Hè hè, eindelijk!quote:
Ik dacht, laat ik eens niet zo voorspelbaar zijn.quote:
Fijn, afwisseling.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens niet zo voorspelbaar zijn..
Hypocriet.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:02 schreef Bizznitch het volgende:
Hoeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr
Je moet werken?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Blegh. Het belooft een kutavond te worden.
Dat is 's avonds best te doen. Nee, ik moet echt 's op zoek naar rattengif. Gezinsleden vermoorden zou in mijn geval best geoorloofd zijn denk ik.quote:
Of je gaat op kamers ofzo.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is 's avonds best te doen. Nee, ik moet echt 's op zoek naar rattengif. Gezinsleden vermoorden zou in mijn geval best geoorloofd zijn denk ik.
Verder vind ik iedereen hier wel lief natuurlijk. Uiteraard.
Belofte maakt schuld, je weet het!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Blegh. Het belooft een kutavond te worden.
Oh, ik wilde het net dichterlijk gaan doen.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:18 schreef Stofje het volgende:
Zo. Jullie kunnen me weer openlijk adoreren. Ik ben namelijk weer present.
Zit eraan te komen.quote:
*openlijk adoreertquote:Op donderdag 6 april 2006 19:18 schreef Stofje het volgende:
Zo. Jullie kunnen me weer openlijk adoreren. Ik ben namelijk weer present.
En je bent vrouw. Dat helpt ook.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zit eraan te komen.
[..]
*openlijk adoreert
Je kent me niet. Maar het gebaar telt.
Ik denk dat er pas aanmeldingen komen als er concrete plannen zijn, en de locatie gewijzigd wordtquote:Op donderdag 6 april 2006 19:29 schreef mcDavid het volgende:
hoe zit het met de aanmeldingen?
is de locatie nog gewijzigd?
tot nu toe hadden we al 3 aanmeldingen voor in delft, dus zo slecht vind ik dat niet voor een [BeF] meet!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat er pas aanmeldingen komen als er concrete plannen zijn, en de locatie gewijzigd wordt.
Jaja, maar dat zouden er dus meer kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tot nu toe hadden we al 3 aanmeldingen voor in delft, dus zo slecht vind ik dat niet voor een [BeF] meet!
oh ja, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 6 april 2006 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaja, maar dat zouden er dus meer kunnen zijn.
Dan maak je er Utrecht vanen zet het op een willekeurige dag, kijken wat er gebeurt.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh ja, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
op een willekeurige dag? en dat noem je concrete plannen maken?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan maak je er Utrecht vanen zet het op een willekeurige dag, kijken wat er gebeurt.
Mmja, ik weet niet hoe de agenda's van het volk hier eruit zienquote:Op donderdag 6 april 2006 19:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
op een willekeurige dag? en dat noem je concrete plannen maken?
utrecht vind ik ook best, maar dan moet iemand anders t regelen want ik ben niet zo thuis in utrecht!
Wat denk je van ons? Zelfs Chowi moest eerst met een paar BeFfers neuken voordat ze geaccepteerd werd. En jij wordt zondermeer geaccepteerd. Dat vinden wij ook ráár.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, ik ben de nieuwste hier, en me nu al bezighouden met meets.
Da's wel héél denigrerend.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat denk je van ons? Zelfs Chowi moest eerst met een paar BeFfers neuken voordat ze geaccepteerd werd. En jij wordt zondermeer geaccepteerd. Dat vinden wij ook ráár.
Dus ik moet nu neuken om met terugwerkende kracht geaccepteerd te worden?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat denk je van ons? Zelfs Chowi moest eerst met een paar BeFfers neuken voordat ze geaccepteerd werd. En jij wordt zondermeer geaccepteerd. Dat vinden wij ook ráár.
Niet. Chowi is Koningin BeF en zelfs zij moest dus neuken. "Moet je nagaan...". Het was dus heel p... ach, ik leg het nou wel uit, maar dat snap jij natuurlijk nooit.quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus ik moet nu neuken om met terugwerkende kracht geaccepteerd te worden?
Hè? Wat?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Niet. Chowi is Koningin BeF en zelfs zij moest dus neuken. "Moet je nagaan...". Het was dus heel p... ach, ik leg het nou wel uit, maar dat snap jij natuurlijk nooit.![]()
Ok.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja.
M'n adres staat op m'n site. Ik zie je rond middernacht.
Tof. Anders sla ik wel een aantal treetjes Hollandia in en gaan we beffen op m'n kamer. Plek zát.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok.
Utrecht. Jou kunnen we ook aan de meet toevoegen dus. Dit gaat helemaal goedkomen. Zullen we origineel wezen, en de Stairway to Heaven doen?
Ha, McD, eat your heart out. Mij lukt het wel, puh!quote:Op donderdag 6 april 2006 20:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tof. Anders sla ik wel een aantal treetjes Hollandia in en gaan we beffen op m'n kamer. Plek zát.
Ik heb de ontgroening ook gemist.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kennen jij en Dago elkaar eigenlijk van FOK?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb de ontgroening ook gemist.
Ja, maar niet van BeF.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kennen jij en Dago elkaar eigenlijk van FOK?
We kennen elkaar nu een maand of 4.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:25 schreef Stofje het volgende:
Cool. Hoelang nu?
Euhm.. dit wordt een beetje te privé.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:28 schreef Stofje het volgende:
Zoenen op de first date, of sprong de vonk pas later over?
Heb je binnenkort een Fok-date ofzo?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:30 schreef Stofje het volgende:
De eerste date, je kende 'm van FOK. Schat het percentage qua gespreksonderwerp eens in: FOK/ rest?
Dat viel best mee, volgens mij hebben we het haast niet over Fok! gehad.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:30 schreef Stofje het volgende:
De eerste date, je kende 'm van FOK. Schat het percentage qua gespreksonderwerp eens in: FOK/ rest?
*noteert.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:36 schreef Dagonet het volgende:
We hebben vooral LotR extended gekeken Stof. Wat op zich handig is want dat red je niet op één avond, meerdere dates verzekerd dus voor de hele trilogie..
Ik moest toch zeker weten dat het écht écht écht geen kloon was.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:43 schreef Dagonet het volgende:
Wie ga je daten behalve PDL en heb je de laatste nou al nakend gezien?
Nou ja, eh, niet écht dan.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:46 schreef Stofje het volgende:
En meer zeg ik er niet over. Ik vraag bij jullie toch ook niet door.
Dus je checkte haar usernummertattoo op de binnenkant van haar dij?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moest toch zeker weten dat het écht écht écht geen kloon was.
Nee want het zijn er maar vijf.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:47 schreef Stofje het volgende:
Heet zulks een sixtet?
Toen ik eenmaal daar was, was ik m'n basisdoel vergetenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus je checkte haar usernummertattoo op de binnenkant van haar dij?
Geneukt dus. Thanks.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toen ik eenmaal daar was, was ik m'n basisdoel vergeten
Zegt de mod die van z'n blauwe kleur gebruik maakte om een FOK!ster te scoren.quote:
Doe mij er ook 1.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb je binnenkort een Fok-date ofzo?
Je koosnaampje voor d'r?quote:
De erotisering van macht mên.quote:
No shit Sherlockquote:Op donderdag 6 april 2006 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Pussydeluxe en Misstique zijn iig al bezet.
Zie hoe subtiel ze hier "pick me! Pick me!" zegt?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pussydeluxe en Misstique zijn iig al bezet.
quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zie hoe subtiel ze hier "pick me! Pick me!" zegt?
Aventura?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daarom ben ik van mening dat er te weinig vrouwelijke moderators zijn!
Verdorie, Dago. Da's scherp.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:52 schreef Dagonet het volgende:
Zie hoe subtiel ze hier "pick me! Pick me!" zegt?
Je ziet spoken!quote:Op donderdag 6 april 2006 20:53 schreef mcDavid het volgende:
hoi chow!
Helegaar niet!quote:
Hallo. Wat's met jou?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:54 schreef Chowi het volgende:
Hai.
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en verder kom je niet?
zie, dat bedoel ik!
Ik wil verdomme niet Fok!ken. Mijn broer kent iedereen in dit kleine kutdorp. Ik heb morgen een date.quote:
We wachten nog even op de reactie van BS.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:55 schreef Chowi het volgende:
Ik heb morgen een date.
Kun je lang wachten, die is er voorlopig niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:56 schreef JDude het volgende:
[..]
We wachten nog even op de reactie van BS.
neuken?quote:
neuken?quote:Mijn broer kent iedereen in dit kleine kutdorp.
neuken?quote:Ik heb morgen een date.
zo, oplossingen zatquote:Help.
Flugeltje, elisaB, Skaai, Mukie, CopyCat, phoenixx, sjeen, doffy, alicey, mirage, lilith-wicca, insomaniac, knorretje, qntal, ET, lois, duderinnetje, brighteyes, bluezz, inkie1010 en Isabeau.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en verder kom je niet?
zie, dat bedoel ik!
Mag ik je slaan?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neuken?
[..]
neuken?
[..]
neuken?
[..]
zo, oplossingen zat
Dan ga je naar miniclip.com spelletjes spelen of je kijkt op het weblog of je leuke filmpjes kan vinden.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil verdomme niet Fok!ken. Mijn broer kent iedereen in dit kleine kutdorp. Ik heb morgen een date.
Help.
Is-t-ie-doen-danquote:Op donderdag 6 april 2006 20:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kun je lang wachten, die is er voorlopig niet.
Dat heb ik de hele dag al zitten doen en het verveelt, misschien moet ik morgen maar eens naar schoolquote:Op donderdag 6 april 2006 20:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan ga je naar miniclip.com spelletjes spelen of je kijkt op het weblog of je leuke filmpjes kan vinden.
Wat is er mis met dat je broer iedereen kent?
Met wie?
Hoe?
Skaai.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Flugeltje, elisaB, Skaai, Mukie, CopyCat, phoenixx, sjeen, doffy, alicey, mirage, lilith-wicca, insomaniac, knorretje, qntal, ET, lois, duderinnetje, brighteyes, bluezz, inkie1010 en Isabeau.
Naar Deerhoof samen met mvdlubbe.quote:
Is ook een optie. Of koop een boek! Ook erg leuk!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat heb ik de hele dag al zitten doen en het verveelt, misschien moet ik morgen maar eens naar school
Vraag dan aan hem om je voor te stellenquote:Omdat ik niemand ken.
Kennen wij hem dan?quote:Zeg ik niet.
Verzin eens iets?quote:Geen idee.
Hai.quote:
* Wimper op zijn plaats wijst.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zit een wimper onder m'n ooglid. Niet zo heel tof.
Zónder jou.quote:
Dago, ik heb geen zin in door de midden geknipte quotes te praten, dus ik typ het alles bij elkaar. Ik heb een boek gekocht, maar ik het niet lezen, want op een of andere manier kan ik me niet concentreren. Ik verveel me en ik ben al drie dagen niet naar school geweest terwijl dat wel moest, ik heb blokkades in mijn hoofd, of zo. Ik heb geen zin om te gaan vertellen met wie ik die date morgen heb, vanwege gezeik ende, maar misschien kennen jullie hem, en misschien vertel ik het later wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is ook een optie. Of koop een boek! Ook erg leuk!
[..]
Vraag dan aan hem om je voor te stellen
[..]
Kennen wij hem dan?
[..]
Verzin eens iets?
Ja, best jammer, maar ja. Ik kon niet.quote:
schopje R&Pquote:Op donderdag 6 april 2006 21:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dago, ik heb geen zin in door de midden geknipte quotes te praten, dus ik typ het alles bij elkaar. Ik heb een boek gekocht, maar ik het niet lezen, want op een of andere manier kan ik me niet concentreren. Ik verveel me en ik ben al drie dagen niet naar school geweest terwijl dat wel moest, ik heb blokkades in mijn hoofd, of zo. Ik heb geen zin om te gaan vertellen met wie ik die date morgen heb, vanwege gezeik ende, maar misschien kennen jullie hem, en misschien vertel ik het later wel.
En nee! Ik trek geen aandacht, maar ik moet toch wat..
NeVeR.quote:
Thee, fleecedeken, sokiela en ijs en een zwijmeldvd, iets van hugh grant ofzo.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dago, ik heb geen zin in door de midden geknipte quotes te praten, dus ik typ het alles bij elkaar. Ik heb een boek gekocht, maar ik het niet lezen, want op een of andere manier kan ik me niet concentreren. Ik verveel me en ik ben al drie dagen niet naar school geweest terwijl dat wel moest, ik heb blokkades in mijn hoofd, of zo. Ik heb geen zin om te gaan vertellen met wie ik die date morgen heb, vanwege gezeik ende, maar misschien kennen jullie hem, en misschien vertel ik het later wel.
Een enerverend bad of douche nemen? En daarna met veel chocola voor de pc zitten/op de bank hangen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
I know dear.quote:
Wat hij zegt dus zo ongeveer.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Thee, fleecedeken, sokiela en ijs en een zwijmeldvd, iets van hugh grant ofzo.
Wel oppassen met de batterijen, die verdragen geen water.quote:
Hm, nou. In ieder geval niet meer achter de computer, want dat ben ik zat. Ik ga wel een filmpje kijken, of zo.quote:
Nu zeker niet meer?quote:
Koekjes en/of ijs.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, nou. In ieder geval niet meer achter de computer, want dat ben ik zat. Ik ga wel een filmpje kijken, of zo.
En ik mág geen chocola.
Jawel, 2 bakjes nog.quote:
Verzet je!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik een pizza, en trek in pizza, maar ik doe het niet! [afbeelding].
Mag ik 'm dan?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik een pizza, en trek in pizza, maar ik doe het niet! [afbeelding].
Is al net zo ongezond, schat.quote:
Dat is ook de bedoeling.quote:
Buhbye Chowibabyquote:Op donderdag 6 april 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
Doei.
Ik weet gewoon dat ik te laat benquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
Doei.
Zo gulzig ben ik nietquote:
Tof! Geef je t door als ie af is?quote:* Pheno gaat verder met wat foto's uitzoeken. Ik heb mijn Nieuw Zeeland cd's gevonden, dus ik gooi nu wat online. Daarna eens een site ervan in elkaar brouwen
Ben je dan nog op FoK?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo gulzig ben ik niet![]()
[..]
Tof! Geef je t door als ie af is?.
Het is een meerjarenplan begrijp ik?quote:
Tof, ik moet weer eens zoeken naar m'n ZA cd'squote:Op donderdag 6 april 2006 21:21 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat verder met wat foto's uitzoeken. Ik heb mijn Nieuw Zeeland cd's gevonden, dus ik gooi nu wat online. Daarna eens een site ervan in elkaar brouwen
Pinguinquote:Op donderdag 6 april 2006 21:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is een meerjarenplan begrijp ik?
Uhmmmquote:Op donderdag 6 april 2006 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
[url=Pinguin]ftp://phenomena.luna.nl/www/NZ525.jpg[/url]
Sorry, het gaat weer lekker met de tags. Fixed!quote:
Dat wilde ik ook zeggen.quote:
Ik heb mijn antwoord al klaar!quote:
Kjoet picquote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, het gaat weer lekker met de tags. Fixed!
More picsquote:
Met het sharewareprogrammatje Graphics Workshop Pro van Alchemy Mindworks kan je heel snel een simpel paginatje in elkaar flansen met thumbnails van de foto's.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
More pics
Ik ben bezig de fotos in te scannenHelaas had ik toen mijn Nikon D70 nog niet. Daarom alleen al moet ik ooit nog eens terug gaan!
Wow! Wat een landschap! Ik wil er ook heen!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
More pics
Ik ben bezig de fotos in te scannenHelaas had ik toen mijn Nikon D70 nog niet. Daarom alleen al moet ik ooit nog eens terug gaan!
Ik ga er eens voor zitten. Daarna pas ik de html wel aan en ga mijn reisverhaal erbij schrijven!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met het sharewareprogrammatje Graphics Workshop Pro van Alchemy Mindworks kan je heel snel een simpel paginatje in elkaar flansen met thumbnails van de foto's.
Ik wil ook weer! En dan langer met een autootje daar rond gaan crossen! Maar ja, ik heb ook nog andere reiswensen. ZA oaquote:Op donderdag 6 april 2006 21:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wow! Wat een landschap! Ik wil er ook heen!
So much to see and so little time...quote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil ook weer! En dan langer met een autootje daar rond gaan crossen! Maar ja, ik heb ook nog andere reiswensen. ZA oa
Topic in trv.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er eens voor zitten. Daarna pas ik de html wel aan en ga mijn reisverhaal erbij schrijven!
ik heb deze met een analoge compact toendertijd gemaakt. Ik moest deze al verkleinen, anders heb je van die tyfusgrote bestanden over het web. Meer ook wel, maar ik moet nog even verder met scannen en uitzoeken. Ook qua volgorde en zoquote:Op donderdag 6 april 2006 21:48 schreef Dagonet het volgende:
Ik moet gaan zoeken naar m'n ZA foto's
[afbeelding]
Heb ik ook, maar dan groter, meer en mooier
*jaloersquote:Op donderdag 6 april 2006 21:48 schreef Dagonet het volgende:
Ik moet gaan zoeken naar m'n ZA foto's
[afbeelding]
Heb ik ook, maar dan groter, meer en mooier
Gewoon sparen, dan komt dat wel goedquote:
Sparen... das war einmal..quote:
Dat woord komt niet voor in mijn vocabulairequote:
Ja verdomme nou! Die download ik vannacht nog! Iedereen heeft hem al gezien en ik wacht nog tot ik naar de bios kan.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:56 schreef cerror het volgende:
Zo, eindelijk weer een nummer af.
Nu is het tiet veur ice age 2.
Ga je mee?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja verdomme nou! Die download ik vannacht nog! Iedereen heeft hem al gezien en ik wacht nog tot ik naar de bios kan.
Ach, niet getreurd, ik ben al anderhalf jaar niet meer op vakantie geweest.quote:
Deal.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Betaal jij de tickets, koop ik de popcorn en cola
Ik ben al bijna 2 jaar niet meer op vakantie geweest en nog geen rooie cent op mn spaarrekening.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, niet getreurd, ik ben al anderhalf jaar niet meer op vakantie geweest.
Maar daardoor wel een huis kunnen kopen
Mijn laatste echte was nog wat langer geleden maar verder...quote:Op donderdag 6 april 2006 22:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 2 jaar niet meer op vakantie geweest en nog geen rooie cent op mn spaarrekening.
whihihiquote:Op donderdag 6 april 2006 22:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Scherp! Je leert van je fouten! Heel goed! Ik zie een gouden toekomst bij de NS voor je!
Maar is jouw spaarrekening ook leeg? Hmm? Hmm?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mijn laatste echte was nog wat langer geleden maar verder...
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar is jouw spaarrekening ook leeg? Hmm? Hmm?
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga drank nuttigen!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef Dagonet het volgende:
Geld moet rollen, morgen lig ik onder een bus.
Je giechelde.quote:
Tóf!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef Janetje het volgende:
Internet op mn kamer!
Leve de verslaving!
Leve Andrea!
Leve Italië!
Leve computernerds!
Dat worden weer lange bef-nachten?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef Janetje het volgende:
Internet op mn kamer!
Leve de verslaving!
Leve Andrea!
Leve Italië!
Leve computernerds!
Jaquote:
Uhuh!quote:
Zeker niet..quote:Op donderdag 6 april 2006 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat worden weer lange bef-nachten?.
Welkom in de wereld van de loonslaven.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeker niet..ik werk nu fulltime en ben totaal versleten als ik thuis kom..
*dit tegen zich gebruikt gaat zien worden..
Maar ja, voorlopig zit je nog in Ierland.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeker niet..ik werk nu fulltime en ben totaal versleten als ik thuis kom..
*dit tegen zich gebruikt gaat zien worden..
*zichzelf heel welkom voelt.. afgezien van dat 'loon' gedeelte..quote:Op donderdag 6 april 2006 22:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de loonslaven.
Uurtje vroeger inderdaad..quote:Op donderdag 6 april 2006 22:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar ja, voorlopig zit je nog in Ierland.
Je icon knipoogt naar me!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar ja, voorlopig zit je nog in Ierland.
Ik vind hem wel leukquote:Op donderdag 6 april 2006 22:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kazig hè?
Of, zoals in Engelstalige landen wel plegen te zeggen:
Cheesy, huh?
Kan het me voorstellen, ik praat nog trager dan er in BeF wordt gepost.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Godver, ik zit msn-vensters te F5-en, de verveling neemt ernstige vormen aan.
Ik typ niet zo snel want de rest leest niet zo snel.. dat idee?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, ik praat nog trager dan er in BeF wordt gepost.
Niet alleen bij jouquote:Op donderdag 6 april 2006 22:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar is Blub?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kazig hè?
Of, zoals in Engelstalige landen wel plegen te zeggen:
Cheesy, huh?
Klinkt bekend. Welkom in de club der kanslozen!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk.
Godver, ik zit msn-vensters te F5-en, de verveling neemt ernstige vormen aan.
Bij mij vallen ze gewoon in slaapquote:Op donderdag 6 april 2006 22:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook een optie.quote:
*snifquote:Op donderdag 6 april 2006 23:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
In de usericon manager. Z'n contract werd niet verlengd
Kunnen we ook verzoekjes doen, of is dat alleen voor speciale mensen weggelegd?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wellicht dat hij in een volgende periode weer wordt ingehuurd.
Je kan altijd een poging wagen natuurlijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kunnen we ook verzoekjes doen, of is dat alleen voor speciale mensen weggelegd?
Zet er tieten neer. Twee.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:23 schreef rompompom het volgende:
Je kan altijd een poging wagen natuurlijk.
Ja, zeker. Je moet het alleen niet te lang luisteren, of tenminste, ik kreeg er na een week best genoeg vanquote:Op donderdag 6 april 2006 23:25 schreef Misstique het volgende:
Tori Amos roeleert toch wel de pan uit eigenlijk.
Iets over mij! Iets over mij!quote:Op donderdag 6 april 2006 23:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan altijd een poging wagen natuurlijk.
Kan me voorstellen dat het dan iets te veel wordt ja.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, zeker. Je moet het alleen niet te lang luisteren, of tenminste, ik kreeg er na een week best genoeg van. Maar toen heb ik ook álle albums geluisterd
.
Heb het sindsdien ook niet meer geluisterdquote:Op donderdag 6 april 2006 23:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het dan iets te veel wordt ja.
Stuur maar een foto.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iets over mij! Iets over mij!.
Dat is dan wel weer jammer, maar wel herkenbaarquote:Op donderdag 6 april 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb het sindsdien ook niet meer geluisterd.
Verdorie, ik zit er nog.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:01 schreef JDude het volgende:
Ik heb het wel weer gehad voor vandaag... bis nächsten mal. Ofzo.
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Verdorie, ik zit er nog.
Mja, nu echt weg..
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat JD behulpzaam zal zijn op dit gebied.
*aceton pakt..quote:Op donderdag 6 april 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds aan m'n F5 geplakt.
Feli.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:47 schreef Litso het volgende:
Ik heb een laptop!!1
Ik proef een samenzwering.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:47 schreef Litso het volgende:
Ik heb een laptop!!1
Nah, jij bent nog altijd degene met het voorlopige alleenrecht op een c_c-visualquote:
Ik voel me extreem bevoorrecht. Ofzo.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, jij bent nog altijd degene met het voorlopige alleenrecht op een c_c-visual. JD weet alleen wat meer...details
.
geweldig dit![]()
How bout us girls huh?quote:
Das nou ook weer niet nodig. Ik verveel me, iemand muziektips?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik voel me extreem bevoorrecht. Ofzo.
Wat voor stijl, genre?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Das nou ook weer niet nodig. Ik verveel me, iemand muziektips?
Hm. Geen idee eigenlijkquote:
Ik ben de laatste tijd weer meer de kant op gegaan van de wat ruigere muziek. Bij mij is dat altijd in fases.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hm. Geen idee eigenlijk. Niets met een hoog tempo though. Ik heb Damien Rice alweer opgezet, leuke meneer.
En wat luister je dan zoal?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd weer meer de kant op gegaan van de wat ruigere muziek. Bij mij is dat altijd in fases..
Vanavond heb ik toevallig een Tori Amos bui, dus wijk ik weer wat af.quote:
Ah, ok. Ja nee, daar moet ik nu dus even niets van hebben. Zelfs bands die ik dagelijks luisterde (anathema, PT, AiC) kan ik momenteel niet horenquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vanavond heb ik toevallig een Tori Amos bui, dus wijk ik weer wat af.
Maar verder lately veel 3rd Strike, Lost Prophets, Breaking Benjamin, Tool, etc.
Oja!! Feli!!!!quote:
Maar ik heb er maar 1....quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:07 schreef cerror het volgende:
Drink you shall.
Voortaan meer halen.quote:
Hmm.. ik heb er eentje gehaald toen ik hier net was.. en heb hem nog niet opgedronken..quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Voortaan meer halen.
Ben je vrij of heb je weer internet?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:18 schreef InsertCredit het volgende:
Ik zit momenteel even zonder. zowel bier als frituur.
alsnog proost
Valt dat nog wel onder bier, zo'n vloeibare boterham?quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:19 schreef Janetje het volgende:
[..]Wil je mijn guinness.. moet morgen werken.. ik begin er niet aan voorlopig
![]()
Zolang er gist en graan van 't één of 't ander bij het bereiden zijn komen kijken: BIER!quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:22 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Valt dat nog wel onder bier, zo'n vloeibare boterham?
Tuurlijk.. sort of..quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:22 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Valt dat nog wel onder bier, zo'n vloeibare boterham?
Jij een guinness?quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:29 schreef cerror het volgende:
BIER! ofzo.
Ik ga mijn nummer wel masteren...
Ik las iets heel anders.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:29 schreef cerror het volgende:
BIER! ofzo.
zet je hem ook op je site ??quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:29 schreef cerror het volgende:
BIER! ofzo.
Heb hier al zat.quote:
Wat precies?quote:
Ja, maar ook ik heb een zieke geest.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Ik dacht dat het aan mijn zieke geest lag.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Ik dacht dat het aan mijn zieke geest lag.
Dat durf ik niet hardop te schrijven.quote:
Normaal denken is overrated.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, maar ook ik heb een zieke geest.
Hoe weet jij dat?quote:
Hmm.. mag ik er dan een van jou?quote:
Mais oui, maar jij moest toch werken?quote:
How quickly we forget our principles in the sight of temptationbeer.quote:
Morgen.. De trekking is de tiende!quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wanneer win ik die verdomde staatsloterij?
en wanneer moet ik loten kopen?
Jazeker..quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Mais oui, maar jij moest toch werken?
Ga halen dan! Voor je neer valt!quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker..
Over een paar uurtjes..
Maar k kan eigenlijk wel wat bier gebruiken.. al zo'n 6 weken geen druppel meer gedronken..
Zullen we eens beginnen met wannéér jij loten kán kopen? Hmm?quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wanneer win ik die verdomde staatsloterij?
en wanneer moet ik loten kopen?
Welk nummer?quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:45 schreef Misstique het volgende:
Okay, dit begint ernstige vormen aan te nemen. Ik luister al een uur lang naar hetzelfde nummer..
Je ijlt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
How quickly we forget our principles in the sight of temptationbeer.
Lovesong van Tori Amos.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:52 schreef rompompom het volgende:
Welk nummer?
Je hebt gelijk, het is duidelijk bedtijd voor mij.quote:
That would be next month.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zullen we eens beginnen met wannéér jij loten kán kopen? Hmm?
Toffe nieuwe icon.quote:
Tegen deze prijzen? neuh, bedankt...quote:
Wel sparen hè!quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
That would be next month.
Op z'n vroegst.
En allemaal vrouwen. Hmmm...quote:
Wie zei er iets over kopen dan?quote:
Maak er maar 4 van...quote:
Ik zal elke dag een stuiver opzij leggen!quote:
quote:En allemaal vrouwen. Hmmm...
Vooruit, ik leg het uit. Jij had het over masteren, wij lazen allemaal masturberen. Dat, of de andere 3 zijn minder ziek dan ik. In dat geval las ik het alleen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:59 schreef cerror het volgende:
Ik mis een heleboel mên!
Ik las wat anders en beer? wtf?
Check.quote:
Check.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:03 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben pitten. Trusten rpp, c, c_c, J, pluto, mt, bizz en VM..
.
Trusten saaie grefketten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:03 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
Ah, zeker weten een vrouw?quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vooruit, ik leg het uit. Jij had het over masteren, wij lazen allemaal masturberen. Dat, of de andere 3 zijn minder ziek dan ik. In dat geval las ik het alleen.
En dude, fistfucken is zó not done op een eerste date
Vrij zekerquote:
True, true.quote:En fistfecken is èèn manier om je affectie te uitten.
En fistfecken is èèn manier om je affectie te uitten.quote:
Kom je ook naar de meet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:07 schreef cerror het volgende:
Nu eis ik te weten van wie je een kloon bent.
Desnoods via msn.
Welke meet?quote:
De meet die de ene helft van bef probeert te regelen en de andere helft niets vanaf weetquote:
Ongeveer even groot als Vm die morgen de lotto wint..quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De meet die de ene helft van bef probeert te regelen en de andere helft niets vanaf weet.
Hoe groot is de kans dat jij over 2 weken terug bent?
We houden dan rekening met de mogelijkheid.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ongeveer even groot als Vm die morgen de lotto wint..
Doe eens een gok.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De meet die de ene helft van bef probeert te regelen en de andere helft niets vanaf weet.
Hoe groot is de kans dat jij over 2 weken terug bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |