quote:Op woensdag 18 april 2007 12:18 schreef Zwansen het volgende:
Helaas. We zien em niet.
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:23 schreef Zwansen het volgende:
Zelfs op die site zie ik ze niet... maja.
Uiteraard.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Een Tourrit in eigen land winnen kan natuurlijk ook al wat redden.
In het jaar van Hushovd had Boonen hem gewoon moeten winnen, was ook wel gebeurd als hij niet was gevallen, hij was toen gewoon beter dan Hushovd.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik denk dat de groene trui wel wat zwaarder weegt misschien.
In ieder geval wel in combinatie met één of meerdere ritzeges.
Een groene trui zonder etappeoverwinningen is immers een beetje kleurloos, zoals die van Hushovd 2 jaar geleden.
[Hoopt]Bennati dit jaarquote:Op woensdag 18 april 2007 22:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In het jaar van Hushovd had Boonen hem gewoon moeten winnen, was ook wel gebeurd als hij niet was gevallen, hij was toen gewoon beter dan Hushovd.
Ik zie het dit jaar niet gebeuren.
Jup, siert 'm welquote:Op woensdag 18 april 2007 22:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij Boonen is 't wel tof dat hij in "zijn" wedstrijden zelden anoniem meerijdt. In Vlaanderen was hij slecht (al dan niet door omstandigheden), maar dan toch liever sleuren en ten onder gaan op de Muur dan anoniem proberen aanklampen.
Hij is altijd aanwezig, kun je van een hoop anderen niet zeggen, die modderen dan maar wat aan om nog 8e te kunnen worden.
Al helemaal als je in principe de snelste bent die in die hele groep zit ...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jup, siert 'm wel![]()
Maar dan nog is het behoorlijk dom om al door te trekken op de vesten....
Ik denk zelf dat 'ie Bettini voor wou zijn. Een beetje zoals in de vroegere Mapei tijd met Roubaix.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Al helemaal als je in principe de snelste bent die in die hele groep zit ...
Als Valverde er een doel van maakt, kan hij zeker de groene trui winnen. In massasprints kan ie punten pakken (hij zal ze zeker niet winnen, maar kan wel zo nu en dan bij de eerste 10 zitten) en hij heeft als grote voordeel op de sprinters dat hij ook in bergritten punten kan pakken.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou kunnen, ik ben er alleen nog niet van overtuigd dat het een echt topsprinter is, blijkbaar kan bijna iedereen tegenwoordig Petacchi kloppen. Ik verwacht dit jaar een Valverde (of een gelijkaardig type).
Dat is een manier om er naar te kijken.quote:Bij Boonen is 't wel tof dat hij in "zijn" wedstrijden zelden anoniem meerijdt. In Vlaanderen was hij slecht (al dan niet door omstandigheden), maar dan toch liever sleuren en ten onder gaan op de Muur dan anoniem proberen aanklampen.
Hij is altijd aanwezig, kun je van een hoop anderen niet zeggen, die modderen dan maar wat aan om nog 8e te kunnen worden.
Ik dacht dat de OS nog wel redelijk populair was onder wielrenners.quote:Boonen ziet op tegen hitte Peking
door onze Telesportredactie
ANTWERPEN - Tom Boonen twijfelt of hij in 2008 wel moet meefietsen in de wegwedstrijd op de Olympische Spelen in Peking. De renner van Quick-Step kan slecht omgaan met warm en vochtig koersweer. Ook zou de Vlaamse topper het parcours in de Chinese hoofdstad te zwaar vinden. Boonen kreeg al een brief van de Belgische wielerbond die zijn automatische selectie bevestigde.
Boonen is na veldrijder Sven Nijs de tweede Belg die om klimatologische redenen afhaakt voor 'Peking 2008'. Nys zou mogelijk meedoen in het onderdeel mountainbiken.
Dat is het ook wel, maar als je er toch maar weinig kans op een medaille maakt ontzie je een lange trip naar Peking midden het seizoen toch wel, vermoed ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik dacht dat de OS nog wel redelijk populair was onder wielrenners.
Verander 'in' in 'en'quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Topictitel is voorbijgestreefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |