Ben je veel blijven zitten voor iemand met geboortejaar '63, tenzij je de leraar bent.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:50 schreef BoerBert het volgende:
OMG
Zij zit dus bij mij in de klas en hoorde wel zoiets vaags, maar dit:
quote:Boonen woest na artikel 16-jarige vriendin
BRUSSEL - Wielrenner Tom Boonen heeft woest gereageerd op het artikel in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws over zijn nieuwe vriendin, de 16-jarige Nederlandse Sophie van Vliet. De verslaggeefster, die ook in het artikel op de foto staat met Boonen en zijn vriendin, zou zich hebben voorgedaan als journalist van het blad Humo. De VRT meldt dat de Vlaamse renner niet meer met Het Laatste Nieuws wil praten sinds de krant hem en zijn ploeg valselijk van doping heeft beschuldigd
Boonen: ,,Ze vroeg of ze mij mocht interviewen voor een stuk in Humo. Ik vroeg haar expliciet of het niet voor Het Laatste Nieuws was.'' Boonen heeft een persmededeling uitgedaan waarin hij zegt 'razend' te zijn. ,,Mijn affectie voor Sophie van Vliet werd voorgesteld als een ernstige relatie, maar zover is het nog zeker niet.''
De wielrenner heeft aangekondigd dat voortaan elke journalist zal worden gescreend en verplicht wordt een contract te tekenen met het management van Boonen. Hij gaat de zaak ook aankaarten bij de Hoge Raad voor de Journalistiek. Een eventuele schadevergoeding wil hij schenken aan een goed doel.
Tom Boonen had eerder een relatie met Lore Van de Weyer, die drie jaar jonger is. Die relatie ging eind vorig jaar uit.
Als je Tom Boonen heet kan je dat toch niet geheim houden. En blijkbaar was het eigenlijk al bekend als ik die foto's van Curacao zo zie.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel stoer dat hij ervoor uitkomt trouwens, het zal je overkomen.
is ze net zo leuk als op de foto's? Ze is bijna ineens een BN-er.. zal ook wel een rijke pappie hebben!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:04 schreef BoerBert het volgende:
Kan wel heel flauw 'bewijzen' geven, maar ik denk dat niemand daar behoefte aan heeft...
Minstens imo, maar dat ligt natuurlijk aan waar je van houdt, hequote:Op donderdag 6 december 2007 22:28 schreef Gelderland het volgende:
[..]
is ze net zo leuk als op de foto's? Ze is bijna ineens een BN-er.. zal ook wel een rijke pappie hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |