lekker specs voor 'n pc. CAD/CAM werkstationnetje?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
Vandaag en gisteren de hele dag op lekker pc'tje gewerkt
22" scherm op 2000zoveel resolutie
Xeon proc's
4gieg aan Ram
512 mb videokaart
Zielig ziek gewoon
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
Vandaag en gisteren de hele dag op lekker pc'tje gewerkt
22" scherm op 2000zoveel resolutie
Xeon proc's
4gieg aan Ram
512 mb videokaart
Zielig ziek gewoon
mooie quotequote:Op donderdag 6 april 2006 21:04 schreef 199724 het volgende:
De benzinetank is de rest van de auto?
Joah, in een ruimte waar er 20 van deze stondenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:03 schreef M5 het volgende:
[..]
lekker specs voor 'n pc. CAD/CAM werkstationnetje?
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:04 schreef 199724 het volgende:
De benzinetank is de rest van de auto?
zo worden de lamellen en de pijpjes genoemd.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:30 schreef M5 het volgende:
[..]
en wat doet die batterij er bij dan? loopt het hele aparaat er op? of slaat ie energie op?
ok ik snap hem een beetje.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:09 schreef lipje het volgende:
[..]
zo worden de lamellen en de pijpjes genoemd.
[afbeelding] zoiets dus
kan je die vetnek van je weglopenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:22 schreef M5 het volgende:
ging het eindelijk dagen achter elkaar goed m'n wireless router.. hangt ie opeens weer
moet ik helemaal van m'n stoel komen en een trap naar beneden lopen om dat ding te resetten![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:06 schreef vlad het volgende:
[..]
tering man gek, gisteravond 12334456 uur gebeld met een vriendin en vanacht weer 4322 uur met een andere vriendin en vanmorgen om zes uur gesmst met een andere vriendin![]()
weer een rekening van 60000000 euro deze maand![]()
![]()
zoiets gaat dat toch?![]()
of was dat peu?![]()
idd,quote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
http://videos.streetfire.(...)776-5A0C379147E0.htm
Damn wat een badboy![]()
wat is er?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:35 schreef M5 het volgende:
ThaFreak!
Koop een echte auto man idioot! M5 is liefquote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef PeuRac het volgende:
GVD WELKE KLOOT NEWBIE VERGEET [PTA SC] ERBIJ TE ZETTEN![]()
![]()
En bedankt, dat is dus ook_gekquote:Op donderdag 6 april 2006 21:06 schreef vlad het volgende:
[..]
tering man gek, gisteravond 12334456 uur gebeld met een vriendin en vanacht weer 4322 uur met een andere vriendin en vanmorgen om zes uur gesmst met een andere vriendin![]()
![]()
of was dat peu?![]()
Nope nog niet, ben de hele tijd in gezelschap en heb alleen m'n lappie bij me.quote:
Niks mis met m'n auto (nouja, alleen de remkracht verdeler danquote:Op donderdag 6 april 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Koop een echte auto man idioot! M5 is lief![]()
Echt welquote:Op donderdag 6 april 2006 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En bedankt, dat is dus ook_gek
Ik loop nooit te janken over m'n bel gedrag.
ik boek dat gare ding eruit man, nuff saidquote:Op donderdag 6 april 2006 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks mis met m'n auto (nouja, alleen de remkracht verdeler dan)
Welnee, kan mij dat schelen hoe hoog de rekening is, ik moet em toch betalen en heb zelf zoveel gebeld.quote:
Hey dat ben ikquote:Op donderdag 6 april 2006 21:06 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
of was dat peu?![]()
Try me.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik boek dat gare ding eruit man, nuff said
Oh meet!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik boek dat gare ding eruit man, nuff said
Ja da's meestal zo met telefoonrekeingen, maargoed je zal het wel vergeten zijn.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee, kan mij dat schelen hoe hoog de rekening is, ik moet em toch betalen en heb zelf zoveel gebeld.
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef M5 het volgende:
[..]
kun je de TT vandeze SC nog ff aanpassen?![]()
is kut he dat moeten betalenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja da's meestal zo met telefoonrekeingen, maargoed je zal het wel vergeten zijn.![]()
denk dat het moeilijk wordt hoor die aston eruit rijden, maar als ik een goeie dag heb en er geen stoplichten in de weg staanquote:
Oh dat doet de baas voor mijquote:Op donderdag 6 april 2006 21:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja da's meestal zo met telefoonrekeingen, maargoed je zal het wel vergeten zijn.![]()
Die van mij peinst er niet eens over, op kantoor moeten 2 buitendiens mensen 1 telefoon delenquote:
Ik ben gelukkig niet zo'n bel mutsquote:Op donderdag 6 april 2006 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die van mij peinst er niet eens over, op kantoor moeten 2 buitendiens mensen 1 telefoon delen
hoi, wat moet je ?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet zo'n bel muts
straight to the point en geen gezever
Zo ben ik normaal ook, maar als ik m'n (nu ex-)vriendin terug belde hield ze altijd van die lange niet interessante verhalen en ik luisterde daar altijd braaf naar (alleen zette ik em wel op speaker en legde em naast me neer om wat anders te gaan doen ondertussenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet zo'n bel muts
straight to the point en geen gezever
[spuit-11-veel-te-laat-mode]quote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef PeuRac het volgende:
GVD WELKE KLOOT NEWBIE VERGEET [PTA SC] ERBIJ TE ZETTEN![]()
![]()
Zoiets jaquote:Op donderdag 6 april 2006 22:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoi, wat moet je ?
ja ehm eigelijk nix ?
optieeefffeeee, tuut tuut tuut
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:08 schreef M5 het volgende:
[..]
[spuit-11-veel-te-laat-mode]
WELKE GRAFNEWBIE HEEFT JOU AVATAR IN ELKAAR GEPRUTST![]()
[/spuit-11-veel-te-laat-mode]
zo, dat is er uit, verder alles goed hoor
volgende keer niet meer doen he!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moest ff wat frustraties eruit gooien en jij was de eerste waarop ik die kon projecteren
Je maakte het me ook wel heel erg makkelijkquote:Op donderdag 6 april 2006 22:09 schreef M5 het volgende:
[..]
volgende keer niet meer doen he!dan zoek je maar iemand anders.
Ik ben een beetje teleur gesteld door die stin range rover in je avatarquote:Op donderdag 6 april 2006 22:09 schreef M5 het volgende:
[..]
volgende keer niet meer doen he!dan zoek je maar iemand anders.
Die heeft een gewone Range Rover, dit is de Sportquote:Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben een beetje teleur gesteld door die stin range rover in je avatar![]()
Doet me aan me baas denken en dat wil ik helemaal niet![]()
Ik vind ehm gewoon top. Heb je d'r moeite mee.. jammer dan.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je maakte het me ook wel heel erg makkelijk![]()
Wanneer kap je trouwens eens met die engelse zooi te pronken, qua kwaliteit is er maar 1 ding slechter als Italiaans spul en dat is engels spul
Grapjequote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef M5 het volgende:
[..]
Die heeft een gewone Range Rover, dit is de Sport
[..]
Ik vind ehm gewoon top. Heb je d'r moeite mee.. jammer dan.
't blijft jammer dat ze daar niet eens fatsoenlijke diesel inzetten.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grapje![]()
de gewone RR met 4.4 v8 vind ik super rijden trouwensin de hoge stand van de luchtvering kijk je bij minder grote vrachtwagens zo de cabine in
![]()
Hey vrouwmens, heb je je auto in elkaar gepoeiert? of staat hij gewoon erges in de garage?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef Sjoem het volgende:
Ik ben trouwens autoloos
En ik ga even douchen
Die 2.7d die in de Disco 3 ligt vond ik super rijden in de Jaguar S-Type, zelfs lekkerder als de 3.0 v6 benzine.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:18 schreef M5 het volgende:
[..]
't blijft jammer dat ze daar niet eens fatsoenlijke diesel inzetten.
autoloos?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef Sjoem het volgende:
Ik ben trouwens autoloos
En ik ga even douchen
die is wel aardig, maar komt power te kort t.o.v. de concurentie. maar 190 pkquote:Op donderdag 6 april 2006 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 2.7d die in de Disco 3 ligt vond ik super rijden in de Jaguar S-Type, zelfs lekkerder als de 3.0 v6 benzine.
in de Jaguar levert die 207pkquote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef M5 het volgende:
[..]
die is wel aardig, maar komt power te kort t.o.v. de concurentie. maar 190 pk
Dat is voor mensen die niet meer weten wat ze moeten kopenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:24 schreef BaraCuda het volgende:
die pauper jeeps zijn gewoon kut
Wa mot je daar nou mee als zakenmannetje.
Kutpatsers
Bijvoorbeeld, of een nette audi, VW, Mercedes, Saab...quote:
Ze kunnen dat blok in die RRS/Disco3 dan minstens 207 er uit laten persen of gewoon doorontwikkelen.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in de Jaguar levert die 207pken daar is het icm het koppel ruim voldoen (je kan er strepen mee trekken
)
Maar in een 2,5ton zware bak zal dat best wat weinig zijn ja. Maar binnen Ford PAG (Ford Permium Automotive Group, met daarin oa Jaguar, Land Rover, Aston Martin en Volvo), is geen sterkere diesel voorhanden. En een compleet nieuwe ontwikkelen is geen geld voor denk ik.
Je moet zo'n ding puur prive rijden, niet zakelijk. Dat is namelijk wel sneu ja.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of een nette audi, VW, Mercedes, Saab...
Gewoon een sedan of station..
Zo'n SUV komt echt zo fout over op een klant.
ohquote:Op donderdag 6 april 2006 22:37 schreef Sjoem het volgende:
Nee, mijn auto is niet total. Ik heb hem uitgeleend.
En dat is slim van mij, want ik heb morgen zelf een auto nodig
Ja dagquote:Op donderdag 6 april 2006 22:39 schreef M5 het volgende:
[..]
ohis dat alles. maar goed, lekker op de fiets of met het OV dan maar he
hierquote:Op donderdag 6 april 2006 22:15 schreef PeuRac het volgende:
Waar is BoJo trouwens? Heb em nodig
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb vandaag lekker een ferrari aangeraakt.
Nu ben je vast wel jaloers hah Hugster!
Hij staat 10 straten verderop in een schuurtjequote:Op donderdag 6 april 2006 22:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik jaloers
Stond ie bij je in de buurt geparkeerd?
Geef ook eens een ram tegen msnquote:Op donderdag 6 april 2006 22:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
hier
was weer Fight Night 2 aan het spelen
gisteren van 19:00 tot 01:00 gespeeld![]()
![]()
Je gaat toch niet in zo'n tweaker veranderenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:44 schreef BoJo het volgende:
m'n duimen doen pijn vandaar dat ik gekapt ben voor vanavond![]()
xboxquote:Op donderdag 6 april 2006 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in zo'n tweaker veranderenof nog erger, zo iemand die naar LAN-party's gaat
Ik een Lamborghini of was het een Maseratiquote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb vandaag lekker een ferrari aangeraakt.
Nu ben je vast wel jaloers hah Hugster!
welke?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef ThaFreak het volgende:
Lipje!!!!!!!!!!!!!
Die audi lekker laten staan![]()
zitten een paar gaten in het bestaan van die auto![]()
Noobquote:Op donderdag 6 april 2006 22:48 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik een Lamborghini of was het een Maserati![]()
JS-LV-89 heb ik hier staanquote:
Da's veel beter ja, ik had de kadett ernaast gezetquote:
moet er alleen nog een keer in cruisen in DLD oidquote:Op donderdag 6 april 2006 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's veel beter ja, ik had de kadett ernaast gezet
Maar een S8 zag ik ook nog cruisen vandaag, wat een unit is dat
Ik hoorde hetquote:Op donderdag 6 april 2006 22:44 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hij staat 10 straten verderop in een schuurtje
Iddquote:Op donderdag 6 april 2006 22:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet er alleen nog een keer in cruisen in DLD oid![]()
vanuit enschede is het iid een minutje of 10 en iets van 15 voor de snelwegquote:Op donderdag 6 april 2006 23:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd
Hoe lang rijd jij erop naar DLD? Kwartiertje ofzo...?
Dat is niet verkeerd neequote:Op donderdag 6 april 2006 23:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vanuit enschede is het iid een minutje of 10 en iets van 15 voor de snelweg![]()
![]()
ik heb in een alfa brera ding gezetenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:48 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik een Lamborghini of was het een Maserati![]()
kan je daar mee rijden dan, beamersquote:Op donderdag 6 april 2006 23:03 schreef lipje het volgende:
nee alleen in de beamer van de baas over de a12 scheuren
Garage Nieuw Rijswijkquote:Op donderdag 6 april 2006 23:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb in een alfa brera ding gezeten
Hij stond voor de deur op mijn werkquote:
Alexxxxxxx loopt nu al te kwijlenquote:Op donderdag 6 april 2006 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij stond voor de deur op mijn werk
Het was een blauwe
nee ga ik niet doen ookquote:Op donderdag 6 april 2006 23:42 schreef lipje het volgende:
heb je m al in het gespot topic gezet?
Morgen Alfafappervoer als ze buitenstaan
kutquote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
die vertaling kan je nu dus op je buik schrijven![]()
Die bij Jensma? Die heb ik gsiter namelijk even opgezocht, en niet alleen in zn bestaan zitten gatenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef ThaFreak het volgende:
Lipje!!!!!!!!!!!!!
Die audi lekker laten staan![]()
zitten een paar gaten in het bestaan van die auto![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi tof meisjeJe hebt weer een goede daad gedaan vandaag
V&A
had er 2 meer gemaakt dan, dan had ik er wat van gezegd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
en zeg ierts over die vuige kutbejaarden, anders heb ik er voor Jan Lul 265 foto's van gemaakt
Ik heb wel een vraagje!quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
en zeg ierts over die vuige kutbejaarden, anders heb ik er voor Jan Lul 265 foto's van gemaakt
LOLquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb wel een vraagje!
Waarom maak je er foto's van?
De volksdansvereniging was nog nooit op de foto gezet. Ze wilden graag dat er foto's werden gemaakt voor promotionele doeleinden. Sandra zit op volksdanen. En ik zit onder de plakquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb wel een vraagje!
Waarom maak je er foto's van?
Leuke meid!quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Om het contrast tussen Sandra en de rest van de volksdansclub even weer te geven
leuke foto.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Om het contrast tussen Sandra en de rest van de volksdansclub even weer te geven
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor Sandra wel, voor die king size cavia net
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DamnDat je geen zelfmoord hebt gepleegd
Zijn we niet interessant genoeg voor je?quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:06 schreef Sjoem het volgende:
Nou, ik ga kijken of er wat op tv is.
Je kan waarschijnlijk kiezen uit TellSell of een of ander date gevalquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:06 schreef Sjoem het volgende:
Nou, ik ga kijken of er wat op tv is.
netjes geparkeerdquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 06:32 schreef woeshie het volgende:
Kwamen we dan uiteindelijk ergens aan waar we moesten 'oversteken' richting Terneuzen.
Ik tegen mevrouw in het loket : "wanneer vertrektie???"
Mevrouw : "Vertrektie wat??"
Ik : "Welja, wanneer vertrektie en komtie aan in Belgie?????"
Mevrouw : "Eh .. ?"
Ik : "DE BOOT!!!??"
Mevrouw : ".... Er is geen boot .. dit is een ondergrondse tunnel"
Ik : "... *domme belg-look* .. "
komt ie nu meequote:Op vrijdag 7 april 2006 07:41 schreef BoJo het volgende:
Ohja Alexxxxxxxxxxxx als je mensen fotografeerd (wat best lastig is) dan moet je wel zorgen dat je op de ogen scherp stelt![]()
![]()
wist ik veel dat ie een kamer vol ouwe taarten en Sandra ging fotograferenquote:
merk hetquote:
Ik ben niet gezellig hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:48 schreef vlad het volgende:
[..]
merk het![]()
maar jij wel, is ook gezellig toch?![]()
dat treft, ik ook nietquote:
Nee, ik moest naar de opticienquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef vlad het volgende:
[..]
dat treft, ik ook niet![]()
moest je niet uitslapen vandaag btw?![]()
quote:
Nee, mijn ogen laten opmeten voor nieuwe lenzen. Ik had het idee dat ze achteruit waren gegaan, die ogen van mij.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:55 schreef vlad het volgende:
[..]
je bril ophalen?
![]()
ik moet ook nog steeds heen. al ruim 6 jaar![]()
mijn ogen worden er niet beter op, maar geen zin om heen te gaan. Heb lenzen en een bril, maar gebruik ze nooit. alleen de bril met autorijden en tv kijken![]()
maar je had ook een nieuwe bril toch?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:58 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, mijn ogen laten opmeten voor nieuwe lenzen. Ik had het idee dat ze achteruit waren gegaan, die ogen van mij.
En ik had heel erg gelijk
Waarom zou je je lenzen niet gebruiken?
Nee, die nieuwe bril moet er ook nog aankomen. Maar dan weer van een andere opticien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:03 schreef vlad het volgende:
[..]
maar je had ook een nieuwe bril toch?![]()
Veel achteruit gegaan?![]()
omdat ik er altijd last van had. deden zeer en liep hele dagen met traanogen. En het indoen was echt verschrikkelijk... ga mezelf niet in de ogen prikkenals ik er aan terugdenk krijg ik weer traanogen
![]()
wel zonde van het geld. was ruim 1000,- gulden toen voor twee lenzen![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:05 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, die nieuwe bril moet er ook nog aankomen. Maar dan weer van een andere opticien.
Nou, ik weet niet hoeveel het was, maar ik las iets van -2,37 of -2,87.
En ik had -1,5.
Hij deed dat ding voor "Nou, zeg maar wat je kunt lezen!"
Ik "ehh, niks![]()
"
Hij weer "Wat? Geen grapjes nu!"
Ik "ehh, ik zie echt niks."
Leuk begin hoor
Maar heb je dat niet vermeld? Ze hebben lenzen ook in verschillende soorten
voor 2 lenzen betaal ik 35 euro?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:03 schreef vlad het volgende:
[..]
maar je had ook een nieuwe bril toch?![]()
Veel achteruit gegaan?![]()
omdat ik er altijd last van had. deden zeer en liep hele dagen met traanogen. En het indoen was echt verschrikkelijk... ga mezelf niet in de ogen prikkenals ik er aan terugdenk krijg ik weer traanogen
![]()
wel zonde van het geld. was ruim 1000,- gulden toen voor twee lenzen![]()
Dat waren geen mensen, dat waren volksdansersquote:Op vrijdag 7 april 2006 07:41 schreef BoJo het volgende:
Ohja Alexxxxxxxxxxxx als je mensen fotografeerd (wat best lastig is) dan moet je wel zorgen dat je op de ogen scherp stelt![]()
![]()
URL?quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
wist ik veel dat ie een kamer vol ouwe taarten en Sandra ging fotograferen![]()
er is ergens een online cursusje speciaal voor de 300D, veel van geleerd.![]()
Maand-? Jaar-? Weeklenzen?quote:
Hij ging ook nog opvragen wat die bril voor een sterkte had die ik bij me hadquote:
Waarom neem je geen zachte lenzen dan?quote:weet dat er verschillende soorten zijn, maar feit blijft dat ik het niet prettig vind om mezelf in m'n ogen te prikken![]()
en die harde lenzen zijn pijnlijk soms , dus het was snel gedaan![]()
Dat is een standaard grapje hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:05 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, die nieuwe bril moet er ook nog aankomen. Maar dan weer van een andere opticien.
Nou, ik weet niet hoeveel het was, maar ik las iets van -2,37 of -2,87.
En ik had -1,5.
Hij deed dat ding voor "Nou, zeg maar wat je kunt lezen!"
Ik "ehh, niks![]()
"
Hij weer "Wat? Geen grapjes nu!"
Ik "ehh, ik zie echt niks."
Leuk begin hoor
Maar heb je dat niet vermeld? Ze hebben lenzen ook in verschillende soorten
Nou, hij ging kijken of ie het apparaat verkeerd had ingesteld. "Hmm nee, dat is het ook niet, dan ben je wel flink achteruit gegaan".quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is een standaard grapje hoorOf hij had zn apparaat verkeerd ingesteld
Beterschap TF
wheheh oepsquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, hij ging kijken of ie het apparaat verkeerd had ingesteld. "Hmm nee, dat is het ook niet, dan ben je wel flink achteruit gegaan".
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wheheh oeps
ik heb op ditr moment last van vermidnerd zicht met 1 oog, maar dat heb ik wel vaker als ik en dikke 250 foto's maak in anderhalf uur tijd
Voor iedereen is wel een bril te vinden die hem/haar staatquote:
Nee, ik heb ze gister meteen al online gezet... even de slechtsten er tussen uit geplukt, en nu staan er 90 volksdanswallpapers tot de beschikking van de verenigingquote:
Nou ja, ik vind mezelf zonder bril leukerquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor iedereen is wel een bril te vinden die hem/haar staatMoet je wel naar een opticien gan die er verstand van heeft. Ikzelf (en Sandra) laatt alles doen bij de Rolls Royce onder e opticiens vanhet Noorden
Poepduur, maar mn ogen zijn gewoon HEEL erg belangrijk voor mij
Dan ben je de goede bril nog niet tegen gekomen. Ik vind juist dat jij een gezicht hebt dat met een bepaalde bril nog wat mooier isquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind mezelf zonder bril leuker
Ik denk dat je er ook gewoon van moet houden, hetzelfde als met andere sieradenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan ben je de goede bril nog niet tegen gekomen. Ik vind juist dat jij een gezicht hebt dat met een bepaalde bril nog wat mooier isMaar dan moet je dus niet naar een ouwelullenbrillentent gaan he?
Geloof me als een vrouw een bril draagt die bij haar past word ze daar veel mooier van. Een bril is een prominent gezichtssierraad.
smakelijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik denk dat je er ook gewoon van moet houden, hetzelfde als met andere sieraden![]()
En nu ga ik eten
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:32 schreef shmoopy het volgende:
Maikuuul verkoopt z'n op FOK! gewonnen prijs, 48 uur koelen.
Hans Anders ja. Zachte halfjaar lenzen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:10 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maand-? Jaar-? Weeklenzen?
En waar haal je ze? (Zeg asjeblieft geen hans anders of iets dergelijks)
Ik betaal er rond de 300 euro voor. Zachte jaarlenzen
krijg je een ban als je een prijs te koop aanbied?quote:
Ik wil die niet eensquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hans Anders ja. Zachte halfjaar lenzen.
Ja, staat duidelijk in de voorwaarden van de prijzen (FAQ punt 43) dat je de prijzen niet mag verhandelen.... En als je dat dan op Fok gaat doen ben je dus mooi de lulquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:41 schreef vlad het volgende:
[..]
krijg je een ban als je een prijs te koop aanbied?![]()
dat wist ik nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, staat duidelijk in de voorwaarden van de prijzen (FAQ punt 43) dat je de prijzen niet mag verhandelen.... En als je dat dan op Fok gaat doen ben je dus mooi de lul
Daarbij komt dat het een bosjosti is, dus is een goed excuus om hem te bannen (imho) altijd welkom.
ik heb nu 4 jaar lenzen, en ik zie nog steedsquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik wil die niet eens
Dat durf ik niet aan, dan ben ik binnen 2 jaar blind
ik heb al bijna 10 jaar lenzen en zie nog steeds nietsquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb nu 4 jaar lenzen, en ik zie nog steeds
Ik ook pas sinds mn tweede banquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef vlad het volgende:
[..]
dat wist ik nietwel dom dan ja
![]()
maar zoals gister gezegd is ben ik niet zo op de hoogte van de FAG![]()
dat was ook de aanleiding voor mijn opmerking gisterquote:
ik ook nietquote:
me neitherquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:59 schreef vlad het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
weet alleen niet of ik notes heb![]()
alexxxxx![]()
ga jij even aan het gasquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:59 schreef t0n het volgende:
[..]
nee, maar jij maakt geen doodsverwensingen
DOODVERWENSING!!!!quote:
offerte voor je enlargement?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:03 schreef Fugie het volgende:
krijg ik een maitlje van iemand die ik niet kenKunnen we weer lekker op onderzoek
nee een lompe kettingbrief over een gratis ipodquote:
Van kanker ga je niet zomaar dood hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:02 schreef vlad het volgende:
[..]
DOODVERWENSING!!!!![]()
ik zei alleen maar dat jij ons gassysteem aan moet schaffen![]()
![]()
Ja hoor, je gaat er toch niet dood vanquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:08 schreef Fugie het volgende:
doodverwensingen moeten toch kunnen in de huidige maatschappij
ja, eentje, heb ik gezet, met de mededeling dta je een kwaliteitsuser bentquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:59 schreef vlad het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
weet alleen niet of ik notes heb![]()
alexxxxx![]()
wel de variant die jij mij toewenst heb ik beslotenquote:
Heb ik notes?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, eentje, heb ik gezet, met de mededeling dta je een kwaliteitsuser bent
PTA, het enige subforum met positieve notes voor niet-crew
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, eentje, heb ik gezet, met de mededeling dta je een kwaliteitsuser bent
PTA, het enige subforum met positieve notes voor niet-crew
jij komt de dag wel doorquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
whehe, ik krijg nu een shitload aan kranen e brandweerwaegnfoto's binnen
ik had m 26 januari al gezet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:10 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
mijn opmerking over Sandra deed het hem he?![]()
Ja, in de categorie vlad. Maar dat vond ijsmeis niet erg geloof ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:12 schreef Sjoem het volgende:
En ik heb er ook nog steeds 1?
Kan zij ze wel zien dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, in de categorie vlad. Maar dat vond ijsmeis niet erg geloof ik![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had m 26 januari al gezet.
Naar aanleiding daarvan kreeg ik van ijsmeis overigens het volgende te horen:
"je mag niet liegen in notes"
was vroegahquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oh, toen was ik er volgens mij nog niet
en freak-man boeit het niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Nu je het zegt, ze was geen mod meer toen ik die zetten.
moet je aan freak-man vragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |