abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36722085
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:45 schreef Erwtensoep het volgende:
4 wedstrijden is natuurlijk een lachertje. Waarschijnlijk voelde die roda speler het niet eens. Nee dan zo'n doodschop van Kah die onbestraft blijft...
voetbal is inderdaad oneerlijk.
Yeah baby Yeah!
pi_36722108
knbb
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_36722880
Bayern München heeft belangstelling voor Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar, dat meldt de Duitse televisiezender Premiere. Trainer Felix Magath liet weten dat "Huntelaar een type spits is wat in het systeem van Bayern München past".

Volgens de trainer kan Huntelaar de positie van de mogelijk vertrekkende Roy Makaay goed invullen. "Een speler sterk aan de bal, een goede mentaliteit en veel goals speelt zich bij ons zeker in de kijker", aldus Magath.

Naast de leidende Duitsers in de Bundesliga zou ook Fiorentina en Everton interesse hebben in de topschutter van de Nederlandse Eredivisie.

De interesse is niet vreemd en andere clubs zullen zich zeker in het rijtje aan gaan sluiten, The Hunter heeft dit seizoen in 31 wedstrijden de magische grens van 30 doelpunten al bereikt en en staat niets voor niets tweede in het klassement van de Europese Gouden Schoen.

Bron: Ajaxlive.nl
pi_36722932
Huntelaar gaat echt nog niet weg bij Ajax hoor. En Huntelaar die in het systeem van die moffen past? Huntelaar is juist absoluut geen counterspits. Die moffen hebben dus helemaal niks aan hem. Wát een onzin bericht...
  donderdag 6 april 2006 @ 22:19:59 #55
82589 S-Two
barba macacu
pi_36723241
Laat Juanfran maar mooi de rest van het seizoen op de bank/tribune zitten.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_36723536
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:10 schreef marsu het volgende:
Bayern München heeft belangstelling voor Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar, dat meldt de Duitse televisiezender Premiere. Trainer Felix Magath liet weten dat "Huntelaar een type spits is wat in het systeem van Bayern München past".

Volgens de trainer kan Huntelaar de positie van de mogelijk vertrekkende Roy Makaay goed invullen. "Een speler sterk aan de bal, een goede mentaliteit en veel goals speelt zich bij ons zeker in de kijker", aldus Magath.

Naast de leidende Duitsers in de Bundesliga zou ook Fiorentina en Everton interesse hebben in de topschutter van de Nederlandse Eredivisie.

De interesse is niet vreemd en andere clubs zullen zich zeker in het rijtje aan gaan sluiten, The Hunter heeft dit seizoen in 31 wedstrijden de magische grens van 30 doelpunten al bereikt en en staat niets voor niets tweede in het klassement van de Europese Gouden Schoen.

Hij speelt net bij Ajax, dus ze kunnen zoveel interesse tonen wat ze willen maar Huntelaar blijft echt nog wel lekker in Nederland..
pi_36724548
Voor 140 miljoen Euro willen we er nog wel een nachtje over slapen. Maar Huntelaar is ook niet gek.

Everton en Fiorentina maken al helemaal geen kans.
pi_36724854
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:55 schreef -Wolf- het volgende:
Voor 140 miljoen Euro willen we er nog wel een nachtje over slapen. Maar Huntelaar is ook niet gek.

Everton en Fiorentina maken al helemaal geen kans.
Als ze 'm nu willen kopen moeten ze echt wel met minstens 25 miljoen over de brug komen. Maar ik wil m gewoon houden.
pi_36724993
Ik neem dat bericht niet zo serieus. Zal wel aan Magath gevraagd zijn wat hij van hem vindt, dan volgt de verdere informatie vanzelf.
That's all folks!
pi_36725197
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:02 schreef devv05 het volgende:

[..]

Als ze 'm nu willen kopen moeten ze echt wel met minstens 25 miljoen over de brug komen. Maar ik wil m gewoon houden.
We willen goeie spelers met echte clubliefde. Priceless!
pi_36725251
Sja, echt clubliefde... Ik weet niet of dat in de huidige voetbalwereld nog bestaat of dat dat iets van vroeger was.
pi_36725310
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:15 schreef devv05 het volgende:
Sja, echt clubliefde... Ik weet niet of dat in de huidige voetbalwereld nog bestaat of dat dat iets van vroeger was.
Ik ben van de oude garde.
pi_36726159
Als het blijft staan voor Juanfran die vuile Buijs van Groningen kreeg niks voor een smerige trap
pi_36726174
Op knvb.nl bij straffen staat Juanfran geeneens
pi_36726223
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:50 schreef Jasza het volgende:
die vuile Buijs van Groningen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 7 april 2006 @ 00:00:21 #66
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_36726401
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:15 schreef devv05 het volgende:
Mwah vroeger was er zelfs nauwelijks sprake van. Mr feyenoord himself tekende gewoon een contract bij Ajax, Gullit tekende gewoon bij psv als feyenoorder, en vanenburg + koeman gingen van ajax naar psv.
Porcupine Tee - Normal
pi_36726447
Dat zie ik nu niet zo gauw meer gebeuren, iig niet rechtstreeks
Houd van een lijntje.
  vrijdag 7 april 2006 @ 00:04:41 #68
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_36726512
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat zie ik nu niet zo gauw meer gebeuren, iig niet rechtstreeks
Klopt. Maar was FF om aan te geven dat het met de clubliefde van vroeger ook wel meeviel.
Porcupine Tee - Normal
pi_36726538
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:10 schreef marsu het volgende:

OMG, dit is wel hééél toeval. Ik zeg vandaag tegen m'n vader dat Huntelaar naar Bayern gaat, omdat Makaay weggaat. Was gewoon een grap en verzon ik terplekke .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_36726562
Inderdaad, we zijn er op dat gebied zelfs op vooruit gegaan
Houd van een lijntje.
  vrijdag 7 april 2006 @ 00:06:53 #71
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_36726574
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:05 schreef RayMania het volgende:

[..]

OMG, dit is wel hééél toeval. Ik zeg vandaag tegen m'n vader dat Huntelaar naar Bayern gaat, omdat Makaay weggaat. Was gewoon een grap en verzon ik terplekke .
Dat is niet leuk.
Jawel, je keek.
pi_36726606
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:06 schreef jna het volgende:

[..]

Dat is niet leuk.
Wel als ik daarna zeg dat hij gelukkig blijft .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_36726622
Als ie een goed WK draait en nog zo'n seizoen als nu dan is ie over 1 of 2 jaar gewoon weg voor een verschrikkelijk hoog bedrag...
pi_36726722
Hij zit er net die gaat echt nog niet weg hoor na een half jaar, denken ze daar in duitsland dat we gek zijn in nederland......
pi_36726728
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:08 schreef devv05 het volgende:
Als ie een goed WK draait en nog zo'n seizoen als nu dan is ie over 1 of 2 jaar gewoon weg voor een verschrikkelijk hoog bedrag...
Laten we daar in godsnaam nog niet over denken, hij is er nog maar net. We kunnen nog een lange tijd van hem genieten.
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')