Na the 40 year old virgin is deze optie uitgesloten.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:23 schreef L-IS het volgende:
in ieder geval geen scheerapparaat, god ik dacht dat ik als kelly door het leven moest![]()
(was vorig week zaterdag om 23:00 uur.. brrr)
Jij betaald.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:24 schreef DoubleDildo het volgende:
laseren!
Brrrquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:23 schreef L-IS het volgende:
in ieder geval geen scheerapparaat, god ik dacht dat ik als kelly door het leven moest![]()
(was vorig week zaterdag om 23:00 uur.. brrr)
Waar DD me wou verkopen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Trouwens Bendelijer.. ken ik jou niet van dat vorige topic?
Dudequote:Op vrijdag 7 april 2006 00:25 schreef DoubleDildo het volgende:
worked for my mom on her pussy
Ga jij maar schnell slapen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:25 schreef DoubleDildo het volgende:
gewoon zeggen dat je een vrouw bent, last hebt van overmatige haargroei op je gezicht en het Ziekenfonds laten dokken!!! en dan stiekum je zak laten laseren..worked for my mom on her pussy
Nee, man ik ken jou vanuit de fabriek! Farben AG!quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Waar DD me wou verkopen.![]()
Ja ik schaam me diep maar ik was er even.
Dit is een ervaring neem ik aan ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:27 schreef NJ het volgende:
Een heggeschaar. Met één knip is alles weg.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, man ik ken jou vanuit de fabriek! Farben AG!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
Neem die nieuwe, van Black & Deckerquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:27 schreef NJ het volgende:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probleemstelling: 1 bier is geen bier
volgens mijn knip je dan ook al gauw ALLES wegquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:27 schreef NJ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |