Zul je zien dat het bij de wegrit 25 graden met een lekker windje is in Pekingquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik dacht dat de OS nog wel redelijk populair was onder wielrenners.
Maar in Athene was het wel extreem heet, renners reden met ijszakken in hun nek rond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:51 schreef Venga het volgende:
Bovendien zit je met het jetlag gebeuren als je naar Peking gaat.
Daar had je in Athene geen last van ... maakt ook een groot verschil.
Naar Athene kon je voor je enkele dagen, naar Peking gaat je veel meer tijd kosten, zowel voor als na de wedstrijd in Peking.
"Nu nog de vreselijke visjestrui in de Vuelta"quote:
Ik heb ook niet echt het idee dat hij daar iets te zoeken heeft, de Shlecks en Valverde, Dekker, Boogerd dat soort wielrenners maken de meeste kans.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boonen zal niet rijden op het WK in Stuttgart.
quote:Maandag verschijnt eerste strip over Tom Boonen
Tom Boonen heeft zijn eigen stripreeks. Maandag ligt het eerste stripverhaal met de wielerkampioen in de hoofdrol in de winkel. ’Het autovirus’ is gebaseerd op Boonen die als stripheld teruggeflitst wordt naar het tienjarige Tommeke die samen met zijn broertje Sven allerlei avonturen beleeft.
'Ik vond het een schitterend idee', zegt Tom Boonen. 'Ik heb steeds graag strips gelezen. De eerste drukproeven heb ik meerdere malen van a tot z doorgenomen en ik heb enkele keren heel hard moeten lachen. Het is en blijft bizar natuurlijk om spannende avonturen van jezelf te volgen zonder te weten wat er op de volgende pagina staat.
’Het autovirus’ kost 4,95 euro en wordt uitgegeven door Borgerhoff&Lamberigts. In februari 2008 verschijnt de tweede Tommeke-strip.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nu beginnen ze wel heel ver te gaan met hun merchandising ...
[..]
quote:Tom Boonen heeft een nieuwe liefde in zijn leven. Na de breuk met Lore eind vorig jaar, heeft Boonen nieuw geluk gevonden bij Sophie Van Vliet, een meisje van 16 uit Nederland.
'Ze lijkt ouder dan ze is, is in haar manier van denken volwassener dan ik en we kunnen erg goed praten. Maar 't allerbelangrijkste is: ik heb opnieuw iemand gevonden die me gelukkig maakt. Ik voel wat ik voel, en dat is pure blijdschap', zegt Boonen in Het Laatste Nieuws.
Verschil is wel dat de Olsen-tweeling meerderjarig is. Als bekende Belg, sportheld en icoon kan je je toch niet inlaten met minderjarige meisjes? En dan ook zo'n kulargument gebruiken: "Dat is jong, maar ze ziet er ouder uit en is volwassen in haar manier van denken."quote:Op woensdag 5 december 2007 09:50 schreef Ereinion het volgende:
Boonen moet gedacht hebben: wat Lance kan, kan ik ook:
[..]
Het is Belgie he... Daar zijn ze daar wat makkelijker in.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef maril het volgende:
16 jaar pas?
Wat een n00bquote:'Ze lijkt ouder dan ze is, is in haar manier van denken volwassener dan ik'
1 Woord....quote:Op woensdag 5 december 2007 12:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Van de FP:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat loopt 'ie nou te ouwehoeren dat ze ouder lijkt?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Van de FP:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |