Legerbasis,Amerika,lab meer zeg ik niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zit me af te vragen wie jij ook alweer bent
ach 5km/u haalt ie wel denk ikquote:Op donderdag 6 april 2006 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe hard gaat ie?
kijk en daarom wil ik je dus kwijt raken per ongelukquote:Op donderdag 6 april 2006 23:53 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Legerbasis,Amerika,lab meer zeg ik niet.
is echt te weinig sorry! kun je er geen zak drop bij doen, dan hebben we een dealquote:
je beledigt me.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:54 schreef DoubleDildo het volgende:
maar ik heb nog geen goed bod gehoord, of moet ik bijbetalen?
The Hoffquote:Op donderdag 6 april 2006 23:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou.. je bent nog niet kwijt hoor... David Hasselhoff nog wel...
Ik heb nog wel ergens een zak pinda's liggen... uit 1997quote:Op donderdag 6 april 2006 23:55 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
is echt te weinig sorry! kun je er geen zak drop bij doen, dan hebben we een deal
ontopic aub og gewoon niet mee bemoeien!quote:Op donderdag 6 april 2006 23:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
The Hoff.
Niemand zingt zo mooi duits als the Hoff.
ik ging er eigenlijk vanuit dat jullie mij wel zouden betalen, hij is zoooo ontzettend grappig enzoquote:Op donderdag 6 april 2006 23:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
voor 2 bier doe ik het... maar je moet weten dat 3 bier nog beter is. Denk maar zo: 1 bier is geen bier!
Zeg,weet je moeder dat jij zo onaardig bent ?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:58 schreef Soho het volgende:
Heeft ie blikschade? Of is ie van zichzelf zo lelijk?
Eenschquote:Op donderdag 6 april 2006 23:59 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
ik ging er eigenlijk vanuit dat jullie mij wel zouden betalen, hij is zoooo ontzettend grappig enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |