quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:59 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Zeg je me nou dat ik vanuit Den Haag naar Amsterdam moet om dat te regelen?
Het makkelijkst is dus gewoon met eigen CC kaarten halen. Hoe groot schat jij als ervaringsdeskundige de kans dat ik met Supp. CC nog een kaart kan krijgen?.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]![]()
En ook niet iemand anders ofzo![]()
Is het nou zo ingewikkeld?
Je kunt met scc's nu en clubkaarten later gewoon kaarten halen bij ticketbox. Staan die cc's en scc's niet op je eigen naam en wil je zelf heen dan zal je het kaartje persoonlijk moeten laten overschrijven bij de sup balie.
95%quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:04 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het makkelijkst is dus gewoon met eigen CC kaarten halen. Hoe groot schat jij als ervaringsdeskundige de kans dat ik met Supp. CC nog een kaart kan krijgen?.
Okequote:Op vrijdag 7 april 2006 17:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
95%
dat zal wel buscombi worden gok ik. Eerste 6800 man is treincombi.
Omwisselbiljet staat op naam lijkt me.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:07 schreef Jasza het volgende:
Die gast heeft trouwens wel een CC, komt er op je treincombi kaart je naam te staan? anders kan hij toch gewoon ze CC meenemen en die laten zien?
En dan? Naar Edward v. Cuilemborg kijken/quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:10 schreef PLAE@ het volgende:
t zijn allemaal onzinnige formaliteiten![]()
Je kan het ook allemaal laten zitten natuurlijk.
Nee we gaan naar de badkuipquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:10 schreef PLAE@ het volgende:
t zijn allemaal onzinnige formaliteiten![]()
Je kan het ook allemaal laten zitten natuurlijk.
Zou je het antwoord daarop tzt kunnen posten hier?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee we gaan naar de badkuipMaakt niet uit hoeveel we ervoor moeten doen
Ik heb Ajax maar ff gemaild of dat idd bij de supportersbalie kan dan is het allemaal eenvoudig want ik woon er 10 minuten vandaag
![]()
Ik bedoelde de gok nemen dat er niks gecontroleerd wordtquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:10 schreef Tobbes het volgende:
[..]
En dan? Naar Edward v. Cuilemborg kijken/![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik bedoelde de gok nemen dat er niks gecontroleerd wordt
wat eigenlijk ook nooit gebeurd
Tuurlijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:15 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Zou je het antwoord daarop tzt kunnen posten hier?
Denk het ook niet, maar je moet het maar durven zo;n gok nemen dat je straks teruggestuurd wordtquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:18 schreef Tobbes het volgende:
Als ik die kaarten, een ID en een eigen CC kan overhandigen zullen ze toch ook niet moielijk doen.
Ik durf!quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar je moet het maar durven zo;n gok nemen dat je straks teruggestuurd wordt![]()
Zal wel uurtje of 10 zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoelaat komen de laatste treinen/bussen eigenlijk terug in Amsterdam uit Rotterdam?
dat wordt dus op maandagquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:30 schreef PLAE@ het volgende:
wordt een late huldiging dan
Niet dat je er ook maar iets van meekrijgt als je als laatste daar aankomt
Nee, daar doen we niet aan, althans als ik voor mijzelf spreek.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:38 schreef Erasmusch het volgende:
Wel juichen voor Feyenoord he
Dat gaat niet meer lukken dit seizoen denk ik.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:40 schreef F1Bas het volgende:
We moeten zelf maar eens winnen en niet afhankelijk van andere zijn.
Daar sluit ik mij bij aan. Als we het op eigen kracht niet redden, verdienen we het allemaal ook niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, daar doen we niet aan, althans als ik voor mijzelf spreek.
We moeten zelf maar eens winnen en niet afhankelijk van andere zijn.
quote:
Finalisten Gatorade Cup krijgen 13.000 kaarten
07 april 2006
De finalisten van de Gatorade Cup, het toernooi om de nationale beker, krijgen tenminste 13.000 toegangsbewijzen. De beide clubs, de gemeente Rotterdam, de politie en de KNVB kwamen die verdeling vrijdag overeen. De eindstrijd van het toernooi gaat tussen Ajax en PSV en wordt op 7 mei in De Kuip gespeeld. Bovendien bestaat de mogelijkheid dat er per club 17.000 toeschouwers worden toegelaten. Voor neutrale toeschouwers zijn er dit seizoen, door de complexe wedstrijdorganisatie, geen kaartjes beschikbaar.
Heeft terugslag gehad volgens mijquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:16 schreef F1Bas het volgende:
Wat ik dan niet snap is dat Grygera 2 weken geleden zo goed als fit was en nu nog niet kan spelen.
Davids lijkt mij vrij serieus. Chivu is gewoon een kwestie name-dropping.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:30 schreef johannes1986 het volgende:
Is Davids serieus of name-dropping?
In ieder geval al Stam, Perez en Krohn-Dehli, al gaat die laatste in de anonimiteit verdwijnen bij Ajax denk ik
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker al die Turken in de Arena tijdens het AT
Wat ja leuk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Geruchten gaan dat Ajax een akkoord heeft met Steven Defour (aanvallende middenvelder van Genk).
Bron: Voetbalprimeur.nl
quote:'Defour tekent voor drie jaar bij Ajax'
Vrijdag 7 april, door SV, Amsterdam, 19.27u GMT+01.00, Voetbalprimeur
De website Voetbalprimeur weet te melden dat Steven Defour vrijwel zeker naar Ajax gaat. De 17-jarige aanvallende middenvelder heeft een overeenkomst met Ajax voor drie jaar.
Dit meldt men op basis van enkele bronnen rondom de voetballer. naar verluidt wil Genk minstens een miljoen euro ontvangen voor Defour. Die transfersom is nog een doorn in het oog van de Amsterdammers.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:34 schreef stefmans het volgende:
nog nooit van gehoord eigenlijk, heeft iemand meer info?![]()
quote:Tuesday, 07 March 2006
Naam: Steven Defour
Geboortedatum: 15/4/’88
Geboorteplaats: Mechelen
Positie: AM/A C
Nationaliteit: Belg
Club: RC Genk
Interlands: 2 belofte-interlands
Waarom hoop je dat?quote:
Hij is pas 17 hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Sowieso al raar dat Genk slechts 1 miljoen vraagt, die zouden normaal gesproken 5x zoveel moeten vragen.
Als Anderlecht 20 miljoen zou bieden, zouden ze 21 miljoen vragen zo zei de voorzitter van Genk al eens...quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Sowieso al raar dat Genk slechts 1 miljoen vraagt, die zouden normaal gesproken 5x zoveel moeten vragen.
Defour is een technische voetballer dus psv kan het wel vergetenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:05 schreef cultheld het volgende:
PSV is er toch ook mee bezig?
Pin me er niet op vast. Maar volgens mij zijn er bepalingen omtrent spelers onder de 18 en hun transfersom. De transfersom is gelimiteerd maar bij volgende transfers krijgt de club van herkomst een bepaald percentage.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:08 schreef Mr.Mills het volgende:
Dus? Moet Ajax als bv. Milan Anita nu wilt hem dan ook maar voor 1 miljoen laten gaan?
@keijz
Dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast. Maar volgens mij zijn er bepalingen omtrent spelers onder de 18 en hun transfersom. De transfersom is gelimiteerd maar bij volgende transfers krijgt de club van herkomst een bepaald percentage.
De schrijverquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Herman Brusselmans heeft hem getipt bij Ajax. Goed talent!
Hij heeft een zwak voor Ajaxquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
De schrijver? Wat voor 'n relatie heeft hij dan met Ajax?
terechtquote:
Ok, Blind is volgend jaar trainer anders gaat hij niet meekijken.quote:7/4/2006 - "George Ogararu dicht bij transfer naar Ajax"
(Gepost door GD)
BRON: Libertatea Online
Roemeense media melden dat rechtsback George Ogararu zeer dicht bij een transfer naar Ajax is. Ajax zou een transfersom van 1,5 miljoen over moeten maken voor de 26-jarige speler van Steaua Boekarest.
Eerder berichtte het AD al dat Blind en Van Geel gisteravond gezamenlijk een speler zouden hebben bekeken. Onduidelijk was bij welke wedstrijd de twee aanwezig waren. In de Uefa Cup kwam Steaua gisteren uit tegen stadsgenoot Rapid Boekarest. Wanneer de trainer en technisch directeur van Ajax gezamenlijk een speler bekijken, wil dat meestal zeggen dat het scoutingsproces in het laatste stadium is aanbeland.
Wanneer de berichten kloppen, dan is Ogararu dus de beoogde opvolger van de vertrekkende Hatem Trabelsi.
Je ziet het verkeerd, hij vervult vast zijn nieuwe rol als scoutquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ok, Blind is volgend jaar trainer anders gaat hij niet meekijken.
Of zit hij volgend seizoen zelf in Roemenië.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:21 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, hij vervult vast zijn nieuwe rol als scout![]()
Nee joh ali boussabounquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Kunnen ze niet beter Mbark Boussoufa terughalen? Is een groot talent. Doet het al 2 seizoenen boven verwachting goed.²
Dat andere shirt is veel mooier vind ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh jezus daar gaan we weer. Laat het nou maar in 1x zien
Grote kans trouwens dat het dit ontwerp word:
[afbeelding]
Is gephotoshopt, maar er zijn mensen die bevestigen dat het er zo uit gaat zien.
Ook als Sneijder blijft hebben we nog een extra middenvelder nodig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:29 schreef Jasza het volgende:
Defour heeft al 1 interland en speelt basis bij Genk, denk dat ze hem alvast voor het geval Sneijder weggaat aantrekken.
quote:Ajax A1 neemt afstand van Feyenoord
Amsterdam, 7 april 2006
Ajax A1 heeft afstand genomen van concurrent Feyenoord. De Rotterdammers verloren woensdagavond al met 4-2 van FC Groningen en de Amsterdammers zetten daar vrijdag een 3-1 overwinning op Volendam tegenover. Alle goals kwamen op naam van John Goossens.
Kloot van een Buijs??quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:18 schreef Kang-He het volgende:
Maar hoort die kloot van een Buijs dan niet iets van 10 wedstrijden te krijgen voor het uitdelen van die mega trap op Boukhari!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |