Er is niets tastbaars aan een fictief verhaal, ik wil feiten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Lees de Koran dan maar zou ik zeggen. Tastbaarder kun je het niet krijgen.
schepping, alleen dan iets gedetailleerderquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Er is niets tastbaars aan een fictief verhaal, ik wil feiten.
Wat is de uitleg van de Koran over het leven op aarde, hoe zijn de mensen ontstaan volgens de koran?
Met die benadering kun je het net zo goed niet lezen inderdaad. Blijf dan maar lekker onwetendquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Er is niets tastbaars aan een fictief verhaal, ik wil feiten.
Ik zou willen zeggen lees het zelf eens, maar volgens jou is het een fictief verhaal, dus dat voorstel zal ik niet doenquote:Wat is de uitleg van de Koran over het leven op aarde, hoe zijn de mensen ontstaan volgens de koran?
Net zo triest als dat jij komt te overlijden en je er achter komt dat er wel degelijk iets is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Best triest als KirmiziBeyaz komt te overlijden en er achter komt dat er niets is
Kom eens met feiten dan, ik probeer gewoon een open discussie aan te gaan hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Met die benadering kun je het net zo goed niet lezen inderdaad. Blijf dan maar lekker onwetend![]()
[..]
Ik zou willen zeggen lees het zelf eens, maar volgens jou is het een fictief verhaal, dus dat voorstel zal ik niet doen![]()
Best triest als jij komt te overlijden en er achter komt dat engelen van Allah je opwachtenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Best triest als KirmiziBeyaz komt te overlijden en er achter komt dat er niets is
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Lees je dan maar eens in zou ik zeggen. Je kent je eigen geloof niet eens.
[..]
Dat is geen verklaring, dat is een waarnemingquote:Is dat je wetenschappelijke verklaring? Uit 2 cellen worden meerdere soorten weefsel opgbouwd?![]()
Als je dit niet begrijpt door 1 spelfout begrijp ik ook waarom je al die rare onjuiste aannames over de evolutietheorei doet.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Net zo triest als dat jij komt te overlijden en je er achter komt dat er wel degelijk iets is?![]()
Nee hoor, want volgens de mainstream gelovigen is God barmhartig en wanneer je dus een redelijk normaal leven hebt gehad is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Best triest als jij komt te overlijden en er achter komt dat engelen van Allah je opwachten
God barmhartig voor een persoon die ongelovig is gestorvenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, want volgens de mainstream gelovigen is God barmhartig en wanneer je dus een redelijk normaal leven hebt gehad is er niets aan de hand.
Niets dan prettige verrassing dus.
Ik geloof sowieso niet in jouw pauper godquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
God barmhartig voor een persoon die ongelovig is gestorven
Wie is jouw God?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik geloof sowieso niet in jouw pauper god
Onze god, je weet wel, de meest succesvolle god, is barmhartig
http://www.phys.uu.nl/~strous/AA/nl/antwoorden/licht.htmlquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kom nou? Is dat je argumentatie?![]()
[..]
Hier doe je alweer een foute aanname. Namelijk dat mensen die in de evolutietheorie geloven allemaal atheisten zijn. Dat is niet zo. Er zijn zat gelovige evolutiebiologen. Er zat er laats nog 1 bij Andries Knevel. Evolutie is geen sprookje. Het grote spaghetti monster is een sprookje. Evolutietheorie probeert de waarneming zoals die zijn te verklaren.quote:Het eevolutiesprookje is een aanname welke net zo ver van wetenschap afstaat als jij. Het is niet te bewijzen, maar bij gebrek aan geloof houden mensen zich er toch krampachtig aan vast. Het is namelijk de enige houvast voor atheisten.
Je weet niet eens waarover je praat man. Waarop baseer je deze onzin. Buiten rare woorden lul je ook nog.quote:Wat is niet in conflict? Dat hele sprookje is een groot conflict.
[..]
Nee, de evolutietheorie is een onderbouwde hypothese en volgens jouw een aaname. De waarneming zelf is geen aaname.quote:Een aanname is geen feit.
[..]
Zoals gezegd de meest succesvolle. De vader van Jezus, de Christelijke God, de Enige God.quote:
You cooled have fooled me. Misschien moet je dan eerst eens wat aan je houding jegens gelovigen veranderen, wil je serieus genomen worden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Kom eens met feiten dan, ik probeer gewoon een open discussie aan te gaan hoor.
Ik ben blij voor je dat je die theorie als meest logische en verklaarbare beschouwt. Helaas onderbouw je dit dan weer niet. Immers, de bedenker van die theorie dacht zelf dat een cel een klompje gel was, niet meer. Vind je het dan erg als ik zo'n gast niet serieus kan nemen?quote:Zoals ik al eerder zei, is voor mij de evolutietheorie tot nog toe de meest logische en verklaarbare. Als jij iets anders beweert onderbouw het dan, wie weet neem ik het in overweging.
Nee want tijdens de tsunami waren daar geen Christenenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals gezegd de meest succesvolle. De vader van Jezus, de Christelijke God, de Enige God.
De God wiens aanhangers niet in een stoffige kut woestijn met bosjes creperen, of verzuipen door een onderzeese aardbeving.
Als je niet eens begrijpt wat ik met jouw geloof bedoel, dan ben je al verloren.quote:
Dat zeg ik, maar ik wacht nog op je wetenschappelijke verklaring.quote:[..]
Dat is geen verklaring, dat is een waarneming![]()
Die bestaat net zo min als Allah of Buddha. Allemaal sprookjes.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals gezegd de meest succesvolle. De vader van Jezus, de Christelijke God, de Enige God.
De God wiens aanhangers niet in een stoffige kut woestijn met bosjes creperen, of verzuipen door een onderzeese aardbeving.
Omdat je niet eens weet wat de evolutietheorie inhoud.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wees gerust. Ik ben doodgegooid op school met die verzinsels van de Opperaap. Ik leef niet in het verleden, ik heb het over het heden. Nu roei je tegen de stroming als je niet in zijn sprookje gelooft.
Ik kan zien wat zich bevindt aan het eind van die stroom. Waarom denk je dat ik tegen de stroom in ga?
Goh... van welk geloof zullen er jaarlijks meer mensen door natuurgeweld en andersoortige nare dingen om het leven komen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee want tijdens de tsunami waren daar geen Christenen
Enlighten me.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goh... van welk geloof zullen er jaarlijks meer mensen door natuurgeweld en andersoortige nare dingen om het leven komen?
Het bewijs dat God bestaat ben jijquote:Het bewijs dat 'god' niet bestaat
hahaha, jij stelt dat de evolutietheorie niet klopt en ik moet nu het ongelijk aantonen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als je niet eens begrijpt wat ik met jouw geloof bedoel, dan ben je al verloren.
[..]
Dat zeg ik, maar ik wacht nog op je wetenschappelijke verklaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |