quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het zou zelfs erg zijn als ze niet moesten harken op het einde verdorie. Spektakel willen we zien, aanvallen , inzinkingen , de klop van de hamer bij toppers ... Zoals een Merckx die na een bergrit boven komt en ze hem aan de zuurstofflessen mogen leggen omdat hij zo diep gegaan is, maar de volgende dag gewoon opnieuw aanvalt.
Nu vallen er ook nog mensen dood tijdens een wedstrijd. Dat is gewoon "pecht" in de sport.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is 30/40 jaar geleden. Derhalve weinig relevant. Tijden veranderen, het wielrennen is veranderd, niet te vergelijken. Zo'n uitspraak zouden een Merckx of een Van Impe om er maar een paar te noemen nooit doen, alleen een zelfvoldane egotripper als De Vlaeminck doet dat en vooral om te benadrukken hoe fantastisch hij wel was. Ze zaten hem bijna uit te lachen in de studio.
En vroeger viel er soms renners dood tijdens de wedstrijd, dat is ook karakter.
Het eerste wedstrijduur in een bergrit tegen 46 per uur? Misschien veeleisend voor een lichaam? Ik zeg maar wat. En nee, dat was vroeger zeker niet zo. Dat kan best wel eens 15 km/u. trager zijn geweest.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
waarom zouden die nu dan opeens te zwaar zijn ?![]()
Dat doen ze zelf.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het eerste wedstrijduur in een bergrit tegen 46 per uur? Misschien veeleisend voor een lichaam? Ik zeg maar wat. En nee, dat was vroeger zeker niet zo. Dat kan best wel eens 15 km/u. trager zijn geweest.
quote:Boonen kiest Eneco Tour boven Vuelta
Tom Boonen verschijnt dit jaar niet aan de start van de Vuelta. De Belgische wereldkampioen prefereert de Eneco Tour in Nederland en België en de ronde van Groot-Brittanië als voorbereiding op het wereldkampioenschap in het Oostenrijkse Salzburg.
In een Tour met een serieuse passage in Vlaanderen ? Hij zal wel moeten ...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:52 schreef tong80 het volgende:
Die zien we volgend jaar niet meer terug in de Tour. Die gaat zich in juli heerlijk op z'n gemak voorbereiden op het naseizoen.
quote:Boonen mijdt Gold Race
door onze speciale verslaggevers
ROUBAIX - Tom Boonen start aanstaande zondag niet in de Amstel Gold Race. In eerste instantie wilde de Belg de Nederlandse klassieker wel rijden. Na Parijs-Roubaix maakte de kopman van QuickStep-Innergetic duidelijk dat hij een verlengd voorjaar toch niet ziet zitten. "Vooraf kan je dat wel zeggen, maar het is nu eenmaal zo dat je er in de kop na Parijs-Roubaix toch al een punt achter hebt gezet. Ik doe het net zoals vorig jaar: géén Amstel, wel nog de Scheldeprijs", aldus Boonen.
quote:Boonen mist Scheldeprijs
ANTWERPEN - Tom Boonen doet woensdag niet mee aan de Scheldeprijs. De Belgische wielrenner van Quick-Step heeft last van zijn ingewanden. Dinsdag moest Boonen de training onderbreken, na overleg met de teamarts besloot hij niet te starten. De Scheldeprijs was zijn laatste koers in dit voorjaar.
De Belg meldde overigens dat hij maandagavond een licht auto-ongeval had. "Er stak plotseling een kat over, waardoor ik mijn stuur moest omgooien. Mijn wagen eindigde tegen de vangrail”, aldus Boonen, die ongedeerd bleef. "En gelukkig leeft de kat ook nog.”
quote:Boonen rijdt Lamborghini in de prak
door Ronald Veerman
BRUSSEL -
De Belgische wielerheld Tom Boonen heeft zijn peperdure Lamborghini in de prak gereden. De in Monaco woonachtige Boonen was met zijn gele racemonster een paar daagjes op stap in Vlaanderen, maar moest daar naar eigen zeggen uitwijken voor een kat.
"Het beest stak plots te straat over, maar ik kon het ontwijken. De auto schoot echter in de berm. Mijn wagen is zwaar beschadigd, maar gelukkig leeft de kat nog”, aldus de renner.
Boonen reed afgelopen zondag met Parijs-Roubaix zijn laatste voorjaarsklasieker. Eerder zegde hij al af voor de Amstel Gold Race. Vandaag zou hij in Vlaanderen de Scheldeprijs rijden, maar die cancelde hij wegens darmklachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |