu in dat ik op geen enkele manier nog een fatsoenlijke conversatie kon houden. En dus ben ik heel verstandig naar huis gegaan.
je zag het nu in, dat is het verschilquote:Op vrijdag 7 april 2006 03:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik had vanavond een verjaardag, en ging dus naar de pub, maar mijn gezelschap was zo extreem dronken dat ik NIET naar de afterparty ben gegaan. En dat is extreem raar want meestal is de enige reden dat ik niet naar een afterparty ga dat ik zelf veel te dronken ben, maar ik zag nu in dat ik op geen enkele manier nog een fatsoenlijke conversatie kon houden. En dus ben ik heel verstandig naar huis gegaan.
Ach, de afgelopen 2 weken heb ik er ook maar een paar avonden gezeten, terwijl ik er in het begin bijna iedere avond zat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
How decent of you..
Hmm.. ik heb tot nu toe slechts 1 avond in enen pub doorgebracht.. hoe on-iers van me..
Oh, ik kan extréém fatsoenlijke conversaties houden, geloof me.quote:
True... door de weeks uit gaan is sowieso geen optie..quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, de afgelopen 2 weken heb ik er ook maar een paar avonden gezeten, terwijl ik er in het begin bijna iedere avond zat.
Maar goed, mijn situatie is ook wat anders dan de jouwe, want ik ben hier als exchange student die verder niks te doen heeft (en bovendien weet ik dat ik moet ga afstuderen als ik terug kom, dus dat is een extra stimulans om nu nog veel uit te gaan) terwijl jij iedere ochtend op tijd moet opstaan en zo.
Nou is er ook niet bepaald veel voor nodig om mij dronken te krijgen.. maar dat terzijde..quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
True... door de weeks uit gaan is sowieso geen optie..zie me al met een kater envelopjes zitten vouwen... hehehe..
Daarnaast natuurlijk de geldelijke omstandigheden he..jezus wat is het hier duur..
ja als je nuchter bent.... en dan verwacht je ook een fatsoenlijk antwoord.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, ik kan extréém fatsoenlijke conversaties houden, geloof me.
Het went, het went.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
True... door de weeks uit gaan is sowieso geen optie..zie me al met een kater envelopjes zitten vouwen... hehehe..
Daarnaast natuurlijk de geldelijke omstandigheden he..jezus wat is het hier duur..
Dat is wel anders als je een pubabonnement hebt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou is er ook niet bepaald veel voor nodig om mij dronken te krijgen.. maar dat terzijde..![]()
Een kater helpt me altijd goede antwoorden te geven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:27 schreef remlof het volgende:
[..]
ja als je nuchter bent.... en dan verwacht je ook een fatsoenlijk antwoord.
als je je verliest in het onfatsoen der dronkenschap is dat probleem verdwenen!
Ja, dat is waar. En Ieren beginnen sowieso al erg snel gesprekken, vooral over niks, zoals over hoe lang ik ben. Dat begon na een maand of 2 redelijk vervelend te worden, vooral aangezien echt iedereen, dus ook kassamedewerkers in de supermarkt, het interessant vindt om te vragen hoe lang ik nou werkelijk ben. En dat terwijl ik in NL echt niet ZO extreem lang ben (2.02).quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:27 schreef remlof het volgende:
[..]
ja als je nuchter bent.... en dan verwacht je ook een fatsoenlijk antwoord.
als je je verliest in het onfatsoen der dronkenschap is dat probleem verdwenen!
Ja, dat is zo. Maar ik moet dan wel oppassen dat ik geen vrienden heel erg ga beledigen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Een kater helpt me altijd goede antwoorden te geven.
Ad rem en doordrenkt met sarcasme, heerlijck.
Ik weet het.. ik weet het..quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het went, het went.
Stap 1 is vergeten hoe duur dingen in NL zijn, en stap 2 is beseffen hoe saai je avonden zonder uitgaan zijn.
En bovendien is drank in de supermarkt ook tyfusduur.
Tja, ik ben al zolang zo dat ze het gewend zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar ik moet dan wel oppassen dat ik geen vrienden heel erg ga beledigen.
Nou, meestal heb ik géén kater.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, ik ben al zolang zo dat ze het gewend zijn.
Ja, werk krijgen is hier niet zo lastig, maar ik heb principieel besloten om dat niet te doen, enom ook geen bankafschriften te bekijken, en op die manier is dat best vol te houden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet het.. ik weet het..
Maar goed..zometeen een bijbaantje.. komt het hopelijk wel goed..
Ik zelden, edoch als zoiets mijn brein bereikt.quote:
Welterusten reserve-ier..quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, werk krijgen is hier niet zo lastig, maar ik heb principieel besloten om dat niet te doen, enom ook geen bankafschriften te bekijken, en op die manier is dat best vol te houden.
Maar goed, ik ga slapen, om 10 uur weer college morgen.
Welterusten, ieren en nederlanders..
Het gaat z'n gangetje.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:36 schreef TrapBever het volgende:
hoi cerror, alles goed met je interne bloedingen vandaag?
truste baboon en enjoy your guinness straks!quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, werk krijgen is hier niet zo lastig, maar ik heb principieel besloten om dat niet te doen, enom ook geen bankafschriften te bekijken, en op die manier is dat best vol te houden.
Maar goed, ik ga slapen, om 10 uur weer college morgen.
Welterusten, ieren en nederlanders..
Me! Me! Pick me!quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Het gaat z'n gangetje.
Morgen ga ik iemand anders interne bloedingen schoppen, ik weet alleen nog niet wie.
als je naar utrecht komt heb je keuze te overquote:Op vrijdag 7 april 2006 03:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Het gaat z'n gangetje.
Morgen ga ik iemand anders interne bloedingen schoppen, ik weet alleen nog niet wie.
Met m'n voet J. Met m'n voet.quote:
die maar irisquote:Op vrijdag 7 april 2006 03:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Het gaat z'n gangetje.
Neen, morgen heb ik afgesproken met Sanne en Marcel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:39 schreef remlof het volgende:
[..]
als je naar utrecht komt heb je keuze te over
Vind Martien dat wel oki?quote:
quote:
Damn... niet zo!quote:
das toch uitquote:Op vrijdag 7 april 2006 03:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Vind Martien dat wel oki?
Who gives a feck, martien erbij!
Die dikke trien, nog meer vetrollen dan ik.
quote:
Is het nu alweer uit?quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:43 schreef TrapBever het volgende:
[..]
das toch uit! des te meer leedvermaak ed.
![]()
Wie ben jij?quote:
Vrind van me.quote:
Hey, ook wakker?quote:
Ja, net uit de stadquote:Op vrijdag 7 april 2006 03:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, ook wakker?
Trouwens nog sorry dat ik er niet was zaterdag.
Dacht misschien een kloon van enen bekende..quote:
Ik had je het al uitgelegd doosch.quote:
Voor mij wel ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dacht misschien een kloon van enen bekende..
Ik heb zin in boos te doenquote:
quote:
En Aaldert dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:53 schreef Euforie het volgende:
[..]
Ik heb zin in boos te doen![]()
Een Lodewijk (serieus!) van het dispuut wilde me naar huis toe brengen. Maar stiekem ben ik heul snel met vriendin naar huis toe gefietst
Aaldert werkt gewoon! Dus die slaapt!quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:54 schreef cerror het volgende:
[..]
En Aaldert dan?
Oki, Frank had wel wat beters te doen en jouw bek is ook wel groot genoeg voor protest!
Je eigen schuld Aim.![]()
Nee, we slaaptypen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:54 schreef Litso het volgende:
Ook nog wakker?
Oftewel je hebt je bek open getrokken en ze een staaltje bihatch gegeven en zodoende waren ze weg?quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:55 schreef Euforie het volgende:
[..]
Aaldert werkt gewoon! Dus die slaapt!
En ik heb niets slechts gedaan!!! Maar wegfietsen vonden we wel wat leuker
(Frank werkt vanavond in Atak dacht ik)
Was maar een jongen hoor. Poepoe, wat denk je nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 03:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Oftewel je hebt je bek open getrokken en ze een staaltje bihatch gegeven en zodoende waren ze weg?
Ik drink overmatig veel bier dus het kan zijn dat ik slaap.quote:
Lodewijk was een wijf?quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:57 schreef Euforie het volgende:
[..]
Was maar een jongen hoor. Poepoe, wat denk je niet![]()
Jij drinkt altijd overmatig veel bier.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik drink overmatig veel bier dus het kan zijn dat ik slaap.
Zit er nou trouwens tijdsverschil met waar je nu zit ? Of is het inmiddels daar ook al 4 uur?quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij drinkt altijd overmatig veel bier.
Inteelt en drama, I know.quote:
Dat is algemeen bekend.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij drinkt altijd overmatig veel bier.
Tis hier inmiddels 2 minuten over 3quote:Op vrijdag 7 april 2006 04:00 schreef Euforie het volgende:
[..]
Zit er nou trouwens tijdsverschil met waar je nu zit ? Of is het inmiddels daar ook al 4 uur?
Hmm, gemeen..quote:Op vrijdag 7 april 2006 04:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tis hier inmiddels 2 minuten over 3om ende nabij..
Come on Amy, woest en consorten is een inteeltdrama alom!quote:
Wat heeft Woest met Enschede te makenquote:Op vrijdag 7 april 2006 04:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Come on Amy, woest en consorten is een inteeltdrama alom!
Ongeveer de helft van de inwoners?quote:Op vrijdag 7 april 2006 04:03 schreef Euforie het volgende:
[..]
Wat heeft Woest met Enschede te maken?
Ikquote:
Bla bla bla mutsch.quote:Op vrijdag 7 april 2006 04:06 schreef Euforie het volgende:
[..]
Ik
Muis (tegenwoordig)
Chro (kende ik al voor Woest)
Marc.
HMMMMMMMMMMMMMMM, SOAP!
Dat is allang niet meer joh!quote:Op vrijdag 7 april 2006 04:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Bla bla bla mutsch.
Een soap nevertheless!
Riiiight...............quote:
Ik vraag me af of het serieus slechter kanquote:Op vrijdag 7 april 2006 04:09 schreef Janetje het volgende:
De soaps hier op tv zijn pas.... bah..
Goeie tijden is er niks bij..
Hey, jij roept het.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 04:10 schreef Euforie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het serieus slechter kan
(En ja, ik volg gtst)
Hey, hoelang geleden ook alweer?quote:Op vrijdag 7 april 2006 04:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, jij roept het.
Eindelijk eens afgekoeld bij woest? 14.hiv.
Ik zat niet telang geleden nog op woest, wieso?quote:
Juist daarom zou je beter moeten wetenquote:Op vrijdag 7 april 2006 04:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zat niet telang geleden nog op woest, wieso?
Ik lees echt niet alles bij hoor!quote:Op vrijdag 7 april 2006 04:13 schreef Euforie het volgende:
[..]
Juist daarom zou je beter moeten weten![]()
En nu een verwijt.quote:
Eerder dat je enorm aan het zeiken bent.quote:
Ik aan het zeiken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 04:18 schreef Euforie het volgende:
[..]
Eerder dat je enorm aan het zeiken bent.
Maargoed ik ga nu wel slapen, ik moet nog werken namelijk. (Edit: morgenvroeg dus)
Oude koeien geven geen goede melk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 04:21 schreef Euforie het volgende:
Misschien betere omschrijving: oude koeien uit de sloot halen. En er op door blijven gaan.
Gothicquote:
Talpa.quote:
Tonksquote:
Rugridder.quote:
Nope. Ik ben thuis. Ziekig en zulcks.quote:
Hmm?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:01 schreef Onelinedrawing het volgende:
Crapdamned.
Bier drinken met M is slecht voor de gezondheid.quote:
beterschapquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope. Ik ben thuis. Ziekig en zulcks.
Ach, er zijn zoveel dingen slecht voor de gezondheid.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:03 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Bier drinken met M is slecht voor de gezondheid.
Ik schaam me er ook diep voor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:08 schreef Onelinedrawing het volgende:
Wat een gruwelijk clichématige post, Miss.
Dat hoeft niet, je had het natuurlijk ook wel tegen een persóónlijkheid van heb-ik-jouw-daar.quote:
Ik geloof niet in reïncarnatie.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:10 schreef Onelinedrawing het volgende:
En wie geeft mij de garantie dat ik maar één keer leef?
Jouw oplossing valt aan alle kanten uit elkaar.
[instortingsgeluiden]
-wquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:10 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je had het natuurlijk ook wel tegen een persóónlijkheid van heb-ik-jouw-daar.
Nee, ik bedoelde dat ik jouw "daar" pakte. Dat ene plekje van jou dat ze "daar" noemen.quote:
Ik kan het niet helpen, de taalpurist in me komt weldra naar boven bij het constateren van fouten en voorts moet ik toegeven aan de onbedwingbare drang om te verbeteren.quote:
Heet dat zó tegenwoordig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:14 schreef Onelinedrawing het volgende:
Nee, ik bedoelde dat ik jouw "daar" pakte. Dat ene plekje van jou dat ze "daar" noemen.
Nee, dáár.quote:
Ah. Poetic licence. Oftewel, ik geef je in dit geval het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:14 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik jouw "daar" pakte. Dat ene plekje van jou dat ze "daar" noemen.
je had het gewoon verneuktquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:14 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Cøøl.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah. Poetic licence. Oftewel, ik geef je in dit geval het voordeel van de twijfel.
HEUS NIET!quote:
Ach, ik ben de moeilijkste niet.quote:
wellesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofzo
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
Kán best fout klinken.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wellesZijn die billen van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofzoOp vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef Misstique het volgende:
Messias O+
Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef Chowi het volgende:
Ik blijf slapen. En dan kun jij me je thee laten proeven.
ik las kankerquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:18 schreef Onelinedrawing het volgende:
Thee en klassieke muziek, de ideale remedie tegen een kater.
Nee, positíef denken. Positíef denken geneest kanker! En als je niet geneest was je gewoon niet positief genoeg, logisch toch?quote:
Dat realiseerde ik me ook ná het gepost te hebben.quote:
'n Beetje confronterend, zo. Een echte dame spreekt daar niet over.quote:
hmmmquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:20 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Nee, positíef denken. Positíef denken geneest kanker! En als je niet geneest was je gewoon niet positief genoeg, logisch toch?
Er zijn mensen die dat echt geloven.quote:
Da's nét te laat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:20 schreef Misstique het volgende:
Dat realiseerde ik me ook ná het gepost te hebben.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:21 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
'n Beetje confronterend, zo. Een echte dame spreekt daar niet over.
Ah. Mogen we dan even de link naar jouw SG-pagina.quote:
Da's ei zo na onuitspreekbaar, JD.quote:
Niets mis mee, verder. Het is slechts een constatering van een feit.quote:
die SG warez kan je ook gewoon kopen hequote:Op vrijdag 7 april 2006 10:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah. Mogen we dan even de link naar jouw SG-pagina.
De bedoeling van uw zinsconstructie ontgaat me.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:22 schreef Onelinedrawing het volgende:
Da's ei zo na onuitspreekbaar, JD.
"Bijna", voor de leek.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:24 schreef JDude het volgende:
[..]
De bedoeling van uw zinsconstructie ontgaat me.
Ik ben ook slechts een leek.quote:
Linkje?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:26 schreef Onelinedrawing het volgende:
[10:25:42] -ShadowFire- In recognition of National Cleavage Day in South Africa on 7 April 2006, ShadowFire is once again supporting it (pardon the pun). Please send us your cleavage photos to ncd@shadowfire.org. Entries will be posted on the SF website, and if enough are received, we may even hold a small competition in the name of cleavage and good fun! :-D
Hoezo, linkje?quote:
http://cben1.net/bible/index.htmlquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:28 schreef Misstique het volgende:
Wisten jullie dat het onmogelijk is om sommige bijbelteksten te vinden op 'het net'?
Entries. Posted. Etcetera.quote:
wat zoek je... openbaringen ofzo?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:28 schreef Misstique het volgende:
Wisten jullie dat het onmogelijk is om sommige bijbelteksten te vinden op 'het net'?
Dank.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:30 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
http://cben1.net/bible/index.html
Nee, psalm 23:4 a en b.quote:
Nouja, het is een quote van een amin op IRC, http://www.shadowfire.org/quote:
lal psalm 23 is toch zo van de heer is mijn herder mij ontbreekt nietsquote:
Ah, toch bedankt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:32 schreef Onelinedrawing het volgende:
Nouja, het is een quote van een amin op IRC, http://www.shadowfire.org/
Meer dan dat qua "linkjes" bestaat niet.
Je kent ze allemaal uit je hoofd? Hulde.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
lal psalm 23 is toch zo van de heer is mijn herder mij ontbreekt niets
je PI vertrouw ik niet
Dat is 23:1, ik zocht naar het volgende:quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
lal psalm 23 is toch zo van de heer is mijn herder mij ontbreekt niets
je PI vertrouw ik niet
christelijke opvoeding etc..quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:35 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Je kent ze allemaal uit je hoofd? Hulde.
in het engels klinkt het allemaal een stuk tofferquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is 23:1, ik zocht naar het volgende:
Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for thou art with me; thy rod and thy staff they comfort me.
Cursisten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:36 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu moeten de cursisten hun kop houden
sertfquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:36 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu moeten de cursisten hun kop houden
Ja, ja, ik ken het.quote:
Cursistenquote:
Ik lees alleen maar in het engels.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
in het engels klinkt het allemaal een stuk toffer
En dat is goed. Hoe vond je Good Omen?quote:
Ik ben er nog in bezig, heb te weinig tijd om te lezen lately.quote:
Ik stuur het je, binnenkort.quote:
Zo blijkens het is.quote:
jaja ik had net een broodje kroket met een lucky toequote:Op vrijdag 7 april 2006 11:10 schreef Pheno het volgende:
Straks friet met gefrituurde scholfilet als lunch
Hmm?quote:
mits nakend ende bier.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:11 schreef Onelinedrawing het volgende:
[afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding] = [afbeelding]
Dat behoeft geen uitleg.quote:
Báh. Dat is niet puur en sereen.quote:
ik weetquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:18 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Báh. Dat is niet puur en sereen.
kan je dat eten/roken?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, ik dacht al in de richting van een "geluks-teen"
Je stinkt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik weetthough ik gebruik niet veel... maar evengoed wel slecht
Die heb ik alleen als verhaal als deel van m'n shakespeare bundel..quote:
no waiquote:
Cool Water toevallig?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
no wai... zoveel rook ik niet... en immer buiten in de frisse lucht. ik stink eerder naar davidoff of een van mn andere luchtjes
Da's ook niet mis deerne.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die heb ik alleen als verhaal als deel van m'n shakespeare bundel..![]()
zeurquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:30 schreef Onelinedrawing het volgende:
Geurtjes zijn voor het plebs.
Nonsens. Mits met mate gebruikt en passend bij de persoon in kwestie, is het complimenterend.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:30 schreef Onelinedrawing het volgende:
Geurtjes zijn voor het plebs.
Báh, Miss. Ik moet bijna kokhalzen. Geurtjes zijn een belediging voor de lichaamseigen geur, het is de onderdrukking van een deel van de menselijkheid.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nonsens. Mits met mate gebruikt en passend bij de persoon in kwestie, is het complimenterend.
Poffertjeskop.quote:
Ga dan ook eens op tijd slapenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Blegh, nachtmerries zijn niet mijn ding.
Goedemorgen, allen.
Dus deoderant is voor jou ook uit den boze?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:34 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Báh, Miss. Ik moet bijna kokhalzen. Geurtjes zijn een belediging voor de lichaamseigen geur, het is de onderdrukking van een deel van de menselijkheid.
Heb je een tattoo op de achterkant van je linkerheup?quote:
Ja. Juist. De spijker op de kop.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dus deoderant is voor jou ook uit den boze?
Nah, daar lag het vast niet aan. Mijn onderbewuste gedoe is gewoon fucked up! Dat is het. Ofzo.quote:
de avatar is niet van mijn ass okquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:39 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Heb je een tattoo op de achterkant van je linkerheup?
Hmmz. Ik ben geen liefhebber van zweetgeuren.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:40 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Ja. Juist. De spijker op de kop.
Ik was slechts treiterende.quote:
Heb m helaas niet meegenomen..quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmmz. Ik ben geen liefhebber van zweetgeuren.
En ter voorkoming daarvan gebruik ik dus deo.quote:
Wel doen joh, das tof.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:40 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
de avatar is niet van mijn ass okik doe niet aan tattoo's of piercings
Ik stink gewoon niet. Ik ben puur en sereen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
En ter voorkoming daarvan gebruik ik dus deo..
Ik geloof u.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:43 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Ik stink gewoon niet. Ik ben puur en sereen.
Hippie.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:34 schreef Onelinedrawing het volgende:
Báh, Miss. Ik moet bijna kokhalzen. Geurtjes zijn een belediging voor de lichaamseigen geur, het is de onderdrukking van een deel van de menselijkheid.
Slecht geweten?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Nah, daar lag het vast niet aan. Mijn onderbewuste gedoe is gewoon fucked up! Dat is het. Ofzo.
Klopt.quote:
Je spreekt jezelf tegen.quote:
Tssk. Een a priori gevolgtrekking gegrond op door niet ondervinding verkregen en op veronderstelling berustende zaak. Báh, Miss. Ik had je hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen.
Hippies stinken.
Ik ben vandaag in een clichématige en generaliserende bui, so sue me.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:00 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Tssk. Een a priori gevolgtrekking gegrond op door niet ondervinding verkregen en op veronderstelling berustende zaak. Báh, Miss. Ik had je hoger ingeschat.
Daar wil ik wel meer over weten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
bovendien ben ik niet een klein beetje in de contra
Ik kan er weinig over uitweiden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:09 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Daar wil ik wel meer over weten.
Is zulks beschamend?quote:
[1.] In het echt kun je geen PI doen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:20 schreef Janetje het volgende:
Iedereen hier is fucked up... face it..
Waarom zou iemand anders toevlucht zoeken op een internetforum..
Janetje snapt het.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:20 schreef Janetje het volgende:
Iedereen hier is fucked up... face it..
Waarom zou iemand anders toevlucht zoeken op een internetforum..
Nee. Shockerend wellicht, maar niet beschamend.quote:
Ik kan wel tegen een stootje. Ik gebruik immers geen deodorant, enzo.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee. Shockerend wellicht, maar niet beschamend.
*Sereen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:42 schreef Misstique het volgende:
whenever I'm alone with you you make me feel
like I am free again
whenever I'm alone with you
you make me feel like I am clean again
*doetquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:09 schreef Chowi het volgende:
Dans!
Schattig!quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:09 schreef Chowi het volgende:
Dans!
Ja, goedgekeurdquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:10 schreef Pheno het volgende:
Straks friet met gefrituurde scholfilet als lunch
Whehehe! Er staat ergens nog wel een bekeuring van mij in het systeem denk ik.quote:
Ik zit niet bij de bekeuringen.. Ik doe iets met echte strafzakenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe! Er staat ergens nog wel een bekeuring van mij in het systeem denk ik.
Nee, daar sta ik nog niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zit niet bij de bekeuringen.. Ik doe iets met echte strafzaken![]()
Kan altijd nog hequote:
Ja weet ik veel welke afdeling jij zitquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vraag me af wat dat dan voor zaak gaat worden...
Is iedereen naar de Kleutermiddag in Utrecht ofzo?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:02 schreef Misstique het volgende:
Dooie boel hier.
Die is toch pas vanavond?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Is iedereen naar de Kleutermiddag in Utrecht ofzo?
HELEGAAR NIET, KWART OVER VIER.quote:
Voelt er eentje zich aangesproken!quote:
Ik reageer gewoon heftig! Ik heb PMS!quote:
PMS is ok. Hallo, jongens, ik ga zo heerlijke pasta maken. En daarna werken. En ik ben in een goed humeur. Geen PMS hier, nog niet.quote:
Je hoeft niet te gillen!! Weet ik veel wanneer die baggermeet is, kheb me er niet mee bezig gehouden!quote:
PMS is helemaal niet okay.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
PMS is ok. Hallo, jongens, ik ga zo heerlijke pasta maken. En daarna werken. En ik ben in een goed humeur. Geen PMS hier, nog niet.
Gemiddelde leeftijd is 26, ongeveer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Is iedereen naar de Kleutermiddag in Utrecht ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |