nou, ik was dus 3 dagen weg, en ik heb ook Tele2 compleet. wat voor crap is dit nouquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zelfde probleem hier... heb ook Versatel euh.. Tele2
Bij die nieuwe baan 180 nog wat kan je ook flink afsnijden.quote:Op maandag 10 april 2006 00:04 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb zojuist twee baanrecords verbroken doordat ik zwaar kon afsnijden... Om ervoor te zorgen dat de makers deze even gaan aanpassen, vertel ik ook even hoe:
Palm Stadium: Er zit geen checkpoint in het stuk tussen de checkpoint vlak na de corkscrew, en de finish. Na de corkscrew kan je dus gewoon omkeren en over het gras naar de finish rijden. Scheelt genoeg tijd voor het baanrecord.
Remember Indy (ZiggyZiggyZiggy): Bij de bocht waarvoor je moet remmen (omdat je er anders overheen vliegt), kan je over het gebouw aan de linkerkant springen, waarna je weer op de weg belandt. Je snijdt zo een heel stuk af (dik 2.5 seconden)... Hoewel je weinig snelheid hebt, heb je genoeg tijd gewonnen om het baanrecord te breken.
Dus baanmaakmensen, doe d'r wat aan.
Jah ik heb idd een aantal van die tracks gespeeld al, best oke sommige..quote:Op zondag 9 april 2006 15:59 schreef e-wok het volgende:
Leuke baan tk, technisch en pittig. Ik zit nu op brons, maar ga later wel verder proberen. Heb a 3 seconden onder mn tijd gezeten, maar crash steeds op het eind.
Waarvoor zijn die witte dildo's?
Oh ja, misschien moet je de tracks van Julle eens proberen:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=tracksearch&mode=1&id=2825
quote:Op maandag 10 april 2006 09:15 schreef GeilSpookje het volgende:
Ook 2 nieuwe tracks:
Ik test wel ff nu...quote:Op maandag 10 april 2006 09:56 schreef Tackleberry het volgende:
Heb je nu WEL met de mediatracker gewerkt? Anders kun je ze meteen gaan updaten...
quote:
ik snapte eerst geen reet van dat hele mediatracker, heb het eindelijk door en pas het ook toe nu... Heb overigens nog nooit iemand horen klagen maar het maakt het wel makkelijker. Dus vanaf heden zal ik gebruik maken van MTquote:Op maandag 10 april 2006 09:56 schreef Tackleberry het volgende:
Heb je nu WEL met de mediatracker gewerkt? Anders kun je ze meteen gaan updaten...
Vette track! Hij is makkelijker dan je vorige baan, maar om eerlijk te zijn ook leuker. Ik kwam bij je author tijd in de buurt, heb je een award gegevenquote:
Was net klaar met posten tot ik je reply zag. Je moet inschatten hoeveel tijd er ongeveer nodig is voor het camerastandpunt. Zo heb je voor een looping aan ongeveer 4 seconden genoeg, daarna springt ie vanzelf terug. Ik was eerst ook in de war door commentaren van anderen, maar de bedoeling is dat je camerstandpunt op een gegeven moment gewoon ophoud.quote:Op maandag 10 april 2006 11:19 schreef GeilSpookje het volgende:
gelijk een vraag, het lukt me wel om Race camera toe te passen, maar als ik een custom camview wil doen lukt me dat niet, de camera gaat dan draaien terwijl ik hem op dezelfde angle wil hebben.. Bijv zoals blackvelvet (geloof ik) dat cam van bovenaf gericht gaat...
Hehe thanksquote:Op maandag 10 april 2006 11:37 schreef e-wok het volgende:
[..]
Vette track! Hij is makkelijker dan je vorige baan, maar om eerlijk te zijn ook leuker. Ik kwam bij je author tijd in de buurt, heb je een award gegeven![]()
Missschien kun je Julle wat awards geven, dan komen de mensen vanzelf bij je kijken. Of je spamt wat in het forum (http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=forumshow&id=6#auto)
44.28 geloof ik, iets in die richthing in ieder geval. Als je validate moet je eigenlijk je replay bewaren, en ook op tmx zetten. Dan stijgt je worldrecord rating, waardoor er misschien meer mensen ff kijken. Die julle heeft idd erg veel tracks, ik heb er iets van 2 geprobeerd.quote:Op maandag 10 april 2006 11:49 schreef -tK- het volgende:
ik heb geen flauw idee wat mn author tijd is![]()
Volgens mij heb ik geen negatief commentaar gehoord, dus zou deze op de server kunnen kree?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb eindelijk een track afgemaakt waar ik al een paar weken geleden mee begonnen was
Ik zelf vind hem best leuk om te rijden, maar dat zegt niets
Deze dus
Zou deze er dan ook op mogen? Want ik heb tot nu toe nog maar 2 reacties gehad dus dat schiet niet echt op.. Maar dan zien we 't op de server wel aan 't cijfer.quote:Op maandag 10 april 2006 16:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen negatief commentaar gehoord, dus zou deze op de server kunnen kree?
Ik stem voor, toffe track is ditquote:Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zou deze er dan ook op mogen? Want ik heb tot nu toe nog maar 2 reacties gehad dus dat schiet niet echt op.. Maar dan zien we 't op de server wel aan 't cijfer.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=114465#auto
Je krijg een aantal punten aan de hand van hoeveel je boven de baantijden van de maker zit.quote:Op maandag 10 april 2006 16:16 schreef JumperJack het volgende:
wat stellen hier de player rankings en awards eigenlijk voor???![]()
krijg je een award voor elke eerste plaats ofzoen die score is dat het totale aantal behaalde punten op de server
![]()
Tracks door Fokkers:quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Dat is trouwens ook wel leuk, de URL's van de mensen die op exchange een account hebben in de OP toevoegen?)
Als die knoppen om de camera te wisselen op een makkelijke plaats zaten zou ik het met je eens zijn, maar omdat ik met m'n rechterhand op de pijltjestoetsen zit, kan ik niet gemakkelijk handmatig de camera wisselen... Daarom heb ik liever dat er een keer te veel wordt gewisseld (hoewel ik in car gemakkelijker vind bij wallrides) dan te weinig...quote:Op maandag 10 april 2006 20:04 schreef Fittslickare het volgende:
Ik vind niet dat je bij een wallride de camera op in car moet zetten. Zat mensen vinden het prettiger om deze met camera 1 of 2 te rijden
Shortcut is er uit gesloopt en ik heb hem opnieuw gemaild.quote:Op maandag 10 april 2006 00:04 schreef Jordy-B het volgende:
Remember Indy (ZiggyZiggyZiggy): Bij de bocht waarvoor je moet remmen (omdat je er anders overheen vliegt), kan je over het gebouw aan de linkerkant springen, waarna je weer op de weg belandt. Je snijdt zo een heel stuk af (dik 2.5 seconden)... Hoewel je weinig snelheid hebt, heb je genoeg tijd gewonnen om het baanrecord te breken.
je linkje lijkt 't niet te doen... tenminste... geeft niet echt het gewenste resultaat...quote:Op maandag 10 april 2006 21:40 schreef e-wok het volgende:
[afbeelding]
KLIKKERDEKLIK
kleine kanttekening:
er zitten geen witte dildo's in, sorry
Heb jij geen pink?quote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef Tackleberry het volgende:
Als die knoppen om de camera te wisselen op een makkelijke plaats zaten zou ik het met je eens zijn, maar omdat ik met m'n rechterhand op de pijltjestoetsen zit, kan ik niet gemakkelijk handmatig de camera wisselen...
Da's de admin... En die kan het vast waarderen, dus tot over een weekje...quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:40 schreef Henkmanz het volgende:
Ik weet niet of [FOK]Martijn ook in dit topic zit; maar ik heb je net fokking mooi in de laatste seconde van het podium gestoot xD
Ik heb gisteravond een track record gereden ZONDER die te gebruiken cut pipo!quote:Op maandag 10 april 2006 22:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Shortcut is er uit gesloopt en ik heb hem opnieuw gemaild.
Jawel, maar met je pink camera wisselen is verre van comfortabel zal ik maar zeggen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:21 schreef Jordy-B het volgende:
Heb jij geen pink?
Herstel, hij heeft in totaal 37 seconden mogen genieten van zijn recordje...quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:00 schreef Tackleberry het volgende:
JumperJack heeft in totaal een halve seconde van zijn record op Tackle.three v3 mogen genieten...![]()
Lol, check die rating... 5000 ofzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:06 schreef Tackleberry het volgende:
Zullen we afspreken dat deze track nooit op de server komt? Mooi...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:06 schreef Tackleberry het volgende:
Zullen we afspreken dat deze track nooit op de server komt? Mooi...
het is echt oneerlijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:07 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Herstel, hij heeft in totaal 37 seconden mogen genieten van zijn recordje...
1. fok_tackleberry || 00:00:56.67 || 2006/04/10 22:01:37
2. jumperjack || +0.76 || 2006/04/10 22:02:14
Volgens mij was het zelfs helemaal aan het einde van de 'sessie' ook nog? Want als ik het me goed herinner kwam ik over de finish en bijna tegelijk was de sessie afgelopen... Volgens mij had ik geen tiende van een seconde langzamer moeten zijn... Op het moment dat ik zag dat ik een record reed EN dat de sessie was afgelopen, twijfelde ik eerst of deze wel meegenomen zou worden...quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:53 schreef JumperJack het volgende:
het is echt oneerlijktoen ik was gefinished stond er dat ik het record had verbroken met ruim een halve seconde, ikke echt een gat in de lucht springen (YES YES YES. HET TWEEDE TRACKRECORD OP MIJN NAAM!!!!!!!!!!!) (zo ging het ongeveer hier
) even later: tackleberry drove a new record: -0.76
echt niet normaal
![]()
![]()
Heb het al een aantal keer meegemaakt.. als je het eerste deel perfekt rijdt vlieg je daar tegen het dak aan jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:33 schreef Tackleberry het volgende:
Voor de fanatiekelingen op Tackle.three v3: Het is mogelijk om in die grote jump het 'dak' te raken, het is me tot op heden één keer gelukt... En ja dat is frustrerend... Helemaal als je inclusief rand en doorglijden nog steeds sneller bent dan je snelste tijd op dat moment
(die tijd was achteraf gezien niet goed, maar op dat moment weet je niet beter)
Persbericht kan er uit, screenshot kan er uit, Door de problemen met de server door de gigantische p... stukje kan er uit, Dan is 'ie wel netjes. Misschien ff een mooi headertje met 't TM en fok logo oid. WIl ik eventueel wel doen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:24 schreef RedFever007 het volgende:
Alleen zoals al eerder gezegt door iemand anders, wordt de OP niet een beetje te groot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |