quote:6/4/2006 - Sneijder haakt opnieuw af, weer naar ziekenhuis
(Gepost door RvN)
BRON: RTV Noord-Holland
RTV Noord-Holland meldt dat de revalidatie van Wesley Sneijder opnieuw allerminst voorspoedig verloopt. Hij moest de training vandaag al vroeg staken. Volgens de regionale zender is hij vervolgens naar het ziekenhuis vertrokken om opnieuw een MRI-scan te laten doen.
Een ander elftal he.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef Erwtensoep het volgende:
in Alkmaar was hij een van de beste spelers. Ook nog een pegel op de lat, achteraf het dichtste dat hij bij een doelpunt is gekomen (op zondag na dan).
Oei heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Met Alkmaar bedoel ik az-Ajax
Dan noem je ook vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:02 schreef M0NTANA het volgende:
Olaf Lindenbergh zie ik liever in basis dan Nourdin Boukhari.
Ben ik niet met je eens, alles liever dan Wouter slijmbal Bos.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan noem je ook vergelijkingsmateriaal.
Ik heb ook liever Bos dan Marijnissen als premier..
Volgens mij is het een ideale prof, een harde werker en geen zeikerd. Dat hebben ze weleens anders meegemaakt in Amsterdam. Ik vind alleen niet dat hij dé balansbrenger is of het elftal naar een hoger plan tilt.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, alles liever dan Wouter slijmbal Bos.
On topic, het naar beneden halen van Olaf Lindenbergh vind ik ook een beetje overdreven, hij wordt namelijk door het hele elftal heen geslingerd, speelt maar zelden op zijn eigen positie. Vind het wel relaxed hoe hij zich profileert als verlengstuk van DB, weliswaar aangezien niemand anders dit wil/kan doen, maar toch.
We zijn het wel snel eens zeg, begint saai te worden!quote:Op donderdag 6 april 2006 20:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Die eerste ook niet
Nee, verder over Ajax. Dit is niet Het grote Olaf Lindenbergh-topic #325: Wordt het Milan of Barça?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:15 schreef Elgigante het volgende:
[..]
We zijn het wel snel eens zeg, begint saai te worden!
Nu weer over op Olaf.
Milan uiteraard (2 vingers in de neus, maar dat terzijde)quote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, verder over Ajax. Dit is niet Het grote Olaf Lindenbergh-topic #325: Wordt het Milan of Barça?![]()
Denk niet dat we nog vierde worden, in drie wedstrijden (waaronder Ajax - AZ) vier punten goedmaken op FCU wordt vrij lastig, we zullen alle zeilen moeten bijzetten om de vijfde plaats vast te houden en daarna heb je nóg vier finales te spelen, vijf eigenlijk (KNVB-beker).quote:Op donderdag 6 april 2006 20:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Milan uiteraard (2 vingers in de neus, maar dat terzijde)
Wordt Ajax liever 4e of 5e ivm de tegenstander in de play-offs?
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Milan uiteraard (2 vingers in de neus, maar dat terzijde)
Wordt Ajax liever 4e of 5e ivm de tegenstander in de play-offs?
Ik denk dat we sinds jaren wel weer eens een zeer spannend slot (van de play-offs in dit geval) van de competitie gaan krijgen, leuk voor de uiteindelijke winnaar en de neutrale supporter.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk niet dat we nog vierde worden, in drie wedstrijden (waaronder Ajax - AZ) vier punten goedmaken op FCU wordt vrij lastig, we zullen alle zeilen moeten bijzetten om de vijfde plaats vast te houden en daarna heb je nóg vier finales te spelen, vijf eigenlijk (KNVB-beker).
Met de vraag Wordt het Milan of Barça? doelde ik overigens op de volgende club van Olaf Lindenbergh.![]()
Als dat zo zou zijn, zijn wij bij voorbaat dus al verlorenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:31 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Op een of andere manier denk ik dat ervaring en de coaches de doorslag gaan geven in de play-offs.
ervaring binnen het team bedoel ik en dat heeft Ajax metenkele spelers wel. Tja Blind wordt lastig inderdaad, die heeft de meeste belangrijke wedstrijden (Op Europees niveau na) verloren.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:35 schreef Riro het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, zijn wij bij voorbaat dus al verloren
Enkele spelers wel, maar ervaring is opzich niet echt een sterk punt in dit team.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
ervaring binnen het team bedoel ik en dat heeft Ajax metenkele spelers wel. Tja Blind wordt lastig inderdaad, die heeft de meeste belangrijke wedstrijden (Op Europees niveau na) verloren.
Huntelaar loopt in elk geval soepeler dan Kyt, Shota of Nelisse.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:45 schreef Riro het volgende:
[..]
Enkele spelers wel, maar ervaring is opzich niet echt een sterk punt in dit team.
Zoiets zou je in het begin van het seizoen moeten posten, had je kunnen lachen om de hoon die je getroffen had.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alles wat boven de 6de plaats is mijn inziens geslaagd
Eensch moet de ommekeer komen, toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:25 schreef Nashje het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in komende zondag.
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zoiets zou je in het begin van het seizoen moeten posten, had je kunnen lachen om de hoon die je getroffen had.
Jellequote:Van Damme kijkt met plezier terug op tijd bij Ajax
Jelle Van Damme blikt in een interview op de website Soccerplaza.be met een voldaan gevoel terug op zijn periode bij Ajax. "Dat was een mooie periode voor me, zeker mijn eerste seizoen", aldus de Belgische verdediger, die momenteel onder contract staat bij Werder Bremen. "Ik heb toen de meeste wedstrijden gespeeld. Het was een schitterende periode voor me, waarin ik veel heb geleerd op meerdere vlakken."
Van Damme (22) beschouwt zijn tijd in Amsterdam als voorlopig hoogtepunt in zijn nog prille carrière. "Mijn Champions League-debuut en kampioen worden met Ajax waren tot op heden mijn hoogtepunten. Daarnaast waren Ronald Koeman en Ruud Krol bij Ajax de trainers waarvan ik in mijn carrière het meest heb geleerd."
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:37 schreef Trancelocator het volgende:
De zaak Juanfran zou vandaag behandeld worden. Al iets over bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |