Legerbasis,Amerika,lab meer zeg ik niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zit me af te vragen wie jij ook alweer bent
ach 5km/u haalt ie wel denk ikquote:Op donderdag 6 april 2006 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe hard gaat ie?
kijk en daarom wil ik je dus kwijt raken per ongelukquote:Op donderdag 6 april 2006 23:53 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Legerbasis,Amerika,lab meer zeg ik niet.
is echt te weinig sorry! kun je er geen zak drop bij doen, dan hebben we een dealquote:
je beledigt me.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:54 schreef DoubleDildo het volgende:
maar ik heb nog geen goed bod gehoord, of moet ik bijbetalen?
The Hoffquote:Op donderdag 6 april 2006 23:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou.. je bent nog niet kwijt hoor... David Hasselhoff nog wel...
Ik heb nog wel ergens een zak pinda's liggen... uit 1997quote:Op donderdag 6 april 2006 23:55 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
is echt te weinig sorry! kun je er geen zak drop bij doen, dan hebben we een deal
ontopic aub og gewoon niet mee bemoeien!quote:Op donderdag 6 april 2006 23:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
The Hoff.
Niemand zingt zo mooi duits als the Hoff.
ik ging er eigenlijk vanuit dat jullie mij wel zouden betalen, hij is zoooo ontzettend grappig enzoquote:Op donderdag 6 april 2006 23:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
voor 2 bier doe ik het... maar je moet weten dat 3 bier nog beter is. Denk maar zo: 1 bier is geen bier!
Zeg,weet je moeder dat jij zo onaardig bent ?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:58 schreef Soho het volgende:
Heeft ie blikschade? Of is ie van zichzelf zo lelijk?
Eenschquote:Op donderdag 6 april 2006 23:59 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
ik ging er eigenlijk vanuit dat jullie mij wel zouden betalen, hij is zoooo ontzettend grappig enzo![]()
dan mag je wel eens opgepoetst worden.quote:Zeg,weet je moeder dat jij zo onaardig bent ?
En ik ben niet lelijk ik weerspiegel wat veel.
dat zou een actie van bendeleider kunnen zijn, wil je hem hiervoor uit de weg ruimen? ik kan hem bij je afleverenquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb bierblikschade
Dáár ga je...quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:00 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
dat zou een actie van bendeleider kunnen zijn, wil je hem hiervoor uit de weg ruimen? ik kan hem bij je afleveren
heb geen bendeleider hier in de buurt van mijn fles bier gezien...quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:00 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
dat zou een actie van bendeleider kunnen zijn, wil je hem hiervoor uit de weg ruimen? ik kan hem bij je afleveren
hou je mond dan, en stay ontopicquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
heb geen bendeleider hier in de buurt van mijn fles bier gezien...oeps... heb geen blikschade...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |