Hè hè, eindelijk!quote:
Ik dacht, laat ik eens niet zo voorspelbaar zijn.quote:
Fijn, afwisseling.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens niet zo voorspelbaar zijn..
Hypocriet.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:02 schreef Bizznitch het volgende:
Hoeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr
Je moet werken?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Blegh. Het belooft een kutavond te worden.
Dat is 's avonds best te doen. Nee, ik moet echt 's op zoek naar rattengif. Gezinsleden vermoorden zou in mijn geval best geoorloofd zijn denk ik.quote:
Of je gaat op kamers ofzo.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is 's avonds best te doen. Nee, ik moet echt 's op zoek naar rattengif. Gezinsleden vermoorden zou in mijn geval best geoorloofd zijn denk ik.
Verder vind ik iedereen hier wel lief natuurlijk. Uiteraard.
Belofte maakt schuld, je weet het!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Blegh. Het belooft een kutavond te worden.
Oh, ik wilde het net dichterlijk gaan doen.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:18 schreef Stofje het volgende:
Zo. Jullie kunnen me weer openlijk adoreren. Ik ben namelijk weer present.
Zit eraan te komen.quote:
*openlijk adoreertquote:Op donderdag 6 april 2006 19:18 schreef Stofje het volgende:
Zo. Jullie kunnen me weer openlijk adoreren. Ik ben namelijk weer present.
En je bent vrouw. Dat helpt ook.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zit eraan te komen.
[..]
*openlijk adoreert
Je kent me niet. Maar het gebaar telt.
Ik denk dat er pas aanmeldingen komen als er concrete plannen zijn, en de locatie gewijzigd wordtquote:Op donderdag 6 april 2006 19:29 schreef mcDavid het volgende:
hoe zit het met de aanmeldingen?
is de locatie nog gewijzigd?
tot nu toe hadden we al 3 aanmeldingen voor in delft, dus zo slecht vind ik dat niet voor een [BeF] meet!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat er pas aanmeldingen komen als er concrete plannen zijn, en de locatie gewijzigd wordt.
Jaja, maar dat zouden er dus meer kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tot nu toe hadden we al 3 aanmeldingen voor in delft, dus zo slecht vind ik dat niet voor een [BeF] meet!
oh ja, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 6 april 2006 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaja, maar dat zouden er dus meer kunnen zijn.
Dan maak je er Utrecht vanen zet het op een willekeurige dag, kijken wat er gebeurt.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh ja, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
op een willekeurige dag? en dat noem je concrete plannen maken?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan maak je er Utrecht vanen zet het op een willekeurige dag, kijken wat er gebeurt.
Mmja, ik weet niet hoe de agenda's van het volk hier eruit zienquote:Op donderdag 6 april 2006 19:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
op een willekeurige dag? en dat noem je concrete plannen maken?
utrecht vind ik ook best, maar dan moet iemand anders t regelen want ik ben niet zo thuis in utrecht!
Wat denk je van ons? Zelfs Chowi moest eerst met een paar BeFfers neuken voordat ze geaccepteerd werd. En jij wordt zondermeer geaccepteerd. Dat vinden wij ook ráár.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, ik ben de nieuwste hier, en me nu al bezighouden met meets.
Da's wel héél denigrerend.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat denk je van ons? Zelfs Chowi moest eerst met een paar BeFfers neuken voordat ze geaccepteerd werd. En jij wordt zondermeer geaccepteerd. Dat vinden wij ook ráár.
Dus ik moet nu neuken om met terugwerkende kracht geaccepteerd te worden?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat denk je van ons? Zelfs Chowi moest eerst met een paar BeFfers neuken voordat ze geaccepteerd werd. En jij wordt zondermeer geaccepteerd. Dat vinden wij ook ráár.
Niet. Chowi is Koningin BeF en zelfs zij moest dus neuken. "Moet je nagaan...". Het was dus heel p... ach, ik leg het nou wel uit, maar dat snap jij natuurlijk nooit.quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus ik moet nu neuken om met terugwerkende kracht geaccepteerd te worden?
Hè? Wat?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Niet. Chowi is Koningin BeF en zelfs zij moest dus neuken. "Moet je nagaan...". Het was dus heel p... ach, ik leg het nou wel uit, maar dat snap jij natuurlijk nooit.![]()
Ok.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja.
M'n adres staat op m'n site. Ik zie je rond middernacht.
Tof. Anders sla ik wel een aantal treetjes Hollandia in en gaan we beffen op m'n kamer. Plek zát.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok.
Utrecht. Jou kunnen we ook aan de meet toevoegen dus. Dit gaat helemaal goedkomen. Zullen we origineel wezen, en de Stairway to Heaven doen?
Ha, McD, eat your heart out. Mij lukt het wel, puh!quote:Op donderdag 6 april 2006 20:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tof. Anders sla ik wel een aantal treetjes Hollandia in en gaan we beffen op m'n kamer. Plek zát.
Ik heb de ontgroening ook gemist.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kennen jij en Dago elkaar eigenlijk van FOK?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb de ontgroening ook gemist.
Ja, maar niet van BeF.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kennen jij en Dago elkaar eigenlijk van FOK?
We kennen elkaar nu een maand of 4.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:25 schreef Stofje het volgende:
Cool. Hoelang nu?
Euhm.. dit wordt een beetje te privé.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:28 schreef Stofje het volgende:
Zoenen op de first date, of sprong de vonk pas later over?
Heb je binnenkort een Fok-date ofzo?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:30 schreef Stofje het volgende:
De eerste date, je kende 'm van FOK. Schat het percentage qua gespreksonderwerp eens in: FOK/ rest?
Dat viel best mee, volgens mij hebben we het haast niet over Fok! gehad.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:30 schreef Stofje het volgende:
De eerste date, je kende 'm van FOK. Schat het percentage qua gespreksonderwerp eens in: FOK/ rest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |